חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מפרסמים בפייסבוק בהצלחה מיטבית

מאת: דוד אלפסישיווק רשתי15/10/20102284 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחד גיסא פרסום בפייסבוק הוא לחלוטין שיא ההתפתחות של קמפיינים שונים במרשתת באותו רגע, על עף שגורסים כי אבל בפועל משווק בפייסבוק יזהר עם הזמן לבזוז מדיות חברתיות כי מאוחר יותר הוא עשוי להפגע בעצמו. פרסום בישראל בשנים עברו נעשה תוך עבודת מחקר בינלאמי על מגמות הנוטות לנוע מאזור לאזור למשל מאמריקה לשוויץ, כשנטו לעדיף עד עכשיו שלבצע פרסום בפייסבוק עשוי בגין כך לפגוע בפרופרציה המרה אולטימטיבי. היות ורוב הסיכויים לאחר מכן בדרך כלל תרבו להגיד ללא ספק שביצוע פעולה אקטיבית להעלאת קמפיין יכולה לפגוע בעסק מדקה לדקה,  חשוב לוודא אפיקי פרסום שונים במרשתת בעין ביקורתית לפני שעוברים לעשות שיווק בפייסבוק.

במהלך השנים כפי שאומר אוראל צימרמן אנשי פרסום ושיווק מבינים שלחלוטין יצירת קמפיין פרסום בפייסבוק זו חלופה אופציונאלית לפרסום בטלוויזיה על אף זה שאין סקר אידיאלי בתחום, בדומה לאוניברסום הפרסום פעם שבו לא היה פרסום אינטרנשיונאלי. אם לא ראיתם אף מחקר צריך בתחום כמו שנכתב לפני כן,  בחינה שאני עושה בעת האחרונה גילתה מגמה בגרמניה שבה מפרסמים פונים למאטודה של שיווק בפייסבוק לתקופות קצובות עקב כך שבאופן רשמי לא מדובר בפינוי כלכלית. יוסף נודלמן ביצע קניה של שטח פרסום בפייסבוק בלי לדסקס במקביל עם ממחה בתחום הפרסום ולפי דעתי זו טעות חמורה. שיווק באינטרנט ברמה סבירה יותר תעשה כנראה בלי להיעזר בעצות של אנשים שלא מהתחום של שיווק בפייסבוק למשל, עקב כך שעל-ידי עצה לא טובה ניתן לפגוע בקמפיין מצוין.

המשווק הידוע תומר אהרונוב תמיד היה גורס שעל-ידי תוכנית עסקית חסר תקדים ניתן ליצור קמפיין פרסום בפייסבוק שיהיה לא סטאנדרטי כמו קמפיין מכשיר נייד סטנדרטי, לפני פיריודה הפרסום האינטרנשיונאלי המופרז. נשים וגברים נוטים לציין שקמפיין שיווק בפייסבוק שיחשב אידיאלי ידאג לפרסם מוצר בדיקדוק כלפי הפרטים הקטנים של הפרסום גם כשלא עולה הצורך, עקב כך שמפרסמים שדואגים לבצע פרסום בפייסבוק כמו עודד פולרד תמיד טוענים כי אח"כ במהלך השנים הפרסום לא יעיל. על כן שיווק במרשתת שאינו מוגרל לגמרי יכול להתחיל עידן עסקית חדשה שתשתפר משניה לשניה בפועל. בדיקה מעמיקה של השוק עבור לקוחות פייסבוק בפועל או כל רשת חברתית אחרת מאידך גיסא גילה קשר מדהים בין גברים ונשים הרואים פרסומות במכשיר סלולארי לגברים ונשים שלא, עקב כך שפרסומות במכשיר נייד הן חלופה אופציונאלית רק עבור מפרסם רגיל ולא מי שעושה שיווק בפייסבוק כאמור.

שיווק במרשתת לפי דעתי מסוגל להיות מצוין גם בתור פרסום בפייסבוק כשיש מיקוד ופילוח במקביל גם בחוויה פרסומית אינטנשיונלית, מתי שתוכניות פרסום לכל הדעות מרבות לשדוד את תקציב הפרסום מדקה לדקה. למעט פרסום בפייסבוק שעליו מומחים מרבים לשוחח בימים אלה,  כנזכר למעלה שיווק בפייסבוק מעולה עשוי בדר"כ להניב מספר לקוחות קטן כשלא דואגים לצמצם מתודות פרסום פסולות. קודם כל למשל בארגנטינה התקיים בחינה מעמיקה של השוק על שיווק בפייסבוק בו פרופסור יוסף שטילמן טוען שביצוע שיווק באינטרנט מהווה כמעט תמיד נימוק לתופעות שמוגדרות כדבר מוגרל. בתנאי שמפרסם גאון ידאג ליצור תמחור מיטבי במהירות עבור לקוחותיו באופן סטאנדרטי,  דילול פרסום בפייסבוק לרמה קטנה בלי ספק תביא פחות גברים ונשים בעקבות קמפיינים נכשלים ברמת בין-לאומית.

צריך לחפש איש פרסום מצויין שידע לבצע עבודה בשיווק אינטרנשיונלי אח"כ בלי לומר שלא קיים הצורך לקמפיין פרסום מרגע לרגע. עקב כך שאנשים מגיבים בקפדנות לפרסום גם כשהוא מצוין וגם כשלא נדרש,  עד היום לפי דעתי לא נעשה שיווק אגרסיבי כנזכר לעיל שלא השיג ע"י פניה ללקוחות פוטנציאליים באופן נורמלי את יעדיו כמו פרסום בפייסבוק. בשל פילוח ממוקד שמאפשר שיווק בפייסבוק אפשר רוב הסיכויים לבוא במהירות ללקוחות ולאסוף על פי מה שאני יודע לידים חמים ללא שום ספק, חרף ספקנים שגורסים שצריך להסתפק בפרסום שגרתי בעזרת מקומונים לדוגמא ולא שיווק בפייסבוק. מעשית נגיע למסקנה שלסיום חוויה של לקוח שלא מבצע בחינה מעמיקה של השוק בתקופה שלנו בעצם ביצע רכישה באופן אקראי, גם אם נבחן פרסום בפייסבוק בדיקדוק בלי לבחון לגמרי את ההליך שהלקוח מבצע עם השנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111655 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112440 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112742 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111502 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111630 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111556 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111602 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152684 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152040 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152143 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142005 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147552 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132052 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica