חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח בריאות פרטי

מאת: שיו ענתביטוח בריאות24/10/20101412 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אנשים רבים אינם מבינים את יתרונותיו של ביטוח בריאות פרטי ומדוע יש צורך בו, שהרי קיים חוק ביטוח ממלכתי... ובכן, ביטוח פרטי לא בא להחליף את הביטוח הממלכתי, אלא מהווה מעין ביטוח משלים לו, שמכיל שירותי בריאות נוספים. כל אדם יכול לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטי, לפי צרכיו, רצונותיו ונתוניו האישיים ועל ידי כך להגן על עצמו מכל דבר העלול להשתבש בעתיד. ביטוח בריאות פרטי מציע מכלול שירותי בריאות מיוחדים ומתקדמים, שנותנים פתרון לבעיות שכיחות שצומחות מתוך מגבלותיהם הרבות של סל התרופות וסל שירותי הבריאות הממלכתיים. הבדל נוסף בין ביטוח פרטי לממלכתי הוא שהפרטי מהווה חוזה קבוע בין המבוטח לחברת הביטוח והממלכתי עשוי להשתנות מעת לעת שכן הוא נחשב תקנון ולא חוזה.

סעיפים עיקריים

להלן הכיסויים העיקריים של ביטוח בריאות פרטי הנהוגים בחברות הביטוח השונות בארץ :

• מימון תרופות שאינן כלולות בסל התרופות של ביטוח בריאות ממלכתי

• מימון ניתוחים מיוחדים בארץ ובחו"ל, לרבות ניתוחים שאינם כלולים בסל שירותי הבריאות הממלכתיים (נקוב בפוליסות השונות)

• מימון השתלות וטיפולים בחו"ל שאינם כלולים בסל הבריאות

• מימון בדיקות רפואיות מיוחדות שאינן ממומנות או לחלופין ממומנות חלקית על ידי קופות החולים

• מימון טיפולים רפואיים שונים שנועדו להחליף ניתוח

הגבלים והתניות

סכום הכיסוי המקסימאלי לכל אחד מהסעיפים הנ"ל נקבע באופן פרטני ושונה על ידי כל אחת מחברות הביטוח ואין לראות במחירים של אחת מהן כאבסולוטיים, כמו כן קבלת שירותים השונים עלולה גם היא להיות מותנית במצבו הבריאותי ונתוניו האישיים של המבוטח ועל פי רוב נהוג כי ביטוח בריאות פרטי נכנס לתוקף שלושה חודשים מיום ההצטרפות לביטוח.

תוספות

בנוסף לפוליסת ביטוח בריאות, אנשים רבים מקפידים לרכוש פוליסת ביטוח חיים, שמעניקה למבוטח או משפחתו פיצוי כספי במקרה של נכות או מוות עקב תאונה ו/או מחלה. שילוב בין ביטוח בריאות וביטוח חיים מבטיח שמשפחתו של המבוטח לא תיוותר ללא דבר במקרה מוות או נכות ולא תיאלץ לשאת בעול כספי כבד למקרה של צורך בטיפולים, ניתוחים או תרופות יקרות שאינן כלולות בסל הבריאות הממלכתי.

הצטרפות לביטוח פרטי

ביטוח בריאות ניתן לעשות לכל אדם, מגיל 15 ימים ועד גיל מבוגר מאוד, כאשר תנאי הצטרפות לביטוח משתנה בין אדם לאדם לפי מצב בריאותי ופרטים אישיים נוספים. המסמך העיקרי עליו יש לחתום בעת הצטרפות ורכישת ביטוח בריאות פרטי הוא הצהרת בריאות בה נשאל המבוטח אודות מצבו הבריאותי וההיסטוריה הרפואית שלו וייתכן גם של הקרובים לו.לפי תשובות המועמד קובעת חברת הביטוח מה יהיו התנאים לפיהם יוכל המועמד להצטרף לביטוח.

למידע נוסף: כיצד לבחור פוליסת ביטוח בריאות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיו ענת

מאת: שיו ענתביטוח פנסיוני28/12/101049 צפיות
כשאנשים מגיעים אל הבנק לקבל משכנתא לשם רכישת נכס הם נתקלים בבקשה של הבנק לרכוש ביטוח משכנתא. המאמר סוקר את הנושא.

מאת: שיו ענתביטוח בריאות28/12/101004 צפיות
טסים לחו"ל? חשוב לבדוק את נושא ביטוח הבריאות.

מאת: שיו ענתפיננסים וכספים - כללי 27/12/102058 צפיות
כתבה לצעירים בלבד – עומדים לפתוח חשבון צעיר? הנה כל המידע שאתם צריכים לדרך. הגעתם לגיל 16? מצוין. זה בדיוק הגיל שאתם יכולים להודיע לאימא ואבא שהם יכולים להפסיק לממן אתכם. זה בדיוק הגיל לקחת אחריות על הכתפיים שלכם, וזה בדיוק הגיל להתחיל לחשב את המהלכים הפיננסיים שלכם בחוכמה, כי הגיע יומכם לפתוח חשבון בנק לצעירים.

מאת: שיו ענתמשכנתא25/11/10886 צפיות
המאמר מתאר את נושא מחזור המשכנתא, מתי היא כדאית, למי, מה העלויות הכרוכות בנושא.

מאת: שיו ענתביטוח משכנתא25/11/101218 צפיות
ביטוח משכנתא הינו תנאי סף, בלעדיו אין אפשרות לקבל משכנתאות. אם כי המטרה הראשונית של ביטוח זה הינה להבטיח שההלוואה תפרע במלואה, הרי שביטוח משכנתא הוא בעל יתרונות רבים גם עבור הלווה.

מאת: שיו ענתביטוח רכב24/11/101264 צפיות
המאמר סוקר בקצרה את נושא הביטוח המקיף, בהשוואה לסוגי ביטוח רכב אחרים הקיימים כיום בשוק.

מאת: שיו ענתלימודים אקדמאיים11/11/101649 צפיות
מאמר מעניין המעלה את השאלה מה עדיף? רענון שורות המורים הקיימות על ידי השתלמויות מורים, או שורות רעננות - הסבת אקדמאים להוראה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155096 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142876 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143379 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144752 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148545 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148188 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica