חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
קרוזים
   
 

קרוז לברצלונה

מאת: ירון כהןשייט18/10/20101393 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אירופה היתה ונשארה אחד מהיעדים האהובים ביותר לטיול בקרב תיירים רבים. ביחד עם העלייה בפופולאריות של היבשת חלה גם צמיחה בכל הקשור לחבילות שייט של הפלגות חופש לאירופה, המאפשרת טיול בין בירות אירופה בתוך ספינת חמישה כוכבים שצפה על המים.

נדמה שאחת מהערים האהובות ביותר על נופשים היא ברצלונה, שרוב ספינות קרוזים עוגנות בנמל שלה. מרכז ההזמנות המקצועי לקרוזים בינלאומיים הדני קרוזים מספק מגוון של הפלגות וקרוזים לערי אירופה, כשהיעד המבוקש ביותר הוא ברצלונה, העיר השנייה בגודלה בספרד המציגה חיי לילה תוססים ותרבות מעניינת.

ברצלונה היא עיר שמתאימה לכל כיס ולכל פלג אוכלוסייה המבצע הפלגות באזור: צעירים יוכלו לבקר באצטדיון הכדורגל של העיר, שוחרי תרבות מבקרים במוזיאונים של פיקאסו והמוזיאון לאומנות מודרנית, ועבור טיול שופינג רבים מטיילים בשדרות הרמבלה.

הנמל של ברצלונה הוא אחד מהנמלים הים תיכוניים החשובים באירופה. שדה התעופה של העיר נמצא במרחק חצי שעת נסיעה ממרכז העיר ומהנמל, ועם עגינת הספינה בעיר יוכלו הנופשים לרדת מספינות שייט וללכת כעשר דקות עד לשדרות הרמבלה. העיר שופעת במרכזי בילוי וחיי לילה תוססים, ובין היתר לאחר עגינת הפלגות נופש בעיר יוכלו הנופשים לטייל בשוק בוקריה (La Boqueria) המכיל מגוון של מוצרי מזון ותבלינים מעניינים למכירה.

הסראדה פמיליה (La Sagrada Familia) נחשב לאתר התיירות המוביל בברצלונה, ורבים מהנופשים במסגרת הפלגות נופש וכן שייט באזור נוהגים לבקר בו. למעלה משני מיליון תיירים פוקדים את המקום מדי שנה, המכיל כנסיה שתוכננה ועוצבה ע"י האמן הנודע אנטוניו גאודי – שרבים מהבניינים שתכנן נמצאים בברצלונה. כמו כן, הלה פדררה – קאסה מילה הוא בניין נוסף שגאודי תכנן ועיצב ובתוכו נמצא מוזיאון המציג את יצירותיו של גאודי.

ברצלונה בפרט וספרד בכלל ידועות בעושר התרבותי שלהן, אולם גם מאפשרות ליהנות מחיי הלילה תוססים. השילוב בין השניים הפך את ברצלונה לאחד מהיעדים הפופולאריים לעגינה במסגרת הפלגות נופש, ולאחר ביקור בעיר מתקיימות הפלגות נוספות לערים בספרד, איטליה, ואף תוניס. מרכז ההזמנות המקצועי לקרוזים בינלאומיים הדני קרוזים מציע מגוון של חבילות שייט וכן קרוזים באזור בתוך ספינות המכילות את כל מה שצריך עבור חופשה מושלמת: חדרים מאובזרים ושירות חדרים אישי, מסעדות מגוונות, מופעי בידור במהלך הערבים, ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181349 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181866 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181737 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182808 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172184 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175582 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171750 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195501 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196347 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171462 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162008 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica