חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום בירושלים, בידוד ומה שביניהם

מאת: anna baשיפוצים14/10/20101271 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איטום קירות ואיטום גגות מהווים הכרח בעת בנייה בירושלים. ירושלים חשופה לקור ולמשקעים רבים במשך החורף והסתיו בדומה לערי הצפון, למרות שמיקומה הגיאוגרפי במרכז הארץ עלול להטעות. בשל התנאים האקלימיים הקשים חובה להקפיד על איטום בירושלים.

בחירת חומרים לאיטום  בירושלים:

כשניגשים לבצע איטום בירושלים יש להקפיד להשתמש בחומרי איטום איכותיים.  בשוק קיימים מספר חומרי איטום שיתאימו לאיטום בירושלים, כגון יריעות ביטומניות או מולטי גג לצורך איטום גגות בירושלים, סילוקסן או מסטיגום לצורך איטום קירות וכדומה. לכל אחד מחומרי איטום אלה תכונות ייחודיות. חשוב שתתייעצו עם מומחה לאיטום בירושלים, שמכיר כל אחד מהחומרים האלה, בטרם תחליטו באיזה חומר להשתמש. לחלופין, תוכלו לפנות לחברת איטום בירושלים לצורך ביצוע איטום מקצועי בבניין. עדיף כמובן לפנות לחברת איטום מקצועית, אלא אם כן יש לכם ניסיון בעבודות איטום. עובדי חברת איטום בירושלים יידעו להמליץ לכם על חומרי האיטום העדיפים ביותר שיתאימו לצרכים שלכם, וכמובן גם לתקציב.

איטום או בידוד:

רבים מבלבלים בין איטום לבידוד. אמנם ישנו קשר בין השניים ובידוד טוב אינו יכול להתקיים ללא איטום מקצועי, אבל לא מדובר באותו הדבר. אי אפשר לוותר על איטום בירושלים ולהסתפק בבידוד בלבד. תפקידו של איטום בירושלים הוא חסימה של חדירת נוזלים לתוך הבניין דרך סדקים או ספיגת נוזלים לתוך הקירות. החומרים מהם נבנים קירות הבניינים סופגים נוזלים במידה מסוימת, ואילו חומרי איטום דוחים רטיבות ולא מאפשרים לה להיספג בקירות הבניינים. בכל הקשור לאיטום גגות, חשוב שהאיטום יהיה חזק ואיכותי יותר, במיוחד כשמדובר באיטום בירושלים. זאת מפני שבעונת החורף הגג הוא מקום הצטברות מי גשמים או שלג. להבדיל מאיטום שתפקידו בעיקר למנוע כניסת נוזלים, בידוד שומר על הטמפרטורה קבועה בתוך הבניין, לכן מדובר בחומרים אחרים המונעים מעבר של חום או קור.

עם זאת, איטום לקוי עשוי לגרום גם לבעיות בבידוד. כאשר האיטום של הגג או של קירות המבנה לא בוצע כהלכה, הדבר יגרור חדירה של נוזלים לתוך קירות המבנה.  הנוזלים הם מוליכים טובים מאוד של חום וקור, ולכן כשהם חודרים לתוך המבנה הם מאפשרים מעבר של חום וקור בין הפנים לחוץ ובעצם פוגעים משמעותית בבידוד התרמי שלו. מצב כזה נקרא גשר קור, מכיוון שבחורף הוא גורם לבריחתו של החום אל מחוץ לבית, למרות הבידוד התרמי. לכן כאשר מבצעים איטום בירושלים, חשוב לבצע אותו באופן מקצועי ולהשתמש בחומרים איכותיים. האיטום, במיוחד איטום בירושלים, צריך להיות עמיד בפני הגשמים והשלג כדי שלא ייפגם ויגרום לבעיות בבידוד. כמו כן, לא ניתן לוותר על איטום בירושלים ולהסתפק בבידוד, כי באופן זה יוצרו גשרי קור רבים בקירות הבניין והבידוד לא יהיה אפקטיבי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת anna ba

מאת: anna baבניין ואחזקה - כללי26/10/101096 צפיות
חברות הובלות בירושלים פונות לכל סוגי התושבים, בין היתר גם לסטודנטים. בעצם סטודנטים הם לעיתים לקוחותיהן העיקריים של חברות הובלות בירושלים. אם אתם סטודנטים שזקוקים להובלה, כנסו וקראו כיצד לבחור חברת הובלות בירושלים שתתאים לכם.

מאת: anna baבניין ואחזקה - כללי20/10/101598 צפיות
תקינות דודי שמש היא לא דבר שאפשר לוותר עליו. במיוחד לקראת החורף הקרב ובא חשוב להקפיד על פעילות תקינה של דודי שמש ולבדוק שאין בהם תקלות. המאמר יפרט על דגשים חשובים בכל הקשור לתחזוקת דודי שמש.

מאת: anna baניקיון12/10/101049 צפיות
ניקיון במשרד הוא אחד הדברים שחשוב לשמור עליהם, בין היתר כדי למנוע הופעתן של חולדות. חולדות הן תופעה נפוצה במשרד שאינו מקפיד על ניקיון. כנסו כדי לקרוא עוד על האופן בו ניקיון מרחיק חולדות.

מאת: anna baחקירות12/10/101135 צפיות
פוליגרף הוא מכשיר המאפשר לזהות את דוברי השקר. לכן רבים עושים שימוש בבדיקות פוליגרף כשחשוב להגיע אל האמת, כמו למשל בחקירות. כנסו וקראו עוד על מכשיר הפוליגרף ועל בדיקת פוליגרף.

מאת: anna baגרפולוגיה10/10/101922 צפיות
גרפולוגיה הוא תחום שהולך ומתרחב לאחרונה. כעת מעסיקים מסוימים מבקשים ממועמדים לבצע בדיקה גרפולוגית במהלך ראיון עבודה. קראו עוד על האופן בו גרפולוגיה מסייעת במיון מועמדים.

מאת: anna baעסקים קטנים ובינוניים10/10/10987 צפיות
הובלות בכלל והובלות בירושלים בפרט אינן דבר פשוט כפי שזה אולי נדמה. להלן מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם להפוך את התהליך של הובלות בירושלים לפשוט יותר ומהיר יותר.

מאת: anna baבניין ואחזקה - כללי10/10/101052 צפיות
פרגולות אלומיניום הן מוצר חדש יחסית בשוק, לצד פרגולות העץ המוכרות. קראו במאמר זה על כל היתרונות של פרגולות אלומיניום.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232647 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223308 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica