חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבחור ולמצוא קוסמטיקאית בעיר תל אביב

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/20101380 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תל אביב היא לא עיר של חורף, למעשה, במרבית ימות השנה הקיץ שולט בה ומחייב אותנו להתנהל בהתאם לכך. כך גם תחום הטיפוח הוא חלק בלתי נפרד מההוויה של תל אביב ולכן כל מי שגרה בעיר תל אביב או שעוברת אל תל אביב גם צריכה למצוא קוסמטיקאית בתל אביב.

קוסמטיקאית בתל אביב איננה ככל קוסמטיקאית. במחקר שבוצע בשנה שעברה באחת מהאוניברסיטאות הגדולות בארץ נמצא כי שיעור הנשים הנוהגות לפנות אל קוסמטיקאית הוא גבוה בצורה דרסטית בעיר תל אביב מאשר בערים אחרות.

אז מה עושה קוסמטיקאית בתל אביב שלא עושה קוסמטיקאית בערים אחרות? ובמה נבדלת קוסמטיקאית אחת מקוסמטיקאית שנייה?

ההבדל המהותי בעבודתה של קוסמטיקאית בתל אביב הוא באינטנסיביות של עבודתה. קוסמטיקאית שעובדת בעיר תל אביב עובדת מספר רב יותר של שעות. וזוהי עובדה. הסיבה לכך היא קודם כל העובדה שתל אביב היא עיר יחסית גדולה. הסיבה היותר עיקרית היא שלתל אביב, לפחות על פי התדמית שנוצרה לה, יש זיקה רבה יותר לתחומי הטיפוח השונים ולכן כמעט לכל בחורה בתל אביב יש גם קוסמטיקאית שמטפלת בה באופן קבוע. ולא רק לכל בחורה. גם בחורים רבים בתל אביב הבינו את היתרונות העצומים שיש לליווי קוסמטי קבוע.

קוסמטיקאית בתל אביב-גם לגברים

גברים רבים בתל אביב עושים שימוש קבוע במוצרים קוסמטיים שונים בהמלצתה של קוסמטיקאית כזו או אחרת. הטיפולים הקוסמטיים לא מסתכמים רק בהסרת שיער מאזורים שונים בגוף אלא גם בטיפולי פנים שונים ומגוונים כמו טיפול אנטי אייג'ינג שונים, פילינגים וניקוי פנים מסוגים שונים.

בשל כל אלו, קוסמטיקאית בתל אביב צריכה לגלות בקיאות מרבית גם בטיפול קוסמטי המיועד עבור גברים. הצרכים הם כמובן שונים מאשר טיפולים קוסמטיים של נשים.

ומה עוד עושה קוסמטיקאית בתל אביב

יתר על כן, קוסמטיקאית בתל אביב צריכה להתמקד בעיקר בטיפולי הסרת שיער שונים, כיוון שמדובר בעיר של ים וקיץ והביקוש לעור חלק משיער לפרק זמן ארוך הוא גדול.

כיום לא מדובר על שיטות להסרת שיער השמרניות כגון הסרת שיער בשעווה, אלא בשיטות מתקדמות יותר כמו הסרת שיער באמצעות אור אינפרא אדום.

התחרות העצומה בין מגוון של קוסמטיקאיות מנוסות בתחום הסרת השיער גורמת לכך שכל קוסמטיקאית בתל אביב חייבת להיות מומחית בתחום של הסרת שיער אם ברצונה לאסוף קהל שלם של לקוחות סביבה.

ניתן לומר אם כך, כי קוסמטיקאית בתל אביב עובדת בצורה שונה מחברותיה בערים אחרות ובמקומות אחרים בעיקר בתחומי הסרת השיער והטיפולים הקוסמטיים המשלימים לגברים.

במידה ואת (או אתה) מחפשים קוסמטיקאית בתל אביב, כדאי קודם כל לשמוע המלצות ממכרים ומחברים. הם מכירים אתכם הכי טוב וידעו להמליץ על קוסמטיקאית מתאימה ומוצלחת עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101481 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101313 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101705 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי05/12/101593 צפיות
בחירת מכונת כביסה חדשה יכולה להיות משימה מפרכת, ולכן חשוב לקרוא מספר טיפים חשובים לבחירת מכונת כביסה איכותית

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187284 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152560 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152029 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151795 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151887 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica