חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תזונה נכונה מתחילה בסופרמרקט - טיפים שימושיים לבישול בריא

מרביתנו וודאי הבחינו במהפכת התזונה הבריאותית, שהופכת להיותחלק יותר ויותר משמעותי בתרבות התזונה הישראלית. אנו יודעים בדיוק אילומוצרי מזון בריאים לנו וממה כדאי שנעשה מאמץ להימנע. בחירת מוצרי מזון איכותיים בעת קניות אוכל שבועיות, מהווה את הצעד הראשון שכל אחד מאיתנוצריך לעשות, על מנת להצטרף לטרנד הבריאותי הלוהט. להלן מספר טיפים שיעשואתכם בריאים יותר.

1.      בישול עדיף מטיגון: זהו אחד החוקיםהראשונים שעליכם להפנים וליישם על מנת להיות אנשים בריאים יותר. מחקריםאחרונים בתחום חושפים כי אפילו מוצרי מזון פשוטים ובריאים כמו ביצים עלוליםלהתחמצן ולהיהפך למזיקים כאשר מטגנים אותם. במקרה וניתן מומלץ לצרוך ירקותופירות בצורתם הטבעית ביותר (אם ניתן הימנעו גם מחיתוך וקציצה שלהם) ועלידי כך תספגו כמות גדולה יותר של ויטמינים, מינרלים, סיבים ואנטיאוקסידנטיםשמצויים בהם.

2.      קטניות והרבה: קטניות כלל מלאות בכלהטוב שהטבע ברא לאדם, יש בהם חלבונים איכותיים ביותר, מינרלים, סיביםתזונתיים, ויטמינים ועוד, השמיים הם הגבול. צריכה יומית של קטניות הוכחהכמשפרת מגוון רחב של תפקודים בגוף ומומלצת לכל אדם. הנבטת הקטניות טרםצריכתם, תבטיח ספיגה גדולה יותר של כל הדברים הטובים שיש בהן. זכרו, מוצרימזון שמכילים קטניות לא נחשבים לתחליף איכותי לצורתם הטבעית של אלו. מזוןבצורתו הטבעית עם מינימום עיבוד יהיה תמיד בריא יותר.

3.      החליפו את השמן המזוכך: השמן המזוכךבו אנו נוהגים להשתמש, עובר תהליכי עיבוד רבים ודרסטיים, שמחמצנים אותווהופכים אותו לרעל אמיתי. מוצרי מזון שכוללים שמן מזוכך ואין זה משנה כמהבריאים הם, מאבדים את כל יתרונותיהם. שימוש בשמן זית כתית מעולה בכבישה קרהגם לתיבול וגם לטיגון יבטיח צריכה של מוצר איכותי שאינו מתחמצן בקלות כמושמן רגיל.

4.      שומנים טבעיים מומלצים: אבוקדווטחינה נחשבים שניהם לשומנים חיוניים בעלי ערך תזונתי מצוין לבני אדם.העדיפו תמיד מוצרי מזון שכוללים את אלו בצורתם הבלתי מעובדת. לדוגמא קיימיםשני מוצר מזון שעונים על ההגדרה טחינה גולמית. בעוד חלקם מיוצרים מטחינהשעברה קלייה (שמחמצנת את השומנים הטבעיים שבסומסום), אחרים מורכבים מסומסוםבצורתו הטבעית ביוצר (לאחר טחינה בלבד).

5.      אגוזים ושקדים: שקדים, אגוזי מלך,בוטנים ואגוזים ברזיליים, נחשבים לבריאים במיוחד ומומלץ בחום ליהנות מהםמידי יום בצריכה מבוקרת. כיתר מוצרי מזון שמוגדרים בריאים, גם כאן ישחשיבות רבה לצרוך את האגוזים והשקדים כאשר לא עברו עיבוד כלל. קלייה ובישולגורמות לחמצון והרס של השומנים הבריאים המצויים באגוזים ובשקדים.

6.      בחירת מוצרי מזון נכונים בעת קניות אוכל: לבחירה שאתם עושים במהלך הקניות השבועיות יש קשר ישיר לתזונה שלכם. ככלל,יש להימנע מכל צורתם של מוצרי מזון מעובדים. רכשו את המזונות הטבעיים ועבדואותם בבית כאהבת נפשכם (מומלץ כמובן כמה שפחות). בצורה זו תהיה לכם שליטהמלאה על כל מה שאתם ומשפחותיכם צורכים ותוכלו להבטיח כי תזונתכם תישאראידיאלית ובריאה.

 



תגיות המאמר: קניות אוכל, מוצרי מזון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמוס גור

מאת: עמוס גורקניות 29/11/101662 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מעדנים - סוגים שונים של מעדנים, יתרונות בריאותיים ועוד.

מאת: עמוס גורקניות 29/11/102037 צפיות
המאמר מדבר על איפה עושים קניות לבית ומסביר מה חשוב לדעת כשעושים קניות לבית באינטרנט.

מאת: עמוס גורצרכנות21/11/101855 צפיות
המאמר סוקר את היתרונות שבקניות סופר בעידן המודרני.

מאת: עמוס גורבריאות ילדים27/10/102018 צפיות
המאמר מעלה כמה עובדות חשובות בדבר אוכל לתינוקות.

מאת: עמוס גורצרכנות27/10/104417 צפיות
אנו חיים בעידן בו דברים משתנים ללא הרף, שוק העבודה משתנה, תרבותנו הצרכנית משתנה ואפילו הרגלי התזונה שלנו משתנים ללא לאות. המאמר דן בשאלה המי מהפכת הקניות באינטרנט.

מאת: עמוס גורמתכונים ואוכל - כללי26/09/101607 צפיות
איך בכל זאת ניתן ליהנות מחוויית הארוחות המשפחתיות של החגים, מבלי להצטרך להתמודד עם עלייה במשקל? להלן כמה טיפים.

מאת: עמוס גורצרכנות26/09/101189 צפיות
המאמר מדבר על החשיבות בקניית פירות וירקות כחול לבן, כדבר שמסייע לשוק המקומי להתחזק, וכאקט פטריוטי ישראלי.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223132 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213636 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201742 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201512 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201783 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201501 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191977 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica