חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סברובסקי לעיצוב בדים

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/20101480 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקריסטלים של סבתא יוצאים מהוויטרינה והופכים לדבר החם ביותר בתחום הטקסטיל והעיצוב - הכל בזכות המיתוג האופנתי והטרנדי של הקריסטלים של סברובסקי, שהפכו לשם דבר ברחבי העולם. אז אם אתם זקוקים לנצנוץ זוהר בחיים או על הבד, אל תתפשרו ולכו על הדבר האמיתי: אבני הקריסטל של סברובסקי.

מה זה בעצם סברובסקי?

בוודאי שמעתם את השם הזה נישא לא אחת ביראת כבוד בפי מעצבים ומביני דבר. זה הזמן לערוך היכרות עם השם והחומר - הקריסטל.

קריסטל, המוכר גם בשמו הישן יותר "בדולח", הוא סוג של זכוכית יוקרתית בעלת ברק רב, שבהרכבה מעורבת תחמוצת עופרת. מבחינת עיצוב, יתרונותיו של הקריסטל על זכוכית מן המניין הם בכך שהברק שלו רב יותר, הוא צלול יותר ורך יותר לעיבוד ולחיתוך.

ישנם מותגי קריסטל שונים בעולם, אולם סברובסקי הוא ללא ספק המוביל והידוע מבין כולם. חברת סברובסקי נוסדה ב-1895 באוסטריה, על שמו של דניאל סברובסקי, אמן זכוכית שהמציא מכונת חיתוך מיוחדת לזכוכית זו.

שילוב אבני סברובסקי בבדים

אחד המוצרים המובילים מבית סברובסקי הוא שלל אבני קריסטל לעיטור בדים בתעשיית הטקסטיל - האופנה החלה בשמלות הוט קוטור יקרות של מיטב המעצבים ובשמלות כלה מפוארות, ואט אט התפשטה עוד ועוד. אומנם ניתן לייצר נצנוץ זוהר על בדים לא רק מאבני קריסטל יקרות, אלא גם מחומרים זולים יותר - למשל, חרוזים או פאייטים, וכן אבני חן מזויפות. אולם כאשר אתם רוצים זוהר אמיתי, המשדר יוקרה של ממש, אין כמו הדבר האמיתי. זהו לא רק המראה הייחודי של הברק הקריסטלי הנפלא של סברובסקי, אלא גם ההרגשה - כשאת לובשת שמלה הדורה ואיכותית מבדים שזורים באבני סברובסקי אמיתיות, השיק הזוהר שלהן משליך לא רק על המראה החיצוני שלך אלא גם על תחושת הזוהר שלך עצמך, וכידוע - היופי האמיתי בא מבפנים.

השימוש באבנים השזורות על בדים אינו חייב להיות יקר באופן בלתי אפשרי, שכן לא חייבים לכסות את הבד כולו באבני סברובסקי, כי אם להתמקד האזורים קטנים כמו המחשוף, קישוט בגב וכן הלאה.

לא רק על גבי בדים

אבני סברובסקי הפכו כה מבוקשות ומפורסמות בעת האחרונה, שנדמה שהן משמשות לכיסויו של כל דבר, כמעין סמל סטטוס יוקרתי הכרחי. האבנים חודרות לכל תחומי העיצוב - מעצבי מוצרים שימושיים מציעים נברשות העשויות אבני קריסטל, וילונות העשויים בדים משולבי שרשראות אבני סברובסקי, אריחי חיפוי נוצצים מקריסטל, מגוון תכשיטים כמובן,  ועוד ועוד. בחנויות הרשמיות של אבני סברובסקי מציעים אפילו מוצרים חדשניים כגון דיסק-און-קי מצופה קריסטלים, וכן תליונים הומוריסטיים בסגנון מנגה, כמעין שילוב בין תרבות צעירה וקלילה לאבן היוקרתית.

אין ספק - סברובסקי הוא שם נרדף לאיכות וליוקרה. ציפוי האמבטיה באבנים כאלו נמצא מחוץ להישג ידו של האדם הממוצע, אולם ביום חשוב במיוחד כמו החתונה שלכם, תפרגנו לעצמכן בדים המעוטרים בדבר האמיתי, להרגשה נסיכותית אמיתית.

 



תגיות המאמר: בדים, סברובסקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101704 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי05/12/101591 צפיות
בחירת מכונת כביסה חדשה יכולה להיות משימה מפרכת, ולכן חשוב לקרוא מספר טיפים חשובים לבחירת מכונת כביסה איכותית

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222654 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204954 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205026 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204875 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica