חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וימה, אג'ל, הרבלייף, נוסקין,מונהןי, ניקן - מהו הסוד שיגרום לך להצליח ב שיווק רשתי ?

מאת: אסף הנעמן-הללשיווק רשתי28/04/20091165 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המאמר היום הולך "לאכזב" אותך בגדול, אני הולך לספק בעבורך את האפשרות לדעת מהו הסוד הגדול שחסר לך בכדי להגיע לשלב הבא בעסקיך.

 אני אוהב ללכת לאירועים הגדולים שאנו עורכים בחברה בה אני פעיל, באירועים אלו אני יוצא אל העולם האמיתי, ולפתע כל התמונות של המצליחנים בתחום, הסרטונים והמאמרים שאנשים אלו כותבים, מתחברים לפרצוף אמיתי.

 באירועים הללו, ניגשים אליי מפיצים רבים, "דוחקים" אותי לפינה חשוכה ושואלים אותי, " תגיד אסף מהו הסוד שלך, אותו סוד שאתה לא משתף אף אחד אחר בו, מהו הסוד שגורם לך להצליח בתחום ? "

 והם מוסיפים בקריצה קלה, "זה בסדר, זה ישאר ביני לבינך, אני מבטיח לא לחשוף את זה בפני אף אחד אחר".

ניסיונות השכנוע האלה, מכניעים אותי תמיד, כי אני יודע שסוד ההצלחה הוא לא לשמור את ההצלחה שלך בסוד.

 אז רגע לפני שאני משתף גם אותך בסוד הגדול, עליי להזהיר אותך.

מה שאתה הולך לגלות כרגע הכרחי להצלחה שלך .

 כל מצליחן בעולם העסקי גילה אותו, כל מצליחן יודע שהסוד הגדול אינו סקסי במיוחד, ואינו נוסחת קסם שתגרום לך להתעשר בהינף יד. ( הזהרתי אותך מראש...). אני יודע את זה כי גם אני חיפשתי שנים רבות את נוסחת הקסם.

 ובכן הסוד הגדול הוא : שאין סוד שיגרום לעסק שלך הצלחה במהירות האור...

 אמרתי לך שתתאכזב, אך למה אני מתכוון כשאני אומר שאין סוד. ובכן, האמת היא שבכדי להצליח בגדול עליך לעבוד יותר קשה, ללמוד יותר זמן, להיכשל יותר פעמים, לעבור יותר אתגרים ולהחזיק יותר זמן מכל אחד אחר במערכת.

לעיתים כשאנו בוחנים הצלחה נראה לנו כי היא הגיעה בלילה, מבחוץ דברים תמיד נראים פשוטים יותר. אנו נוטים להתעלם מן המסע אותו עובר אדם בכדי להגיע לפסגה, אנו רואים רק את קצה הקרחון, רק את התוצאה הסופית אליה אנו נמשכים.

 זהו ההבדל בין מצליחן לבין מפסידן, כשאנשים עסוקים בלמצוא נוסחת פלא, המצליחנים עובדים.

בכדי לרכוש את הידע והתוצאות אליהן הגעתי, עבדתי שעות, ימים ושנים רבות של ניסיון בתחום בו אני עוסק כיום.

כשאנשים עסוקים בלמצוא את הסוד אני עובד שנים עשר שעות ביום, אני מוציא כסף על קורסים בכדי לרכוש ידע חדש, אני חוקר ומתנסה בשיטות שיווק אותן למדתי בקורסים  ובעזרתם מגיע לתוצאות פנומנאליות.

 זה ההבדל בין מחפשי הזדמנויות למינהן, כאלה שעוברים מחברה לחברה בכל מספר חודשים, לבין אלה שפשוט מתמידים, ממשיכים לעבוד ומייצרים תוצאות לאורך זמן...

חברות חדשות, הזדמנויות של פעם בחיים אפשר למצוא בתעשיית השיווק הרשתי כמו חול בשפת הים, ההצלחה אינה טמונה בחברה, תוכנית תגמול, או השקה של חברה כזו או אחרת, ההצלחה היא אתה ידידי.

 ביום שבו תבין כי אתה הוא המוצר של החברה ולא המיץ, תוסף התזונה או שירות כזה או אחר שאתה משווק, תוכל להתפנות ולבנות את העסק שלך ביעילות.

 בכדי להתחיל בתהליך, ולקבל בחינם את הספר שכתבתי על הנושא, אתה מוזמן לבקר כאן

http://www.asafmmm..com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסף הנעמן הלל

http://www.asaf.tv

http://www.israelmlm.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף הנעמן-הלל

מאת: אסף הנעמן-הללייעוץ עסקי09/02/111355 צפיות
כך תפתחו בלוג במספר שניות !!! ותתלחילו להרוויח מעסקאות חדשות בעסק שלכם ! הכל במאמר שלפנייך

מאת: אסף הנעמן-הללאימון עסקי31/01/111220 צפיות
רוצה להקים את עסק החלומות שלך ? אולי לצאת לחופשה בקאריביים ? לייצר זוגיות או בריאות טובה ? כך נולדים רעיונות טובים ...

מאת: אסף הנעמן-הללאימון עסקי22/01/111097 צפיות
במאמר הבא, אני אחסוך לכם הרבה זמן וכסף ... כל טיפ במאמר שווה עשרות ומאות אלפי שקלים ונכתב בדם, יזע ודמעות ! תהנו ...

מאת: אסף הנעמן-הללשיווק באינטרנט17/01/111092 צפיות
בחרתם דומיין, עיצבתם, אחסנתם על השרת והתחלתם לכתוב בבלוג או באתר החדש שלכם, אשריכם ! אבל, איך לגרום לגולשים להגיע אליכם ?

מאת: אסף הנעמן-הללאימון עסקי12/12/101001 צפיות
במאמר הבא תוכלו לגלות 3 שיטות שיגרמו ללקוחות שלכם לשלוף את כרטיס האשראי ולשלם לכם. הכל במאמר הבא, בהצלחה.

מאת: אסף הנעמן-הללשיווק באינטרנט30/11/101156 צפיות
במאמר הבא, אני פורש בפנייך את שיטת 3 השלבים להקמת עסק באינטרנט.

מאת: אסף הנעמן-הללעסקים מקוונים20/11/101161 צפיות
במאמר הבא אני מלמד כיצד לתת בחינם, יהפוך את העסק שלך לרווחי יותר ! כמו כן אני חושף 3 דרכים דרכם תוכלו לשלוט בשוק שלכם הכל במאמר בפנים.

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152683 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152039 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152143 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142005 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147552 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132049 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica