חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון והרחקת חולדות

מאת: anna baניקיון12/10/20101044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום הניקיון הוא תחום חשוב מאוד לכולנו לא רק להרגשה כללית של סדר במשרד ובסביבת העבודה, אלא גם לבריאות ולהיגיינה שלנו. משרד שאינו מקפיד על ניקיון עלול להיתקל בתופעות רבות שנחסכות ממשרד נקי, החל מריחות לא טובים ששוררים במשרד וכלה בחרקים ובמזיקים למיניהם, עד למצמררים ביניהם - החולדות.

חולדות הן מכרסמים גדולים יחסית הנמשכים לאזורי המחייה של בני אדם בעיקר לצורך חיפוש אוכל. מה שמבדיל בין חולדות לחיות רחוב אחרות, למשל חתולים, זה הטווח הרחב של המזון שהן יכולות לאכול. לכן, דברים רבים הנחשבים עבורנו כפסולת, בעיקר שאריות מזון למיניהן, הם מזון ראוי לחלוטין עבור החולדה. החולדות עצמן אינן חיות היגייניות ולא שומרות על ניקיון, כמו כן החיפושים שלהן אחר אוכל מביא אותן לעיתים לפחי אשפה ולצינורות ביוב. מהסיבה הזאת חולדות עשויות להביא איתן מחלות שונות וזיהומים. חולדות שמסתובבות במשרד פוגעות פגיעה חמורה בניקיון שלו. אין לשכוח שחולדות הן גם חיות תוקפניות ויכולות לתקוף בני אדם, במקרה שאלה מפריעים להן או מפחידים אותן. נשיכה מחולדה יכולה לגרום לזיהום רציני ולמחלות.

אנשים רבים אינם מקשרים בין ניקיון לבין הופעתן של חולדות. חלקם טוענים שהסיבה להופעתן קשורה בטיב הביוב, בסביבה שבה ממוקם המשרד ובקומה שבה הוא נמצא. כך למשל, לא  סביר שיהיו חולדות בקומות גבוהות של בנייני משרדים חדשים. ישנם גם אנשים שסבורים שבמקום להשקיע בניקיון המשרד ולשלם לחברת ניקיון מידי שבוע, עדיף להשקיע בהדברה של המשרד פעם בשנה שתמנע כניסת מזיקים למיניהם. כמובן שאין להפחית בחשיבותה של הדברה, כי במקרים מסוימים, בעיקר כשהמשרד נמצא באזור בעייתי, גם אם הניקיון במשרד יהיה מושלם, יהיה עדיין צורך בהדברה. בכל מקרה הדברת המשרד צריכה להגיע בנוסף לניקיון ולא במקום הניקיון.

עובד של חברת ניקיון שיגיע למשרדכם יקפיד לזרוק פחים עם שאריות מזון, לפנות שאריות מזון מהמטבחון ולשטוף את הכלים במשרד. כמו כן, יבצע עובד הניקיון ניקוי של השולחנות והרצפה בין היתר מפירורים ומשאריות אוכל סמויות. באופן זה ירחיק עובד הניקיון מהמשרד את מה שעלול למשוך אליו חולדות. בנוסף, הריח של חומרי הניקוי עצמם שמשמשים לניקיון דוחים את החולדות ומונעים מהן להגיע לאזור.

כמובן שגם הניקיון בבניין עצמו הוא חשוב מאין כמוהו למניעת כניסתן של חולדות. אם המשרד שלכם ממוקם בבניין ישן שלא מקפידים בו על ניקיון, גם אם תבריקו את משרדכם מידי יום, תושפעו מחוסר הניקיון של הבניין. יש כמובן דרכים להתמודד עם זה וכדאי להזמין חברת ניקיון ואחזקה לבניין.

לסיכום, הימצאותן של חולדות במשרד מעיד על כך שהניקיון בו לקוי. בעיקר הדבר מצביע על הצורך להזמין חברת ניקיון באופן תכוף יותר, או לשקול להחליף את חברת הניקיון בחברה מקצועית יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת anna ba

מאת: anna baבניין ואחזקה - כללי26/10/101092 צפיות
חברות הובלות בירושלים פונות לכל סוגי התושבים, בין היתר גם לסטודנטים. בעצם סטודנטים הם לעיתים לקוחותיהן העיקריים של חברות הובלות בירושלים. אם אתם סטודנטים שזקוקים להובלה, כנסו וקראו כיצד לבחור חברת הובלות בירושלים שתתאים לכם.

מאת: anna baבניין ואחזקה - כללי20/10/101594 צפיות
תקינות דודי שמש היא לא דבר שאפשר לוותר עליו. במיוחד לקראת החורף הקרב ובא חשוב להקפיד על פעילות תקינה של דודי שמש ולבדוק שאין בהם תקלות. המאמר יפרט על דגשים חשובים בכל הקשור לתחזוקת דודי שמש.

מאת: anna baשיפוצים14/10/101267 צפיות
האם אתם מוכנים לחורף? איטום בירושלים הוא משהו שצריך להקפיד עליו בעת בנייה בעיר, במיוחד לקראת החורף. יש להבדיל בין איטום לבין בידוד. מאמר זה יסביר את ההבדלים ביניהם ויפרט על חשיבותו של איטום בירושלים.

מאת: anna baחקירות12/10/101132 צפיות
פוליגרף הוא מכשיר המאפשר לזהות את דוברי השקר. לכן רבים עושים שימוש בבדיקות פוליגרף כשחשוב להגיע אל האמת, כמו למשל בחקירות. כנסו וקראו עוד על מכשיר הפוליגרף ועל בדיקת פוליגרף.

מאת: anna baגרפולוגיה10/10/101918 צפיות
גרפולוגיה הוא תחום שהולך ומתרחב לאחרונה. כעת מעסיקים מסוימים מבקשים ממועמדים לבצע בדיקה גרפולוגית במהלך ראיון עבודה. קראו עוד על האופן בו גרפולוגיה מסייעת במיון מועמדים.

מאת: anna baעסקים קטנים ובינוניים10/10/10984 צפיות
הובלות בכלל והובלות בירושלים בפרט אינן דבר פשוט כפי שזה אולי נדמה. להלן מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם להפוך את התהליך של הובלות בירושלים לפשוט יותר ומהיר יותר.

מאת: anna baבניין ואחזקה - כללי10/10/101050 צפיות
פרגולות אלומיניום הן מוצר חדש יחסית בשוק, לצד פרגולות העץ המוכרות. קראו במאמר זה על כל היתרונות של פרגולות אלומיניום.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222920 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191667 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica