חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוויס - we try harder- הסלוגן שעשה מהפכה !

מאת: oriorechשיווק ואסטרטגיה11/10/20101867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סלוגן הוא לא עניין של מה בכך.חברה לא מחליפה את הסלוגן שלה חדשות לבקרים ובחירתו היא סוגייה כבדת משקל במיתוגה של חברה. על הסלוגן לתאר את מהות החברה, הערכים שלה, דרך פעולתה ולעיתים אף את המוצר עצמו.כמו כן חשוב שהסלוגן לא ייצר אנטיגוניזם של הלקוח הפוטניציאלי ולא ייצר מצג אותו החברה לא מעוניינת להעביר. לעיתים החברה מתכוונת למשהו אחד אבל הסלוגן מעביר חויה אחרת לחלוטין, שנאמר "לא לזה התכוון המשורר"לאורך השנים, עם התפתחות העולם המסחרי והתפתחות הידע בעולם השיווק ישנם סלוגנים רבים, טובים יותר וטובים פחות, זכירים יותר ופחות, אבל אין ספק שאחד הבולטים בינהם הוא הסלוגן האלמותי של חברת אוויס -"we try harder". הסלוגן נבחר לאחד מעשר הסיסמאות הטובות ביותר אי פעם והוא מייצג את המהפכה השירותית שהנחילה אוויס אותה עת והמשיכה איתו עד עצם היום הזה. מה יש לנו כאן בעצם ? ולמה זה כל כך מצליח לאורך שנים רבות ? אוויס ממקמת את עצמה מראש כמקום שני בשוק מכוניות להשכרת הרכב, היא לא מתביישת בזה ואומרת זאת בקול רם וברור, אבל, ויש אבל גדול, החברה מבטיחה ללקוחותיה שירות טוב יותר כיוון שהיא תשתדל יותר עבור לקוחותיה. עם תחילת המיתוג הזה יצרה בעצם אוויס מהפכה בתחום השירות ללקוח כיוון וכך הלקוח נמצא תמיד בראש סדר העדיפויות של החברה.

 



תגיות המאמר: אוויס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ori

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת oriorech

מאת: oriorechיופי וטיפוח - כללי23/11/10892 צפיות
העולם שייך לצעירים, זה כבר ברור. כולנו מנסים להוריד עוד ועוד שנים מהגיל שלנו על ידי כל מיני טכניקות , אבל אין ספק שהפנים הם חזות הכל ועל כן הטיפול הראשוני צריך להיות בהם. המאמר יציג את הפתרון האולטימטיבי.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152506 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142853 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148493 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132617 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132488 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132081 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132098 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica