חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי משפטים

מאת: קרן לימודים אקדמאיים20/10/20101162 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי משפטים מתקיימים במגוון מכללות ללימודי משפטים וכן באוניברסיטאות השונות, הפזורות ברחבי הארץ. הלימודים מכשירים את הסטודנטים לתפקד כמשפטנים, ומזכים אותם בתואר LL.B, דהיינו תואר ראשון במשפטים. ניתן ללמוד לתואר ראשון במשפטים במגוון מסלולי לימוד והתמחויות, ביניהם: מסלול לימודי ערב למשפטים, משפטים ומנהל עסקים, משפטים וכלכלה, משפטים, מנהל עסקים וחשבונאות, משפטים וממשל ועוד.

בין המכללות השונות בהן ניתן ללמוד משפטים ניתן למצוא את: המכללה האקדמית נתניה, המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, מכללת שערי משפט, הקריה האקדמית אונו, המרכז האקדמי כרמל, המכללה האקדמית ספיר, המככלה האקדמית צפת ועוד. כאמור, ניתן ללמוד משפטים גם באוניברסיטאות השונות, למשל: האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת בר אילן.

כדאי לדעת, כי חרף העובדה ששוק העבודה מוצף בעורכי דין ושכר העבודה החודשי אינו מזהיר, רבים ממשיכים לפקוד מדי שנה את החוג למשפטים במוסדות הלימוד השונים. כמו כן, על מנת לזכות ברישיון עריכת דין בישראל על בוגרי המסלול לעבור תקופת התמחות של שנה, אשר בסיומה ייבחנו בבחינות לשכת עורכי הדין (בכתב ובעל פה). מסלולי הלימוד השונים כוללים לימודים חד חוגיים ודו חוגיים, כאשר במתכונת לימודים דו-חוגיים ניתן לשלב את עולם המשפטים עם מגוון מקצועות, למשל: משפט ועסקים, משפטים ופסיכולוגיה, משפטים ורפואה, משפטים ומחשבים, משפטים וכלכלה, משפטים ועסקים, משפטים ותקשורת, משפטים ומימון וכך הלאה.

משך הלימודים במסלול הוא כשלוש וחצי שנים, ובמהלכם יעסקו הסטודנטים במגוון נושאי לימוד, כדוגמת: משפט חוקתי, משפט מנהלי, משפט בינלאומי, משפט פלילי, דיני חוזים, הדין האזרחי, דיני נזיקין, דיני עבודה, דיני ביטוח, דיני קניין, קניין רוחני, עוולות מסחריות, משפט צבאי, משפט פרוצדורלי ודיני ראיות, דיני ביטוח, דיני משפחה, הגבלים עסקיים, דיני לשון הרע, דיני ירושה, דיני הגנת הפרטיות, שיטות משפט, תורת המשפט, משפט ישראלי ועוד.

בסיום הלימודים יוכלו הבוגרים להמשיך ולהעמיק את ידיעותיהם בתחום המשפטים, להשלים את שנת ההתמחות ולגשת לבחינות לשכת עורכי הדין, שיזכו את העומדים בדרישות ברישיון עריכת דין. בגמר השלמת ההתמחות וקבלת רישיון עריכת דין יוכלו הבוגרים להשתלב בשוק העבודה כעורכי דין, יועצים משפטיים בשרות המדינה על שלוחותיו השונות, ארגונים מסחריים, עמותו, אגודות פרטיות, אגודות ציבוריות, חברות ובתי עסק במגזר הפרטי, משרדי עורכי דין פרטיים, אקדמיה, עולם העסקים ועוד. כמו כן, קיימת אפשרות ללימודי תואר שני במשפטים או להמשיך ולהעמיק את הידיעות באמצעות מגוון קורסים בתחומים משיקים ואחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרן

www.psychometry.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרן

מאת: קרן לימודים אקדמאיים30/10/101794 צפיות
מידע אודות לימודי סיעוד לתואר ראשון במכללות ובאוניברסיטאות ברחבי הארץ. במאמר תמצאו מידע רב אודות מסלולי הלימוד האפשריים, מוסדות הלימוד המציעים את המסלול, אפשרויות התעסוקה ועוד מידע וטיפים שכדאי לכל אחד לקרוא.

מאת: קרן לימודים אקדמאיים25/10/101421 צפיות
כל מה שצריך וכדאי לדעת לפני שנרשמים ללימודים גבוהים. במאמר תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות לימודי עבודה סוציאלית לתואר ראשון ואף יותר מכך: מה לומדים, כמה זמן הלימודים, איפה ניתן ללמוד, אפשרויות השמה בסיום התואר ועוד.

מאת: קרן לימודים אקדמאיים10/10/101216 צפיות
מידע אודות לימודי מחשבים, מסלולי הלימוד השונים, תואר ראשון במחשבים, תואר שני במחשבים, לימודי הנדסאי מחשבים, קורסי מחשבים ועוד.

מאת: קרן דיאטה ותזונה28/09/101481 צפיות
מידע אודות מסלולי הלימוד האפשריים ללימודי תזונה, איפה ניתן ללמוד?,כמה זמן אורכים הלימודים,נושאי הלימוד הנכללים בתוכניות הלימודים בקורסים ובתואר הראשון ועוד מידע רב ומקיף בתחום התזונה.

מאת: קרן פסיכומטרי27/09/101045 צפיות
מידע אודות הבחינה הפסיכומטרית ומכוני ההכנה השונים. המאמר מסביר כיצד ניתן לבחור בקורס שיתאים לכם בצורה המירבית, ומספק שלל טיפים ועצות לקראת ההרשמה לקורס.

מאת: קרן אדריכלות13/09/101065 צפיות
מידע על קצה המזלג שישאיר לכם טעם של עוד אודות לימודי אדריכלות / ארכיטקטורה, מסלולי הלימוד האפשריים, מוסדות הלימוד המציעים לימודי אדרכילות ועוד פרטים קטנים שכדאי לדעת לפני שמקבלים החלטה!

מאת: קרן פיננסים וכספים - כללי 12/09/101281 צפיות
מידע אודות מגוון מכללות בהן ניתן ללמוד הנהלת חשבונות סוג 1,2 וסוג 3, נושאי הלימוד, היקף הלימודים ועוד.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182595 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182441 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181894 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181712 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171481 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172271 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171946 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica