חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אמגזית לחניית לילה

מאת: יוסי זנהקייטרינג21/10/20101133 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמגזית לקמפינג

הערב כבר יורד ואתם מתכוננים לחניית לילה, אתם מוצאים חלקה יפה בשמורה ומתחילים לפרוק את הציוד מהרכב, תוך כחצי שעה כל הציוד כבר מוכן, האוהל עומד על תילו והגיע הזמן להתחיל ולהכין את ארוחת הערב, בזמנים מוקדמים יותר בהיסטוריה בטח הייתם מתחילים לקושש ענפים וזרדים על מנת להכין מדורה, בעולם המודרני בו אנו חיים כל מה שצריך לעשות זה לשלוף את האמגזית מהתיק, להצית את הלהבה וליהנות מאש לבישול ממש כמו בבית.
חברת אמגזית הפכה עם השנים לשם דבר בתעשיית כירות הגז הניידות, חברת אמגזית מציעה למכירה גם ערכות גריל ניידות המופעלות על ידי גז, איכות המוצרים, הבטיחות והעיצוב הפכו את חברת אמגזית לחברה פופולארית שמוצריה נמכרים בכל העולם.

בין המוצרים השונים של חברת אמגזית ניתן למצוא:

מערכות גז – מגוון רחב של מערכות המשלבות בלון גז וכירה, מגוון הכירות רחב וכולל כירות בגדלים שונים, בין הדגמים המובילים ניתן למצוא את הכירה האלפינית מבית חברת וובר זהו מיכל גז שאליו מחוברת כירה בעזרת צינור גז גמיש, מאפשרת חופש גדול בקביעת מיקום הכירה.

ערכות קפה – אחד הסמלים המזוהים ביותר עם פעילות המחנאות היא הקפה השחור, הכנת קפה בטבע הפכה עם השנים למומחיות של ממש ואנשים מסוימים אף מבצעים טקסים שונים בטרם הכנת הקפה, ערכת קפה כוללת כיריים, בלון גז, טרמוס, כוסות וערכת ניקוי במארז נוח לנשיאה.

גרילי גז – מהיום לא צריך להשקיע אנרגיות רבות בהדלקת הפחמים למנגל, גריל הגז מספק פתרון קל ונוח לכל העצלנים שבינינו, באמצעות סיבוב ברז הגז והדלקת הלהבה אנו מוכנים להכנת הבשר על הגריל ללא כל מאמץ פיזי מקדים.
גרילי גז מגיעים בשתי תצורות, גרילי גז קבועים המתאימים לשימוש בגינת הבית וגרילי גז ניידים המתאימים לשימוש מחוץ לבית.

מעשנות – המעשנה הינה מתקן בישול המאפשר לנו לבצע תהליך של עישון תוך כדי הבישול, נפוץ מאוד לבישול דגים או בשרים, המעשנה מוסיפה למזון טעמים חדשים.

פנסי גז – פנס גז כשמו כן הוא, זהו פנס העובר על גז, יתרונו הגדול של הפנס הנ"ל הוא זמן השימוש הארוך אותו הוא מציע לבעליו, נסו להיזכר האם פעם כבה הפנס בו השתמשתם ונותרתם לבדכם בחושך, במידה והתשובה היא כן פנס גז הוא הפריט עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת מרובע מציעה שירותי פרסום בגוגל לחברות ממגוון תחומים כגון: חברות למכירת דלתות פנים , ריהוט משרדי וחברות המבצעות ניקוי ספות ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי זנה

מאת: יוסי זנהעסקים - כללי29/05/111036 צפיות
תחום ההובלות פרח בשנים האחרונות בעוד יותר ויותר חברות מציעות את שירותיהן לקהל הרחב, בניגוד לשנים קודמות הפכה תעשיית ההובלות למומחיות הדורשת כישורים ויכולות.

מאת: יוסי זנהבר ובת מצווה20/05/111285 צפיות
חלומן של ילדות רבות הוא לדגמן ולהרגיש מלכות ליום אחד. ביום הולדת 12 הן יכולות להגשים את חלומן וליצור בוק לבת מצווה. הבוק כולל תמונות בעלות איכות מעולה המצולמות בסטודיו או בחוץ במגוון ערכות לבוש ועזרים שונים.

מאת: יוסי זנהיופי וטיפוח - כללי13/05/111006 צפיות
חיי היום יום שלנו מלאים בלחצים ובמתחים הנותנים את אותותיהם בגופנו ובנפשנו. בעשורים האחרונים ישנה מודעות הולכת וגוברת לבעיות אלו וישנם פתרונות רבים המוצעים, אשר רובם קשורים לרפואה אלטרנטיבית ולרוחניות

מאת: יוסי זנהעיצוב פנים15/03/111326 צפיות
הלד הוא שמה של נורה הבנויה ממוליך למחצה, ניתן למצוא את נורת הלד במגוון רחב של יישומים בהם אנו זקוקים לתאורה נקודתית, בשנים האחרונות ניתן למצוא גם נורות לד שמחליפות את נורות הליבון המוכרות כאמצעי תאורה ראשי.

מאת: יוסי זנהריהוט 15/03/111676 צפיות
מקלחוני יוקרה ומטבחי יוקרה - היום כולנו מחפשים ריהוט יוקרתי לבית על מנת להראות כמה אנחנו משוכללים ומדרניים... החלטנו לפרט קצת על מטבחי יוקרה ומקלחונים מה הם כוללים ומה לא:

מאת: יוסי זנהבניין ואחזקה - כללי02/03/111377 צפיות
מדינת ישראל הידועה כמדינה חמה עם מספר רב של ימי שמש בשנה, אימצה בשנות השבעים את רעיון דודי השמש. דודי שמש הן מערכות חימום מים המבוססות על שימוש באנרגיה ירוקה ונקייה, אנרגיית השמש. מערכת זו נמצאת על גגות הבתים.

מאת: יוסי זנהבר ובת מצווה13/02/11963 צפיות
רבות כבר נאמר על טקס בר המצווה, הטקס השני אותו עובר הנער היהודי במסגרת כניסתו אל עולם הבוגרים, טקס בר המצווה הינו טקס דתי ראשון במעלה הנחגג בהוד ובהדר במסיבה גדולה המלווה בבני המשפחה וחברים.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192890 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183096 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182303 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181710 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181635 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181456 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181514 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica