חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התפתחות תינוקות

מאת: מיכלחינוך ילדים28/10/20101069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בהתפתחות תינוקות ישנם כמה שלבים המצריכים התייחסויות שונות של ההורים החדשים בהתאם למצב. עד גיל שלושה חודשים לערך התינוקות מתעוררים לפחות פעמיים בלילה על מנת לאכול ( הנקה טבעית או באמצעות בקבוק). ההתפתחות של התינוקות בגילאים הללו היא בעיקר סביב נושא האוכל, ולכן יש לשים לב הן לשעות ולזמני האכילה. חשוב מאוד בתקופה הזאת לדייק בכמויות במידה והם ניתנות באמצעות בקבוק דרך תחליפי חלב אם, כך גם לגבי הטמפטורה של האוכל, שלא תהיה חמה מדיי, ואפילו עדיף מעט פושרת. בגלל סוג התזונה הזאת תינוקות עלולים לעיתים לפתח גם כאבי בטן ותופעות של גזים (קוליק). בהתפתחות תינוקות צריך לעקוב היטב אחרי תגובתם של תינוקות למזון ( בכי ממושך מדיי יכול להעיד שסוג האבקה או תחליף החלב אינו מתאים לתינוק ויש להחליפו).

תגובתם לביגוד ( ישנם תינוקות העלולים לפתח אלרגיות לסוגי בד מסויימים ויש לשים לכך לב! כך גם ביחס לרחצה ושטיפה. תינוקות עלולים לפתח אלרגיות לסוגי סבון מסויימים. ככלל, חשוב לרחוץ אותם אפילו פעמיים ביום, בטמפרטורה חמימה ונעימה. ולמהר להלבישם. אפילו תגובות לאור וחושך פתאומיים, למיקום השינה, ולאופן השינה עלולים לגרום אי שקט אצל תינוקות. התפתחות תקינה של תינוקות  קשורה מאוד לזמני מנוחה שלהם. במשך שלושת החודשים הראשונים של חייהם, תינוקות מבלים  יותר ממחצית היממה בשינה. לכן, שינה ומנוחה נכונה חשובים מאוד במהלך החודשים הראשונים לחייהם.
טיולים מחוץ לבית, תלויים בעונות השנה. אפשרי להוציא את התינוק לטיול לזמן קצר, במשך שלושת החודשים הראשונים לחייו. לא רצוי לעשות את זה בקיץ חם ויבש ולא בחורף קר וסגרירי. יציאה לחוץ היא כדאית לטיול בגינה ציבורית, תוך שמירה והגנה מרבית על התינוק מפני עקיצות יתושים, או אבק.

קורס הכנה ללידה - ביג בייבי | מוצרי תינוקות - פיצפון מרי |

 



תגיות המאמר: התפתחות תינוקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלמחשבים וטכנולגיה - כללי31/10/10896 צפיות
במידה והגעתם עד לכאן בשביל לדעת מי הוא החשמלאי...? הגעתם למקום הנכון בו תקבלו את ההסבר המפורט לאחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר מבין כל בעלי המקצוע הקיימים בישראל.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196353 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196313 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1916152 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196339 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196243 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915956 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193840 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica