חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקץ לשלטון הטרור- הדברת טרמיטים

ישנם בעלי חיים רבים וגדולים הנראים לנו מאיימים – אריה, דוב זועם, נחש אנקונדה המגיע לאורך של כחמישה מטרים, כרישים ועוד ועוד. אבל לעתים אלו דווקא הקטנים ביותר, אלו שהינם כמעט בלתי נראים, אשר מסבים את הנזק החמור ביותר ומסכנים אותנו ואת המרחב הבטוח שלנו. זאת מכיוון שגם לבעל החיים הקטן ביותר ישנה עוצמה רבה עד מאוד כשהוא חלק מקבוצה גדולה, למשל, של עשרה מיליונים מבני מינו.

טרמיטים הם שורש כל רע. בישראל יש לפעמים נטייה לחשוב כי טרמיטים הם מסוג הצרות ששומעים עליהם בספרים, בסרטי קולנוע ובתוכניות טלוויזיה, כי מי בכלל זקוק לחברות הדברת טרמיטים פה בארץ? אבל לצערנו הרב, אין זה נכון, ובישראל קיימות ועוד איך חברות המתמחות בשירותי הדברת טרמיטים, ויש להן אפילו לא מעט עבודה.

כן, טרמיטים הגיעו גם לישראל. למעשה, הם נמצאים פה המון שנים, אבל התקפות רציניות של טרמיטים לא קורות כל יום, ולרוב מדובר לא במגפה אלא במקרים פה ושם. עם זאת, כבר קרה בישראל שהיו התקפות טרמיטים קשות בשכונות באזור המרכז, ואפילו בשנים האחרונות ממש. זה די מפתיע, כי אותן שכונות פגועות – בעיר ראשון לציון למשל – היו של בנייני קומות, ולא של בתי עץ קטנים על קרקע, כפי שהייתם משערים. אלא שטרמיטים יכולים לצוץ בכל מקום. זו חיה עקשנית ונסתרת, והיא מתחבאת בתוך חול. חול, כידוע, הוא חומר שמשמש גם בבנייה. מכאן קצרה הדרך להדביק בניין שלם בטרמיטים. הם אולי לא יתגלו בשנים הראשונות, אבל בשלב שזה כן יקרה, קצרה הדרך לרוץ אל חברת הדברת טרמיטים שתטפל במפגע הנורא.

הדברת טרמיטים שונה מהדברות של חרקים מזיקים ושנואים אחרים. קודם כל, כי טרמיטים הם חיה עקשנית ובעייתית במיוחד, ושנית בגלל נטייתה להתחבא מאחורי הקלעים, הרחק מן העין. הדברת טרמיטים היא לכן גם יקרה יחסית, בגלל העבודה הרבה והמסובכת הנדרשת בשטח כדי למגר את החיה הסוררת, או לפחות לנסות לעשות זאת (פעמים רבות צריך לחזור על הדברת טרמיטים שנית ושלישית לאחר תקופת מה של כמה שנים).

הדברת טרמיטים מורכבת מעבודות קידוח מקיפות כדי להגיע אל מתחת לפני השטח. למשל, חברת הדברת טרמיטים מנסה להגיע לריכוזי טרמיטים מתחת לרצפת הבית על ידי קידוחים ברצפה במרחקים קבועים. אותו הדבר עושה חברת הדברת טרמיטים גם בקירות מסוימים, ואפילו במשקופים. במקרים חמורים יותר צריך ממש לעקור תשתיות כדי להגיע אל בעלי החיים המרגיזים הללו. דרך כל הקידוחים הללו מכניסה חברת הדברת טרמיטים רעל מיוחד שאמור לחסל את המפגע. הוא מוזרק דרך כל חור וחור מכל עשרות ולעתים מאות החורים שנקדחו ברחבי הבית. כפי שניתן להבין מתיאור זה, עבודת הדברת טרמיטים אינה עסק קצר או קל לביצוע, והיא כוללת שעות עבודה רבות והתמחות בתחום, ומכאן מחירה היקר.

 



תגיות המאמר: הדברת טרמיטים, טרמיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101480 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101704 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195912 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173619 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173364 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173170 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172819 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172732 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172437 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica