חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי יוגה - סוגי יוגה

מאת: קידום מנצח - kwinיוגה21/10/20102168 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי יוגה כתבה איכותי בנושא יוגה הסבר על  כל סוגי יוגה.

שאלה חשובה מענינת מהי יוגה באמת ?

המילה חשובה יוגה היאבשפה הסנסקריט, שפת מקור מדינת הודו. משמעותהמילה – איחוד, הרמוניה , שילוב. חשיבה של משמעות השם דווקא לפעילות יוגית הינוכיוון שהאדם שמתרגל שיטה זו משלבת כמות רבה אלמנטפיזי ואלמנט נפשי – מנטאלי.  
תוך כדי תרגול אסאנות = תנוחות ביוגה האדםלומד כתבה איכותית למרכז את מחשבותיו, לנשום בצורה ייחודיתלתרגול ולתרגל יוגה כאורח חיים בריא רגועושלו. 

כאורח חיים בריא מאוד המתרגל לומד פראנאיימה = תורתהנשימה, תזונה איכותית מאוד שמותאמת לתרגול, דרכיםלניקוי הגוף מרעלים, תרגילי מדיטציה ודמיוןמודרך.

היוגה הינה רפואהמונעת או דרך חיים נכונה הרבה זמן, כאשרהאדם מתמיד הרבה בתרגול המערכת החיסונית שלומתחזקת, שרירי היציבה מתחזקים, הגוף נעשה חזק ו גמיש, רמת הסטרס יורדת ואין כמעט חשיפהלמחלות.

שיעורי ה יוגה מתחלקים מגון סוגים בד"כ לתרגול וחיזוק שריריםגב וגמישותהגוף בתרגול אסאנות ותרגול נשימות ובסוףהשיעור לרוב ישנו חלק של הרפיה, באמצעותדמיון מודרך או מדיטציה.


שיטת היוגה קיימת כמה אלפי שנים ומתוך מחקרים איכותים לאורך שנים אנו למדים ששיטה זו חשובה ו בטוחה לטווחארוך ולתרגול בכל גיל ילדים ובכל מצב גופני –כמובן עם השגחה והתאמה של תרגילים שמתאימיםלמצבו הבריאותי של המתרגל.

ישנם סוגים רבים מאוד ושוניםביוגה וכמובן שעם הגעתה של היוגה למערבהותאמה היוגה לקצב לחוץ והחיים המערביים. שמות מאוד שונים לזרמים ביוגה: איינגר, אשטאנגה, שיבננדה,ויניאסה, אינטגרטיבי ועוד...

כאן תוכלו לקבל הסבר על סוגי יוגה מורי יוגה פיתחו את עולם היוגה.

הסבר עניני עלסוגי היוגה העיקריים: 

איינגר יוגה : בק"ס איינגר הוא מורה יוגה כיום בן 88,מלמד ברחבי העולם. שיטה זו קפדנית, מדויקתנלמדתיציבה ועבודה על על כל אברי הגוף בכלתנוחה. יוגה דינמית אך מדויקת. 

ביקראם יוגה:ביקראם צ'ודורי שנולד בכלכתה ב-1948. 
בשיטה זו לומדים רצף ענק של 26 נוחות. כיוםבמערבמחממים את הכיתות לכ -38 מעלות צלסיוס.יוגהדינמית. 

ויני יוגה: סגנון שפותח על ידי דסיקאצ'אר (ט.ק.ו.). 
זוהי צורת יוגה שכוללת הרבה מאוד נשימה ותרגול תנוחהלצד הדרכה רוחנית ופילוסופית.יוגה רכה. 

שיוואננדה יוגה: התבססה על ידי סואמי שיואננדה. 
כוללת 12 תנוחות בסיסיות וואריאציות אוסדרות המבוססות על תנוחות אלה. 
לעיתים תכופות ניתנת הדרכה רוחנית.

אשטנגה יוגה :פירוש המילה מסקרנת אשטנגה היא על שם שמונת ענפיהיוגה של פטנג'אלי 
( אבי תורת היוגה) סגנון שפותח התקדם על ידי פאטאביג'וייס (נולד ב 1915)במרכז לאשטנגה יוגה במייסורשבמרכז הודו.שיטה עתיקה זה היא סדרות של תנוחותבסדר מיוחד.יוגה דינמית.

שיטה שהמורה  רעות יוסף מלמדת יוגה אינטגרטיבית

אשר משלבת את כל סוגיהיוגה אך בעיקר  לדרך איינגר יוגה. 
תוכלו לבקר באתר של רעות יוסף – מורה נסיון רב ביוגה אינטגרטיבית, מטפלתברפואה סינית, שיאצו וטווינה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא מגוון רחב של ספא כמובן תוכלו ל מרפאת שיניים הנמצאת בחולון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום מנצח - kwin

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181921 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

מאת: קידום מנצח - kwinהפרעות קשב וריכוז24/12/121336 צפיות
חד מהמאפיינים הבולטים והבעייתיים ביותר מתוך כלל התסמינים של הפרעות קשב הוא בעיית השינה, או, ליתר דיוק, חוסר היכולת לישון ברצף ולישון עמוק

מאת: קידום מנצח - kwinספא28/06/121277 צפיות
תוך ההבנה הזו ומתוך הידיעה כי הצפי הוא רק להתחזקותן של המגמות הללו ולהגברת השפעתן על התנהלות צרכנית ועסקית! הגולשים האוהבים את החיים הטובים ואת הפינוק שבחוויית ספא מקצועית ואמיתית, להביא את עצמו לידיעת הגולשים ולהגדיל את זרם הפונים אליו בעזרת פרסום אמיתי ומקצועי של העידן החדש.

מאת: קידום מנצח - kwinהריון ולידה04/04/121471 צפיות
בימים שלאחר הווסת, אפשר להעמיק את התנועה הקודמת: להניח את כפות הרגליים על הקיר ולגלג לאט לאט את האגן למעלה. אין לתרגל תנוחה זו לאחר טיפול פיריון ובימי הווסת.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות25/03/121402 צפיות
ההעדפה העיקרית תהיה, ללא ספק, לדרוש מוסד פיננסי ולברר לקבל הלוואה בנקאית. לכל מי על הבעיה גם עניים, השאלה שלך תהיה כנראה ירד שליטה.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות19/03/121399 צפיות
וגם את ההלוואה נכס הוא בדרך כלל המרכיב הבסיסי של רוב האנשים, לא מעטים מהם אינם מבינים את החשיבות ובנוסף שינוי לעומת הלוואה בנקאית.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות26/02/121389 צפיות
הזן המלווה נהדר המשכנתא מוגבל מרמז על השגת יתרון מסוים תמורת כסף, כשזה מגיע הביתה, את החברה ואת ביטוח הבריאות הטוב ביותר מבחינת אמונה מבוססת

מאמרים נוספים בנושא יוגה

מאת: אשרם במדבריוגה30/07/163214 צפיות
זאת השנה השביעית שהערבה לובשת יוגה. כבר שבע שנים, שקהילת היוגה נפגשת לסופ"ש אחד קסום במרחבי הערבה.

מאת: אשרם במדבריוגה17/10/152750 צפיות
זאת השנה השישית שהערבה לובשת יוגה. המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

מאת: נירוונהיוגה06/02/151781 צפיות
בימים אילו עם זריחתו של העידן החדש יודע כל ילד מהי יוגה, היוגה ככלי לאורח חיים בריא הפכה לקונצנזוס. בעולם היוגה קיימות שיטות רבות ומגוונות אשר נועדו לקרב את האדם אל עצמו ולאפשר אורח חיים רגוע, בריא, מספק ומעמיק.

מאת: נירוונהיוגה18/12/141665 צפיות
כולנו קראנו או שמענו, ממאסטר חכם,ספר ניו-אייג'י, אולי בשיר של שנות ה-60 או על פלייר לפסטיבל, את המשפט - 'כולנו אחד'. לחלקינו אולי זה אפילו נשמע הגיוני, אבל מה זה בדיוק אומר? בכתבים העתיקים של כל הדתות ובכל תיעוד של משנתו של מואר כזה או אחר מוזכר טבעו האמיתי של האנוש, מעבר לאשליית הנפרדות של האגו, בכל אחד ואחת מאיתנו ולמעשה בכל מה שחיי וקיים זורמת רוח אחת. המקור לכל. האינסוף, האחד, אלוהים, או כל שם אחר שיניח את הדעת.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131997 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צוריוגה10/01/138388 צפיות
היא בירת הבילויים, בתי הקפה, התרבות והנופש. אבל בשקט בשקט, כמעט בלי שנרגיש, הפכה תל אביב לבירת היוגה הבלתי מעורערת של ישראל. כשמדברים על יוגה, תל אביב עולה ישר בדמיון. עם מגוון שיעורים, קורסים, מדריכים, קליניקות ואפשרויות, אין ספק – יוגה עושים אך ורק בעיר תל אביב.

מאת: אשרם במדבריוגה15/09/128895 צפיות
3 בנובמבר 2012 המדבר מזמין אתכם בעונתו היפה ביותר לבוא לקחת חלק באירוע היוגה של השנה. הערבה לובשת יוגה למשך סופ"ש קסום, בו נתכנס ביישובי הערבה השונים לסדנאות עומק של יוגה עם מיטב המורים המובילים מהארץ. בחיקו של נוף המדבר מרחיב הנשימה, מחכה לכם סופ"ש איכותי בלב המדבר הפראי בו המדיטציה ותרגולי היוגה יזכו למבט שונה ממה שהכרתם. באירוע המכרזי יוגה בשקיעה נתאחד לתרגול משותף עם אורחנו המיוחד מחו"ל. אז קחו אוויר ובואו קבלו את היוגה ואת המדבר. בנשימה אחת .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica