חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית ציפורניים-טיפוח מקצה האצבע

ציפורניים יפות ומטופחות זה ללא ספק אחת השאיפות המרכזיות של כל אישה, אך לצערנו לא כל אחת יכולה להתפאר בציפורניים ארוכות טבעיות. ציפורניים נוטות להישבר לפני שהן מגיעות לאורך הרצוי. במטרה לעזור לנו לטפח את הציפורניים שלנו, ולהגשים את חלום הציפורניים הארוכות, פותחה שיטת בניית הציפורניים.

יש להפריד הפרדה מוחלטת בין ציפורניים מודבקות לבין בניית ציפורניים. ציפורניים מודבקות נוטות ליפול מהציפורן הטבעית בתוך כמה ימים, וקשה מאוד לתפקד איתן ביומיום. ציפורניים בנויות, לעומת זאת, מחליפות באופן מושלם את הציפורן האמיתית. יחד עם זאת, מדובר בתהליך שיש לבצע אותו ברמת סטריליות גבוהה במיוחד היות וקיים חשש לזיהומים במהלך העבודה. ברמת העיקרון, אין סיבה טובה לפחד מבניית ציפורניים, אך חשוב לבחור בקפדנות איפה לעשות זאת. להלן נעבור על כל השלבים של בניית ציפורניים.

קודם כל הניקיון

כאמור, במהלך בניית ציפורניים חשוב במיוחד לשמור על ידיים נקיות, והדבר אמור הן לגבי קוסמטיקאית שמבצעת את הבנייה, והן לגבי הלקוחה. מסיבה זו, בראש ובראשונה יש לרסס את הידיים של הקוסמטיקאית ואת ידי הלקוחה בתכשיר אנטיביוטי לצורך חיטוי.

הכנת הציפורן

אחרי הניקוי, יש לגזור את הציפורניים עד לאזור האצבע, ולאחר מכן למרוח מרכך עור על העור הקשה שמסביב לציפורן. כאשר העור מתרכך, יש לדחוף אותו מהציפורן, ואף לסלק אותו באמצעות צבתית במידת הצורך. לאחר מכן יש למרוח אקולייזר ולשייף את הציפורן. חשוב ביותר לנקות היטב את האבק המתקבל בשיוף.

שלב הבנייה

בשלב זה מתאימים את הציפורן המלאכותית לגודל הציפורן הטבעית ומבצעים הדבקה באמצעות דבק מיוחד. חשוב לבצע את העבודה כך שלא יישארו בועות אוויר או שאריות של דבק. דברים אלו ייצרו עבודה לא אסתטית. לאחר ההדבקה, ניתן לבצע גזירה של הציפורניים לאורך הרצוי ולעצב את צורת הציפורן. הצורה נקבעת בהתאם לרצון הלקוחה, ובנוסף רצוי שתתאים לעיצוב הציפורן.

כעת, יש למרוח על המדרגה ממיס טיפס דיסולב ולשייף בהתאם, על מנת לטשטש את הבדלי הגובה. בהמשך מורחים פריימר על הציפורן הטבעית, אך יש להיזהר מפני הגעת החומר לבסיס הציפורן.

כפי שניתן להתרשם, מדובר בהליך די פשוט שאפשר בהחלט ליהנות ממנו גם במהלך הטיפול, ובטח ובטח אחריו. בניית ציפורניים מחייבת תחזוקה, אך זאת הדרך היחידה כיום ליהנות מציפורניים ארוכות ומטופחות כל הזמן.

היתרון הגדול של ציפורניים בנויות על פני ציפורניים טבעיות הוא בכך שהבנייה לא תישבר לכן במפתיע ותחייב אתכם בגזירת כל הציפורניים. אתן יכולות להיות בטוחות שאורך הציפורניים יישאר לאורך זמן.

חשוב להדגיש פעם נוספת, הציפורניים שלנו לא אוהבות חיידקים ופטריות, ולכן יש לבחור בקוסמטיקאית המבצעת את העבודה בצורה הנקייה ביותר ולא מתפשרת על עניין ההיגיינה. ניקיון זה השלב הראשון בדרך לציפורניים מטופחות ובנויות היטב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101485 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101351 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101718 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101317 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101709 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101383 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי05/12/101599 צפיות
בחירת מכונת כביסה חדשה יכולה להיות משימה מפרכת, ולכן חשוב לקרוא מספר טיפים חשובים לבחירת מכונת כביסה איכותית

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183981 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184130 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184253 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173014 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172311 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172304 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica