חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דבר אליי בפרחים - משלוחי פרחים

מאת: VPRמשפחה וזוגיות - כללי17/10/2010983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעשורים האחרונים הפכו משלוחי פרחים לאמירה חברתית. במקום לדבר שעות או לכתוב עשרות מילים, משלוחי הפרחים מביעים את אותה אמירה. אל תהססו להזמין משלוח פרחים לכל מטרה – חנויות הפרחים מחזיקות במלאי שלעיתים ידהים אתכם.

הדבר שאולי חשוב ביותר עבור מי שמבצע משלוחי פרחים הוא להבטיח שהזר יתאים בדיוק לאירוע שלכם. לכן, מומלץ לשתף את אנשי החנות ממנה תזמינו את הזר בסיבת המשלוח – הם יוכלו לעזור לכם בגיבוש המשלוח המתאים ביותר.

מהו המסר במשלוחי פרחים?

כל זר מביע מסר אחר: עבור הרומנטיים שביניכם, שרוצים להביע אמירה של אהבה עזה, נבחר זר בו הצבע השולט הוא אדום או לבן (תלוי עד כמה אתם מעוניינים שהאמירה תהייה ברורה ), לימי הולדת נמליץ לכם על משלוחי פרחים צבעוניים המשדרים שמחה.

בחגים, ניתן לשלב מוטיבים של החג דוגמת רימונים קטנים בראש השנה או בחג הסוכות ועוד ועוד, כיד הדמיון הנחה עליכם. כמובן שאם ידוע לכם מהו הצבע האהוב על מקבל הזר, תוכלו לשלב אותו בזר בקלות.

למה דווקא משלוחי פרחים?

משלוחי פרחים הם מתנה שתמיד מרגש וכיף לקבל, לא משנה מי השולח ומי המקבל. התחושה היא כי השולח זכר שזהו יום או אירוע משמעותי וטרח לשלוח לנו זר יפה וצבעוני. זו הרגשה שתישאר עם המקבל לזמן ארוך מאוד.

התרגשות ושמחה אלו מקבלות מימד נוסף כאשר הזר נשלח ללא סיבה מיוחדת, אלא רק כדי להביע רגש כלשהו: אהבה, שליחת החלמה מהירה, בקשת סליחה ועוד. זוהי הדרך הטובה ביותר עבורכם לייצר רגע קסום נוסף ולשמח את מקבל זר הפרחים.

משלוחי פרחים בעידן האינטרנט

משלוחי פרחים בעידן האינטרנטי, מקלים ומקצרים משמעותית את התהליך, לא דורשים שתפסיקו את יומכם ותבזבזו זמן על חניה, חיפוש החנות, שהייה בה ועוד. בעבר הלא רחוק, כאשר היינו רוצים לבצע משלוח פרחים, היה עלינו להגיע אל חנות הפרחים, להמתין עד שיתפנו אלינו ולבחור את הפרחים אשר ירכיבו את הזר.

כיום קל ופשוט הרבה יותר להיכנס לאתר האינטרנט ולבחור משלוחי פרחים שיתאימו בדיוק לאירוע שלכם, הן בצורה והן במחיר. את התאמת הצבעים, השינויים והתוספות, קל יותר לעשות לאחר שבחרתם את הזר המתאים לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת VPR

מאת: VPRייעוץ עסקי31/07/111352 צפיות
הקמתם עסק, זה מספיק? עדיין לא, אז פרסמתם אותו ברשתות חברתיות וגם זה לא הספיק, ניסיתם אפילו לפרסם מודעה באחד המקומונים, אבל מה באמת הביא לכם עבודה בצורה הטובה ביותר?

מאת: VPRניקיון19/07/111574 צפיות
מי לא אוהב בית נקי ומצוחצח. בית נקי אינו רק נכון מבחינה בריאותית אלא גם תורם רבות לשקט הנפשי של כלל דיירי הבית. גם אם ההמצאות של הדיירים בבית לאורך שעות היום היא מועטה, ניקיון בתים יכול בהחלט להשפיע על האנרגיות הסוררות בבית ולטהר אותם.

מאת: VPRטבעות אירוסין ונישואין11/04/111589 צפיות
טבעות אירוסין אפשר לקנות מן המוכן באחת מהחנויות התכשיטים או ללכת למעצב/ת תכשיטים שיעצבו לכם טבעת לפי הטעם האישי שלכם.

מאת: VPRבידור ופנאי - כללי24/03/111824 צפיות
אם עד לפני כמה שנים אנשים הגיעו לבתי קפה באמת בשביל לשתות קפה, המצב היום השתנה כמעט ב-180 מעלות. היום בתי קפה, הופכים עבור אנשים למשרד לכל דבר ועניין. בוא ללמוד על הטרנד שסוחף אחריו מדינה שלמה (מדינת תל אביב)

מאת: VPRהפסקת עישון 22/03/111605 צפיות
בכל פעם שמדברים על הפסקת עישון בקרב חברים ומשפחה תמיד חושבים שמדובר סביב המעשן עצמו וכל מה שהוא עובר, ואין שאלה – ברור שמי שמעשן סובל ובדרך כבדה יותר מהבריאות אפילו, אלא גם בצורה כלכלית נוראית, ישנם כאלו שמעשנים בצורה כבדה יותר מ-2 קופסאות ביום ומגיעים להוצאות של 1000 שקל ויותר בחודש בזמן שמרוויחים כמעט רק 4000, קל זה לא אבל מי באמת מבין את הבעיה הגדולה יותר – הוא המעשן הפאסיבי?

מאת: VPRשיפוצים22/03/111385 צפיות
אנחנו אוהבים לראות את הבית שלנו לאחר שיפוצים כאלו ואחרים ואנחנו מאוד אוהבים לראות את הבית שלנו מלא ברהיטים חדשים, בעזרת שיפוצים ממוקדים יותר אנחנו משפצים גם את אזור המטבח לרוב, מטבחים (שוב, לרוב) משנים את הבית ואת האווירה שלו כמעט ב180 מעלות. שינוי של כבית חדש.

מאת: VPRגאדג'טים22/03/111579 צפיות
אנחנו רואים בכל יום מחדש את הקדמה משיגה אותנו ונותנת לנו כלים חדשים לעתיד, בין מצלמות אבטחה לבית המוסתרות היטב בעזרת בורג או שניים ועד לאלפי גאדג'טים נוספים אשר מצדיקים את העתיד הקרב ובא.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215198 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204702 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201177 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201468 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201429 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173106 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica