חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לאן נעלמה התשוקה? האם יש פיתרון?

מאת: חן מורבגידות06/12/20101662 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוגות רבים מתלוננים כי לאחר תקופה מסוימת של נישואין התשוקה בקשר דועכת. "מה לעשות כדי להחזיר את התשוקה?" הינה שאלה יחסית שכיחה בפורמים המציעים ייעוץ בנושא, כאשר התשובות השכיחות הן: לעבוד על התקשורת, ללכת לטיפול וכדומה.

בפועל המציאות שונה. זוגות רבים מוצאים מזור ליגונם בשדות זרים. אתרי אינטרנט של הכרויות סקס , הכרויות דיסקרטיות , הכרויות לנשואים ונשואות וכדומה מוצפים בנשואים ונשואות. האחוזים הגבוהים של הבגידות מעידים כי הם לא משאירים זאת בגדר פלירטוט וירטואלי אלא מוצאים זאת מהכוח אל הפועל. כמובן שאתרי האינטרנט אינם הדרך היחידה למציאת פרטנר. במידה והפרט מעוניין, ניתן להכיר בכל שעה ומקום. אתרי האינטרנט הופכים זאת ליותר קל וזמין וממצב שנמצא "בתחום האפור" בו אתה מרגיש כי זאת "התכתבות גרידא", מהר מאוד הפנטזייה הופכת למציאות.

בעוד שחלק מעדיפים לטמון את ראשם בחול ("לי זה לא יקרה"; "אני בוגד אבל אני בטוח שהיא נאמנה" וכו..) ישנם זוגות אשר השלימו עם המצב ובחרו להתמודד בצוותא. חילופי זוגות הפך להיות דרך שכיחה בה זוגות מחליפים פרטנרים, וכך מחזירים את הריגוש והתשוקה שאבדו. אין כאן הסתרה ,פגיעה באמון או עצימת עיניים אלא בחירה משותפת של השניים.

יש אשר יאמרו כי מדובר בריחה. במקום להתמודד עם המצב אליו נקלעו (ירידה בתשוקה) הם מעדיפים לחפש פתרונות מחוץ למערכת היחסים שלהם. העובדה כי הם עושים זאת בגלוי לא משנה את העובדה שמדובר בבגידה.

אל מול טענות אלה, חלק מחברי הסווינגרס (כינוי לאותם אנשים אשר משתתפים בחילופי זוגות) יטענו כי זה שינה את חייהם, החזיר את התשוקה והאהבה והציל אותם מפירוק הזוגיות. זאת כמובן לא יוכלו לטעון אותם אנשים שבחרו לבגוד.

המתנגדים עשויים לטעון כי זוגיות כזאת כבר עדיף לפרק.

כמובן שלא ניתן להגיע לפיתרון חד משמעי בסוגיה זאת. הירידה בתשוקה הינה בעיה רווחת. ישנם פיתרונות מקובלים יותר ומקובלים פחות. בסופו של יום, כל אחד ואחת מאיתנו צריך לעשות את חשבון הנפש והבחירות שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רייצ'דייט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חן מור

מאת: חן מורהכרויות14/12/101685 צפיות
רבה נשים וגברים רואים בדרך זאת של החלפת זוגות פיתרון "לגיטימי" לקיום יחסי מין עם פרטנרים אחרים. הם מספרים כי כל עוד בן הזוג שלהם שותף לתהליך ושלם איתו, הדבר לא פוגע במערכת היחסים שלהם.

מאת: חן מורהורות31/10/101230 צפיות
נשים רבות, ללא ילדים, שעוברות את גיל 30-35 מתחילות לחשוב על דרכים אלטרנטיביות להביא ילד לעולם. למה למהר? לצערן של נשים, הזמן בו הן יכולות ללדת מוגבל. כך, נשים רבות שמגיעות לגיל בו הן מתחילות להרגיש דחוקות בזמן בוחרות להפסיק לחכות ל"אביר" ומתחילות להיות אקטיביות ועצמאיות בהשגת המטרה- הבאת עלד לעולם.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192566 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183189 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171672 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172997 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510539 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151754 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152173 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica