חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים לעסקים: מיתוג והקמת אתר תדמית

מאת: רחלי פריבניית אתרים12/10/2010864 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יותר ויותר חברות שואלות את עצמן למה הן צריכות שירות בניית אתרים לעסקים. בניית אתרים לעסקים במיוחד לעסקים קטנים מאפשרת צמיחה של העסק לאורח תקופת זמן ארוכה וליצור קשר עם לקוחות פוטנציאלים שלא היו מגיעים אל הארגון או החברה באף דרך אחרת. בין אם מדובר בהקמת אתר תדמית או שבונים אתר תוכן, הפעילות השיווקיות של החברה מול גולשי האתר שלה מאפשר שמירה על קשר וטיפוחו לאורך זמן רב, ולהפוך ללקוח פוטנציאלי מזדמן ללקוח קבוע של הארגון.

אתר תדמית או אתר תוכן המוקם על ידי חברת בניית אתרים לעסקים מאפשר ערוץ קשר אפקטיבי עם הלקוח ולהתאים את הפעילות השיווקית והעסקית של כל ארגון מול הפלחים השונים של סוגי הלקוחות שלהם. ערוץ תקשורת זה הופך עם השנים ליותר ויותר רלוונטי אך גם להכרחי כיוון שהמגמה העולמית גלובלית מכוונת בבירור על יותר עסקאות אינטרנטיות על חשבון עסקות אחרות.

אתר תוכן או אתר תדמית שמוקם על ידי חברה המתמחה בשירות בניית אתרים לעסקים מאפשר לבתי עסק לפרוץ גבולות גיאוגרפים שלא היה באפשרותם לעשות זאת לפני. ברמה הלוקאלית בעל עסק כמו מנעולן ברחובות לדוגמא המקים אתר תדמית על ידי חברה של בנית אתרים לעסקים יכול להגיע אל בתיהם של כל אזור המרכז והדרום ויקבל ככל הנראה פניות מתושבי אשדוד, ראשון לציון, נס ציונה ואפילו חולון ובת ים. בשיטה הקודמת של פליירים בתיבות הדואר או מדבקות על משקופי הדלת לא היה לאותו מנעולן כל סיכוי להגיע אל קהל יעד זה ללא אתר תוכן או אתר תדמית איכותיים שנבנו ע"י חברת של בניית אתרים לעסקים.

בניית אתרים לעסקים מבחינה רחבה יותר של פריצת גבולות יכולה להפוך אתר ישראלי נגיש ללקוחות פוטנציאלים בכל העולם. אין צורך עוד בטיסות לארה"ב או לאירופה על מנת למצוא לקוחות פוטנציאלים או לפתוח סניפים ניסיוניים כהרפתקאות מסוכנות במדינות שונות. אתר תוכן או אתר תדמית בשפה האנגלית, צרפתית או כל אחת אחרת יכולה להכניס את בית העסק שלך ישירות אל קהל לקוחות פוטנציאלי, מוסדי, עסקי ופרטי.  פנייה לחברת בניית אתרים לעסקים שתקים אתר תוכן בשפות שונות תסייע לעסקים להבין טוב יותר את השווקים אליהם הם מעוניינים לפרוץ ותשקף את הכדאיות של המהלך. לעיתים אתר תוכן שנבנה בעזרת חברת בניית אתרים לעסקים יציג התנגדויות של שוק מסוים למוצר או לשיטת שיווקי ויחסוך לכם הרפתקה כלכלית מאוד מסוכנת.

תהליך נכון של הגדרת יעדים יוכל לשפר באופן משמעותי את מצבו של העסק – זכרו כי בניית אתרים לעסקים טומנת בחובה יתרונות גדולים כמו נגישות גבוהה יותר ללקוחות פוטנציאלים חדשים ושימור לקוחות קיימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112133 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213604 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175719 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174877 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172714 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172282 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica