חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
קורס הנהלת חשבונות
   
 

לימודי הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות הינה תחום עיסוק, ההולך וצובר ביקוש רב בימים אלו, וזאת משום שאין עסק או חברה שלא נזקקים לשירותי מנהל חשבונות. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים כקורס ברמות שונות, ומוצעים במגוון מכללות להנהלת חשבונות, ביניהן: מכללת רמת גן, המכללה הטכנולוגית רופין, מכללת סלע דעת, המרכז האקדי ויצו חיפה, רשת מכללות עתיד, המכללה האקדמית גליל מערבי, רשת מכללות אורט, דור לימודים, המכללה למינהל, המכלל האקדמית כנרת בעמק הירדן, המכללה האקדמית ספיר, ביה"ס דיפלומה, המכללה האקדמית תל-חי, היחידה ללימודי חוץ של הקריה האקדמית אונו וכו'.

לימודי הנהלת חשבונות נועדו להכשיר אתכם, התלמידים, לקראת עבודה בתחום הנהלת חשבונות. קיימות מכללות רבות ללימודי הנהלת חשבונות, אך לא כולן מעניקות תעודת מקצוע מטעם משרד התמ"ת, ועל כך רצוי ומומלץ לתת את הדעת בטרם ההרשמה לקורס, מאחר ששוק העבודה מעניק יתרון לבוגרי תעודה מוכרת ומאושרת ע"י משרד התמ"ת על פני תעודת גמר מטעם מוסד הלימודים. כאמור, הקורס מכין אתכם לבחינות הסיווג השונות ( סוג 1, 2 וסוג 3) מטעם משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה. הקורס מיועד לציבור הרחב ולבוגרי 12 שנות לימוד, המעוניינים להכשיר עצמם לעבודה כמנהלי חשבונות ולהשתלב בחברות השונות או לתפקד כעצמאים בתפקידים הדורשים ידע והתמחות זו.

קורס הנהלת חשבונות מתמקד ברישום שיטתי ועדכני של הפעולות הכספיות המתנהלות בעסק ומרכיבות את המחזור העסקי. מכאן ניתן להבין, כי לימודי הנהלת חשבונות דורשים דיוק ותשומת לב. הנהח"ש מהווה כלי לבקרה וביקורת של ארגון על תהליכי ההכנסות וההוצאות המתקיימים בו. מנהל החשבונות קולט, מעדכן ומדווח לרשויות המס מה מצבה הכספי של החברה, תוך התבססות על התיעוד החשבונאי מתוך מערכת הנהלת החשבונות הממוחשבת. כמו כן, מציג מנהל החשבונות בפני המנהלים את הנתונים לפי חיתוכים נדרשים.

קורס הנהלת חשבונות סוג 2 משמש בסיס לשאר מקצועות החשבונאות, והמכללות השונות ללימודי מקצועות החשבונאות דורשות מהמעוניינים ללמוד ייעוץ מס, חשבות שכר או הנהלת חשבונות סוג 3 תעודת מקצוע סוג 2 בהנהח"ש. ככל שסיווג הקורס גבוה יותר, כך הולכת ומעמיקה רמת הלימוד בקורס, ומקיפה מספר גדול יותר של נושאים לעומק. מדובר בקורס שאורכו הוא מספר חודשים, ובסיומו נפתח לבוגרים צוהר לעולם מרתק ומאתגר בתחום החשבונאות והכספים.

בין נושאי הלימוד הנכללים בתוכנית הלימודים במרבית הקורס ללימודי הנהלת חשבונות: עקרונות הרישום הכפול, מאזן בוחן, התאמות עם גורמי חוץ, משכורות ושכר עבודה, מלאי ושיטות להערכת מלאים, חובות אבודים וחובות מסופקים, התאמת חשבונות תוצאתיים, עקרונות פחת, שיטות חישוב ורישום פחת, הכרת דוחות כספיים, הצגת דוחות כספיים, שותפויות, מוסדות ללא כוונת רווח, מיסים, מס ערך מוסף, ביטוח לאומי, מערכת הבנקאות, חישובי ריבית, הצמדות, עמלות, דמי גבייה, יסודות הנהלת חשבונות ממוחשבת – הכרת המחשב האישי ותוכנות הנהלת חשבונות, הפקת מאזן בוחן, הפקת דוחות ניכויים במקור ומס ערך מוסף, הכרות ועבודה עם ספרי עזר ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרן

www.psychometry.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרן

מאת: קרן לימודים אקדמאיים30/10/101794 צפיות
מידע אודות לימודי סיעוד לתואר ראשון במכללות ובאוניברסיטאות ברחבי הארץ. במאמר תמצאו מידע רב אודות מסלולי הלימוד האפשריים, מוסדות הלימוד המציעים את המסלול, אפשרויות התעסוקה ועוד מידע וטיפים שכדאי לכל אחד לקרוא.

מאת: קרן לימודים אקדמאיים25/10/101416 צפיות
כל מה שצריך וכדאי לדעת לפני שנרשמים ללימודים גבוהים. במאמר תוכלו לקבל את כל המידע הנדרש לכם אודות לימודי עבודה סוציאלית לתואר ראשון ואף יותר מכך: מה לומדים, כמה זמן הלימודים, איפה ניתן ללמוד, אפשרויות השמה בסיום התואר ועוד.

מאת: קרן לימודים אקדמאיים20/10/101159 צפיות
מידע אודות לימודי משפטים לתואר ראשון, מסלולי הלימוד האפשריים, משך הלימודים, מוסדות הלימוד הקיימים, מה לומדים ועוד המון המון מידע שכדאי לדעת.

מאת: קרן לימודים אקדמאיים10/10/101214 צפיות
מידע אודות לימודי מחשבים, מסלולי הלימוד השונים, תואר ראשון במחשבים, תואר שני במחשבים, לימודי הנדסאי מחשבים, קורסי מחשבים ועוד.

מאת: קרן דיאטה ותזונה28/09/101478 צפיות
מידע אודות מסלולי הלימוד האפשריים ללימודי תזונה, איפה ניתן ללמוד?,כמה זמן אורכים הלימודים,נושאי הלימוד הנכללים בתוכניות הלימודים בקורסים ובתואר הראשון ועוד מידע רב ומקיף בתחום התזונה.

מאת: קרן פסיכומטרי27/09/101044 צפיות
מידע אודות הבחינה הפסיכומטרית ומכוני ההכנה השונים. המאמר מסביר כיצד ניתן לבחור בקורס שיתאים לכם בצורה המירבית, ומספק שלל טיפים ועצות לקראת ההרשמה לקורס.

מאת: קרן אדריכלות13/09/101064 צפיות
מידע על קצה המזלג שישאיר לכם טעם של עוד אודות לימודי אדריכלות / ארכיטקטורה, מסלולי הלימוד האפשריים, מוסדות הלימוד המציעים לימודי אדרכילות ועוד פרטים קטנים שכדאי לדעת לפני שמקבלים החלטה!

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211348 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208629 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193012 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181363 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica