חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהפכת הקניות באינטרנט

מאת: עמוס גורצרכנות27/10/20104417 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו חיים בעידן בו דברים משתנים ללא הרף, שוק העבודה משתנה, תרבותנו הצרכנית משתנה ואפילו הרגלי התזונה שלנו משתנים ללא לאות. שינויים אלו ואחרים מתרחשים לא פעם הודות לטכנולוגיה, שמתפתחת בצעדי ענק ולעיתים אף משאירה אותנו מעט מאחור. מכל התחומים הנ"ל ,תחום הצרכנות הוא התחום בו ניתן לראות את השינוי הדרסטי ביותר. קניות באינטרנט הפכו לדומיננטיות מאוד והפעם רק אנחנו מרוויחים מזה.

תרבות הצריכה בעבר

כשרצינו לקנות משהו בעבר, לפני שלכולנו היתה חברות בEBay  וחשבון ב PayPal, נהגנו להגיע לחנויות הרלוונטיות ולשווקים השונים ובוחרים ממדפי החנות את כל מה שהיינו צריכים, אפילו מרכזי קניות וקניונים היה אז בעבורנו רעיון חדשני.

מהר מאוד הפכו סופרמרקטים וקניונים לז'אנר מוביל בתרבות הצריכה, במקום להסתובב ברחובות הערים, נכנסו לקניון הממוזג, שם יכולנו למצוא כל מה שחפץ בו ליבנו, כאשר המעבר בין תרבות צרכנית המתבססת על שווקים לחנויות קטנות לצרכנות שכל כולה מונחית על ידי קניונים ומרכזי קניות ענקיים התרחשה בלא יותר מעשור. עולם האינטרנט הווירטואלי, שהיווה צעד נוסף באבולוציה הטכנולוגית, נכנס במהירות שיא לחיינו וכעת קניות באינטרנט הפכו לשיא תרבות הקניות החדשה.

קניות באינטרנט

צרכנות וירטואלית ללא כל ספק שידרגה את חווית הקניות של כל אחד ואחת מאיתנו. במקום להתרוצץ בין חנות לחנות או לחלופין להגיע לקניון, אנו יושבים מול המחשב עם ספל קפה ועורכים קניות באינטרנט לאחר סקר שוק נרחב והשוואת מחירים מתקדמת ללא כל מאמץ. חשבונות הבנק שלנו מנוהלים באינטרנט, קניות מזון שבועיות לבית אנו עושים באינטרנט, משלמים חשבונות באינטרנט ואף מנהלים חלק לא מבוטל מחיינו החברתיים בעולם הווירטואלי.

למה לא בעצם ?

רבים מוחים נגד המשקל הכבד שלוקח האינטרנט בחיינו. רבים פוחדים שאנו נאבד את עצמנו לטובת העולם הווירטואלי ואולי אף נשכח כיצד לחיות ב"עולם האמיתי". שגרת היומיום בעת המודרנית הינה רווית סטרס ולחצים, אנו מוצאים את עצמנו כל יום במלחמה נגד השעון להספיק את כל המטלות הנדרשות מאיתנו, קריירה, סידורים, טיפול הילדים וכיו"ב. אם קניות באינטרנט יכולות גם לסייע לנו לחסוך בזמן וגם לחסוך לנו כסף רב, אז למה לא בעצם?

האינטרנט ככלי עזר יעיל

אחת התרומות המובהקות של האינטרנט לרבות קניות באינטרנט, היא נגישות לכל מקום ובכל זמן. אנו יכולים בזמן אמת לחפש מוצר למצוא אותו ב- 10 מקומות שונים, שמתמחרים אותו אחרת וכצרכני אינטרנט אנו יכולים להחליט היכן אנו רוצים לרכוש את המוצר על פי נתונים כמו זמן משלוח, מחיר, תנאי תשלום (מספר תשלומים, קרדיט, וכיו"ב) ועל מסך הביקורות שקיבלה החנות הספציפית.

אנו יכולים בכל רגע נתון להיכנס לבנק ולראות כיצד מתנהל חשבון העו"ש או לחלופין להיכנס לדף הפירוט של כרטיס האשראי ולהחליט איזה גובה של חיוב אנו רוצים שירד לנו מחשבון בעו"ש החודש. קניות באינטרנט הם אחד הדברים הטובים שקרו לתרבות הצריכה בארץ. נקודה למחשבה.

 



תגיות המאמר: קניות באינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמוס גור

מאת: עמוס גורקניות 29/11/101663 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מעדנים - סוגים שונים של מעדנים, יתרונות בריאותיים ועוד.

מאת: עמוס גורקניות 29/11/102037 צפיות
המאמר מדבר על איפה עושים קניות לבית ומסביר מה חשוב לדעת כשעושים קניות לבית באינטרנט.

מאת: עמוס גורצרכנות21/11/101856 צפיות
המאמר סוקר את היתרונות שבקניות סופר בעידן המודרני.

מאת: עמוס גורבריאות ילדים27/10/102018 צפיות
המאמר מעלה כמה עובדות חשובות בדבר אוכל לתינוקות.

מאת: עמוס גורבריאות ורפואה כללי19/10/101479 צפיות
על טיפים שימושיים לבישול בריא שמעתם? המאמר נותן סקירה קצרה של טיפים לתזונה נכונה.

מאת: עמוס גורמתכונים ואוכל - כללי26/09/101607 צפיות
איך בכל זאת ניתן ליהנות מחוויית הארוחות המשפחתיות של החגים, מבלי להצטרך להתמודד עם עלייה במשקל? להלן כמה טיפים.

מאת: עמוס גורצרכנות26/09/101189 צפיות
המאמר מדבר על החשיבות בקניית פירות וירקות כחול לבן, כדבר שמסייע לשוק המקומי להתחזק, וכאקט פטריוטי ישראלי.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214248 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204384 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205286 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica