חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורות אחרת מול תרומת זרע- מי מנצח במערכה?

מאת: חן מורהורות31/10/20101230 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

נשים רבות ללא ילדים, שעוברות את גילאי 30-35 , מתחילות לחשוב על דרכים אלטרנטיביות להביא ילד לעולם. למה למהר? לצערן של הנשים, הזמן בו הן יכולות ללדת מוגבל. כך, נשים רבות שמגיעות לגיל בו הן מתחילות להרגיש דחוקות בזמן בוחרות להפסיק לחכות ל"אביר" ומתחילות להיות אקטיביות ועצמאיות בהשגת המטרה: הבאת ילד לעולם.

רוב הנשים פנו עד היום ל בנק הזרע במטרה להתחיל את התהליך. אולם להביא ילד לעולם ללא בן זוג היא משימה לא פשוטה ומלאת חששות. יחד עם זאת, עבור נשים רבות המטרה מאפילה על הפחדים והן בוחרות לעבור את התהליך.

יש כיום פיתרון נוסף לאותן נשים. מדובר ב הורות אחרת – מציאת שותף להורות. מה הכוונה? את מוצאת גבר כמוך- שמעוניין בילדים אך לא מעוניין בזוגיות (או מעוניין אך לא מצא את האישה המתאימה) ומביאה עימו ילד (באמצעות הפרייה מלכותית). את הילד אתם מגדלים בדומה לאופן בו זוגות גרושים מגדלים את ילדיהם, רק עם הרבה פחות מתיחות וויכוחים. כך, ילדך יגדל עם אב והעול הכלכלי והנפשי הכרוך בגידול הילד יתחלק בין שניכם. בנוסף, בניגוד לתרומת זרע, את יודעת בדיוק מי הוא האב.

איך עושים זאת? כמו שבבנק הזרע תקבלי ספר של גברים שתרמו את זרעם, כך גם תקבלי רשימת גברים שמעוניינים בהקמת משפחה חדשה באתר ההכרויות מיועד לכך. יש כיום מספר אתרי הכרויות שמיועדים למטרה זאת בלבד ומציעים מגוון רחב של גברים.

לסיכום, בעוד שב"בנק הזרע" את בוחרת "זרעים משובחים", באתר הכרויות למציאת "שותף להורות" את בוחרת גבר עם "תכונות המתאימות להורות". רק שבמקרה האחרון, אותו אדם יעזור לך בתהליך הארוך והלא פשוט שנקרא הורות.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רייצ'דייט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חן מור

מאת: חן מורהכרויות14/12/101685 צפיות
רבה נשים וגברים רואים בדרך זאת של החלפת זוגות פיתרון "לגיטימי" לקיום יחסי מין עם פרטנרים אחרים. הם מספרים כי כל עוד בן הזוג שלהם שותף לתהליך ושלם איתו, הדבר לא פוגע במערכת היחסים שלהם.

מאת: חן מורבגידות06/12/101664 צפיות
זוגות רבים מתלוננים כי לאחר תקופה מסוימת של נישואין התשוקה בקשר דועכת. "מה לעשות כדי להחזיר את התשוקה?" הינה שאלה יחסית שכיחה בפורמים המציעים ייעוץ בנושא. תשובות כגון: לעבוד על התקשורת, ללכת לטיפול וכדומה.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214010 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204593 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204639 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201446 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201490 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica