חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב ונהגים צעירים

מאת: אוהד רגבביטוח רכב20/10/20101009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעת רכישת פוליסת ביטוח רכב אחת השאלות אשר המבוטחים הפוטנציאלים נשאלים היא שאלת גיל הנוהגים בכלי הרכב המבוטח. נושא גיל הנהג בכל הקשור לפוליסות ביטוח רכב, בין אם מדובר בפוליסות ביטוח חובה לרכב או פוליסות ביטוח רשות לרכב, גיל הנהג מהווה את אחד הקריטריונים המשמעותיים ביותר לעניין גובה דמי הפרמיה אשר יגבו בעבור פוליסת ביטוח רכז אשר אתם מתעתדים לרכוש.

ביטוח רכב - פאקטורים של סיכון בנהיגה

כאשר חברות הביטוח באות לעשות הערכה על דמי הביטוח אותם עליהן לגבות מהמבוטח הפוטנציאלי, הן מסתייעות בטבלאות סטטיסטיות אשר מראות את רמת הסיכון לפוליסה המבוקשת עבור פרמטרים שונים.

כאשר מדובר בפוליסות ביטוח חובה לרכב והן בפוליסות ביטוח מקיף לרכב, אחד הסיכונים אותם חברת הביטוח מנתחת הינו הסיכוי כי הרכב יקלע למצב תאונה. גורמים אשר הינם המשמעותיים ביותר בענייני קביעת רמת הסיכון לתאונות הם:

  • גיל הנהג - נהגים צעירים מועדים יותר להקלע למצבי תאונה בהם גם הם עצמם, גם הנוסעים ברכב וגם הרכב עצמו עלולים לספוג פגיעה
  • מין הנהג - גברים נקלעים למספר תאונות רב יותר מאשר נשים
  • קיום אביזרי בטיחות חוקיים ברכב - חגורות בטיחות במושבים הקדמיים והאחוריים, כריות מגן, משענות ראש וצוואר וכדומה.

כיוון ונהגים צעירים מהווים את פאקטור הסיכון הראשי בכל הנוגע לסיכוי להקלע לתאונה, מחיריהן של פוליסות ביטוח רכב עבור נהגים צעירים הינן יקרות עד כמעט פי שלושה מנהגים מעט בוגרים יותר, בגילאים של 24 ומעלה.

ביטוח רכב - פאקטורים של סיכון לגניבה

כאשר מדובר בפרמטרים אשר קובעים את גובה הסיכון אותה נוטלת על עצמה חברת הביטוח בבואה לבטח ביטוח רכב הנוגעים לענייני פריצה או גניבת הרכב, הפרמטרים המשמעותיים הינם:

  • סוג כלי הרכב, היצרן הדגם - ישנם רכבים אשר מהווים מוקדי משיכה עבור גניבות יותר מאשר כלי רכב אחרים. כלי רכב אשר הינם יקרים במיוחד, או הנפוצים אשר קל לפרקם ולמכור את החלקים המרכיבים אותם כחלפים כיוון והביקוש לחלפים אלו הינו רב, הופכים סוגי רכב מסוימים למועדים לגניבה יותר מאחרים, ומשום כך מהווים סיכון עודף לחברת הביטוח.
  • קיום אמצעי הרתעה ואיתור - ככל אשר הרכב הינו מוגן יותר באמצעות אמצעי הרתעה שונים כגון אימובילייזר, קודנית או מערכת איתור וסימון חלפי הרכב, כך הוא מטרה מטרה קלה פחות לגנבי הרכב השונים והסיכון לגניבתו יורד.
  • תנאי החנייה - חנייה מקורה או כזו אשר הכניסה והיציאה ממנה מוגנים על ידי שער, מורידה באופן משמעותי את הסיכוי כי הרכב יגנב. הדבר נכון הן לחניה בבית והן לחניה באיזור מקום העבודה.
  • איזור מגורים - איזורי מגורים מסוימים מועדים יותר לגניבות מאחרים
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד רגב

מאת: אוהד רגבביטוח רכב22/12/102143 צפיות
קיימות כיום מערכות בטיחות ברכב אשר יכולות להקטין באופן משמעותי את הסיכויים להקלע לתאונת דרכים, אולם התקנת מערכות אלו בכלי הרכב אינה מחויבת על פי חוק או אף נדרשת על ידי חברות הביטוח.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות14/12/1010852 צפיות
איך צריך להתארגן לקראת נסיעה לחו"ל? מה יש לקחת עימנו? מה צריך לסדר? איך בודקים איזה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל יש לרכוש, ומה משפיע על החלטה זו?

מאת: אוהד רגבביטוח משכנתא09/12/101451 צפיות
אחד הכיסויים המוצעים במסגרת פוליסות ביטוח משכנתא הינו ביטוח אובדן כושר עבודה.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות30/11/101329 צפיות
על מה יש להקפיד בעת הפעלת או רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? מה הם הדגשים המיוחדים ובאילו נקודות אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא כיסוי ביטוחי?

מאת: אוהד רגבביטוח רכב23/11/101271 צפיות
אלו אמצעי מיגון נפוצים תדרוש חברת הביטוח להתקין בכלי רכב מבוטחים, ומה השפעת המיגון על תוקפה של פוליסת ביטוח רכב אשר רכש המבוטח.

מאת: אוהד רגבביטוח פנסיוני18/11/101958 צפיות
המאמר הבא דן בהשוואה בין סוגי ביטוחי פנסיה השונים המוצעים היום הן לעובדים שכירים והן לעובדים עצמאיים. כאשר ההחלטה על מסלול הפנסיה המועדף ניתנת בידי העובד, חשוב להבין את משמעויות הבחירות השונות.

מאת: אוהד רגבביטוח - כללי13/11/101349 צפיות
במקרים רבים נאמר לנו כי חשוב לבחור בחברת ביטוח בעלת גב כלכלי איתן. מה הם הגורמים לקשר הזה, ואיך קשור נושא הביטוח לנושא חסכונות פנסיונים?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171743 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164131 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163373 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163097 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163078 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143618 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147859 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica