חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע בלקברי Blackberry) ) הוא המכשיר העסקי הטוב בעולם?

מאת: dan baranov טלפונים סלולריים28/10/20101139 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדוע בלקברי Blackberry) ) הוא המכשיר העסקי הטוב בעולם?

תכונותיו של הBlackberry הופכות אותו לדעת רבים למכשיר הסלולארי העסקי הטוב בעולם. יתרונותיו של מכשיר בלקברי לאיש העסקים עולים על כל מתחריו פי כמה מונים. הBlackberry נמצא בשימוש רחב בקרב קהילת העסקים ובארצות הברית הוא הפך לסמל סטאטוס נחשק של ממש. מפרסמו הגדול ביותר הוא ללא ספק נשיא ארצות הברית ברק אובמה אשר היתקשה להיפרד מן המכשיר כשנבחר לנשיאות.

הBlackberry מבית RIM הציג לעולם לראשונה את ה Push Mail , דואר בדחיפה. משמעותו של השירות היא סנכרון מלא של האימיילים בכול מקום בכול זמן. האפשרות לקרוא ולהגיב למיילים בזמן אמת מן המכשיר הסלולארי הפכה את ה Blackberryליעיל במיוחד עבור אנשי עסקים. עבור אנשים אשר נמצאים בנסיעות תמידיות, עם לוח זמנים צפוף ועמוס, פגישות משתנות ונסיעות תכופות לחו"ל, בלקברי מספק יותר מקריאת מיילים, הוא למעשה משרד נייד מלא לכול דבר.

על מנת ליהנות משירותיו הכוללים של בלקברי חשוב לציין שחייבים להתחבר לשירות בלקברי עסקי. כך ניתן לנצל את המכשיר עד תומו, ללא השירות העסקי רוב הפיצ'רים של המכשיר אינם פעילים. נפרט כמה מן האפשרויות של הBlackberry עבור איש העסקים:

בראש ובראשונה עבור מי שנוסע לחו"ל לעיתים קרובות בלקברי מספק חבילת נפח לסנכרון נתונים בזמן נדידה. למעשה ניתן לרדת מן המטוס ולהמשיך לעבוד מייד. היתרון הגדול כאן הוא חיסכון משמעותי במחיר תעבורת הנתונים. מכשירים אחרים אינם פועלים באותה צורה ועבור סנכרון נתונים מלא תאלצו לשלם לא מעט. כמו כן, ישנן רשתות אשר לא נתמכות על ידי מפעילות בארץ וכך לא ניתן כלל לסנכרן מכשיר סלולארי אחר.

מכשירים מסוגו של ה Blackberryמתהדרים במקלדות מסוגים שונים או מסכי מגע. בלקברי מגיע עם מקלדת QWERTY הזהה למקלדת מחשב. הקלדה במקלדת זו מהירה יותר וגוררת פחות שגיאות מאשר מקלדת מגע למשל. בסופו של דבר חיסכון בזמן הרי שווה חיסכון בכסף.

פיצ'רים נוספים של המכשיר כוללים את כדור הניווט המפורסם של בלקברי המאפשר ניווט קל, מהיר ונוח עם יד אחת, נורית חיווי שמתריעה כאשר מגיע אימייל, תזכורת וכדומה או אם הבלוטוס פועל וזולל חיי סוללה. גיבוי הוא אחד הנושאים המעיקים ביותר כשמדובר במכשירי סמרטפון. היתרון הגדול של בלקברי הוא שרוב ההגדרות וגם ההתאמות כמו צלילים ותמונות והגדרות חיוג מהיר נשמרים על שרת הBlackberry וניתנות לשחזור מלא.

בעולם העסקים המהיר שאינו נח לרגע, זמן תגובה מיידי יכול להיות ההבדל בין לקוח מרוצה ללקוח שיסיים את עסקיו איתכם. אם אתם עונים על הקריטריונים של אנשי עסקים עסוקים במיוחד הנוסעים לחו"ל לעיתים קרובות וחייבים להיות מעודכנים בזמן אמת בכול המתרחש במשרד בלקברי הוא המשכיר האידיאלי עבורכם.

 



תגיות המאמר: בלקברי, blackberry


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dan baranov

מאת: dan baranov מחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/101423 צפיות
כולנו מכירים מכשירי ניווט שמשתמשים במערכת ה GPS אך כמה מאיתנו באמת יודעים איך זה עובד?

מאת: dan baranov טלפונים סלולריים23/10/101397 צפיות
אייפון 4 אכן השתדרג והשתפר לעומת אחיו הגדול האייפון 3.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205440 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196575 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187933 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181528 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica