חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניות לבית - איך עושים את זה נכון

מאת: עמוס גורקניות 29/11/20102036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל שבוע אני מוצאת את עצמי נתקלת מחדש בסיטואציה מוכרת. המלאי של המוצרים בבית מתרוקן וצריך שוב ללכת לעשות קניות לבית. צריך לקנות מוצרי מזון לשבוע ומוצרי צריכה שונים לבית. כל שבוע יש יום קבוע שבו אני הולכת לסופרמרקט הקרוב לביתי ושם אני עורכת את הקניות לבית.

איפה עושים קניות לבית

אפשר לעשות קניות לבית בסופרמרקטים, במכולת השכונתית, בשוק או בחנויות פרטיות קטנות שונות. היתרון שבסופרמרקטים הוא שהם בדרך כלל משלבים בתוכם גם מצרכים אשר אינם שייכים לענף המזון. ניתן למצוא מחלקת כלי בית, אוכל לחיות מחמד, בגדים, תכשיטים ועוד. כך שניתן לעשות תחת קורת גג אחת קניות לבית באופן מגוון בלי להתרוצץ עם הרכב ממקום למקום.

קניות לבית בסופרמרקטים

יתרון נוסף בקניות בסופרמרקטים הם הגודל והמבחר של המוצרים. ניתן למצוא מבחר עצום מכל הסוגים הקיימים של מוצרים. זה מאפשר לגוון ולטעום דברים חדשים ותמיד למצוא את מה שאתה אוהב.

המחיר

בדרך כלל המחירים בסופרמרקטים יותר זולים בגלל המרחב הגדול ומגוון המוצרים שהם מחזיקים. כמו כן, מכיוון שהם לא משתמשים באנשי שיווק המחירים שהם מציעים על המוצרים יותר זולים והרווחים שהם מקבלים על המצרים יותר גבוהים.

קניות לבית בשוק

בשוק העירוני ניתן למצוא שפע של ירקות ופירות מכל הצבעים והסוגים. כל מוכר מציע את מרכולתו ואפשר לעבור בין הדוכנים ולהשוות מחירים ולקנות מוצרים. את הירקות והפירות קונים לפי משקל וההתנהלות בשוק היא רק במזומן. קניות לבית בשוק זוהי חוויה צבעונית ותרבותית. הריחות וקולות השוק הופכים את מסע הקניות למפגש תרבותי ומהנה. בשוק אפשר למצוא גם מוצרים לבית בזול כמו בדים, כלי בית, פיצוחים ועוד.

קניות לבית מהאינטרנט

קניות תמיד היה אפשר לעשות דרך הטלפון. להתקשר לחברה, להזמין את המוצר ולקבל אותו עד הבית באמצעות שליח. היום, בעידן האינטרנט ניתנת האופציה להזמין קניות לבית גם דרך המחשב. רוב חברות הסופרמרקטים המוכרות מפרסמות אתר באינטרנט שמאפשר פתיחת כרטיס לקניות. המוצרים מסודרים לפי קטגוריות ומאפשרים לבחור בצורה נוחה קניות לבית. האתר אפילו מציג את המבצעים של אותו היום. את המצרכים קונים באמצעות כרטיס אשראי והם מגיעים עד הבית באמצעות שליח.

מה חשוב לדעת כשעושים קניות לבית באינטרנט

כשעושים קניות לבית דרך האינטרנט חשוב לדעת ששירות כרוך בתשלום נוסף. כמו כן, חשוב לבדוק את המקומות אליהם מגיעים חברות המשלוחים. לא לכל אזור מגורים מספקים את השירות. כדאי לבדוק את הזמנים של המשלוח. ישנם זמנים וימים מסוימים בהם מבצעים את המשלוחים וכדאי להתארגן בהתאם לכך כשרוצים לעשות קניות לבית.

חשוב לדעת גם שכשעושים קניות לבית דרך האינטרנט כרטיסי מועדון והנחות מועדון לא מתאפשרות. ההנחה וההטבות שהכרטיס מקנה ניתנות רק בהצגתו בסופרמרקט עצמו בעת התשלום בקופה.

 



תגיות המאמר: קניות לבית, סופרמרקטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמוס גור

מאת: עמוס גורקניות 29/11/101662 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מעדנים - סוגים שונים של מעדנים, יתרונות בריאותיים ועוד.

מאת: עמוס גורצרכנות21/11/101855 צפיות
המאמר סוקר את היתרונות שבקניות סופר בעידן המודרני.

מאת: עמוס גורבריאות ילדים27/10/102016 צפיות
המאמר מעלה כמה עובדות חשובות בדבר אוכל לתינוקות.

מאת: עמוס גורצרכנות27/10/104415 צפיות
אנו חיים בעידן בו דברים משתנים ללא הרף, שוק העבודה משתנה, תרבותנו הצרכנית משתנה ואפילו הרגלי התזונה שלנו משתנים ללא לאות. המאמר דן בשאלה המי מהפכת הקניות באינטרנט.

מאת: עמוס גורבריאות ורפואה כללי19/10/101478 צפיות
על טיפים שימושיים לבישול בריא שמעתם? המאמר נותן סקירה קצרה של טיפים לתזונה נכונה.

מאת: עמוס גורמתכונים ואוכל - כללי26/09/101606 צפיות
איך בכל זאת ניתן ליהנות מחוויית הארוחות המשפחתיות של החגים, מבלי להצטרך להתמודד עם עלייה במשקל? להלן כמה טיפים.

מאת: עמוס גורצרכנות26/09/101189 צפיות
המאמר מדבר על החשיבות בקניית פירות וירקות כחול לבן, כדבר שמסייע לשוק המקומי להתחזק, וכאקט פטריוטי ישראלי.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213730 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205185 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186793 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161591 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica