חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ipone 4 - שיפורים לעומת אייפון 3

מאת: dan baranov טלפונים סלולריים23/10/20101396 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

iphone 4 – שיפורים לעומת אייפון 3

הצלחתו של האייפון מבית אפל אינה מוטלת בספק, מיליוני מכשירים נמכרו בקצב שובר שיאים ברחבי העולם. לאחר הדגם 3 iphone המושלם לכול הדעות, יצאה חברת אפל עם הדגם החדש, הרביעי במספרו. לעומת דגמיiphone קודמים ישנו שיפור משמעותי במספר תחומים כמו גם פיצ'רים שלא נכללו בדגמים הקודמים. במאמר זה נפרט כמה מאיכויותיו של ה- אייפון 4 לעומת אחיו הגדול האייפון 3.

בראש ובראשונה אנו רואים הבדל עיצובי משמעותי, קווים חלקים יותר, דקיקות המכשיר יחסית לקודמיו ובאופן כללי נראה כי אייפון 4 עבר "מתיחת פנים" לעבר המודרנה. אין בכך לומר שאייפון 3 אינו מושך או מיושן, אלא פשוט לומר כי עיצובו של אייפון 4 אכן מוצלח יותר. מסגרת מתכת בצידיו של המכשיר משמשת הן כאלמנט עיצובי מרשים והן כאנטנה חיצונית. שילוב של עיצוב חדשני יחד עם פונקציונאלית.

בנוסף לשינויים קוסמטיים, אייפון 4 מתהדר בזמן סוללה ארוך יותר מקודמו. למשתמשי iphone החשיבות אכן גדולה שכן אפליקציות זוללות חשמל מן הסוללה. אחת הסיבות לפופולאריות הגדולה של האייפון היא מגוון האפליקציות שניתן להתקין על גבי המכשיר. זמן סוללה ארוך יותר משמעו יותר ניידות ויותר הנאה משלל משחקים ומטעמים שונים מבית אפל ומפתחים לאייפון.

כמו כן, אייפון 4 החדש מגיע עם מעבד A4 של אפל וזיכרון RAM 512MB , פי שניים מאייפון 3. כאמור, אחת מן הסיבות העיקריות לפופולאריות העצומה של האייפון על פני מכשירים סלולאריים מסוגו הוא שלל האפליקציות שניתן להריץ על גבי המכשיר. גם כאן, מעבד משופר וזיכרון רחב יותר מבטיחים חווית שימוש אולטימטיבית לכול אוהד iphone . מבחינת יכולת העיבוד האייפון משתווה למכשירים מסוגו ואף עובר אותם. ללא ספק נקודת זכות לטובת אייפון 4 החדש. כמו כן, יכולת עיבוד מוגברת פרושה חווית מולטימדיה גבוהה יותר. צפייה בסרטים או גלישה באינטרנט תהפוך למהירה יותר ומהנה יותר בדגם אייפון 4 החדש.

בנוסף, שיפורים במצלמתו של iphone 4 לעומת אייפון 3 משווים את המכשיר למתחריו. מצלמת תמונות 5 מגה פיקסל ומצלמת הקלטת וידאו אשר יכולה להקליט בפורמט HD נוספו לדגם אייפון 4. בשילוב עם מסך ברזולוציה הגבוהה פי 4 מממסכו של iphone 3 חווית הצילום של הדגם החדש אכן מרשימה. כמו כן, נוספה לדגם iphone 4 מצלמה קדמית ואפשרות וועידת ווידאו שהיו חסרות מאוד בדגם אייפון 3.

לסיכום, אכן נוכל לראות שמפתחי ומעצבי חברת אפל עמלו היטב על הדגם החדש. אייפון 4 יפה יותר, מושך יותר, מספק חווית משתמש גבוהה יותר ובעל פיצ'רים שחסרים בדגם ipone 3. בשל כל זאת אין ספק כי אייפון 4 ימשיך לשמור על הפופולאריות שלו מול מתחריו ומול הדגם הקודם. יתכן ורק אייפון 5 יוכל להדהים את קהל המשתמשים הסלולאריים יותר.

 



תגיות המאמר: סלולארי, iphone, אייפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dan baranov

מאת: dan baranov טלפונים סלולריים28/10/101138 צפיות
הבלקברי נוצר ועוצב כדי לשרת את המגזר העסקי טוב יותר מכול סמרטםון לפניו וממשיך להחזיק בתואר הסלולוארי החכם מספר אחת לאנשי עסקים.

מאת: dan baranov מחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/101422 צפיות
כולנו מכירים מכשירי ניווט שמשתמשים במערכת ה GPS אך כמה מאיתנו באמת יודעים איך זה עובד?

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205435 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196570 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187929 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181527 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163156 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica