חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי כספת

מאת: יוסי זנהאבטחת הבית01/11/20101143 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגי כספת הקיימים בשוק והפרמטרים שלהן:

עוד משיר ההיסטוריה שאפו אנשים לשמור על חפצי הערך שברשותם מפני גנבים ושודדים, בתחילה נעשה שימוש בקופסאות עץ בעלות מנגנון נעילה ובהמשך נעשה שימוש בתיבות פלדה גדולות וכבדות, כיום בעידן המודרני עשויות המתכות מסגסוגות מיוחדות ומנגנונים משוכללים המטיחים הגנה מקסימאלית לבעליהן.

בשנים האחרונות הפכה הכספת לפריט חובה בכל בית ובכל בית עסק, הכספת מספקת ביטחון לבעליה בצירוף נוחות כל פעם שברצונם להגן על חפצי הערך שברשותם, נגוון הכספות המוצעות למכירה הוא גדול כשבראש הרשימה נמצאות הכספות האלקטרוניות.

שימוש בכספות מתועד כמעט לכל אורך ההיסטוריה, בין אם מדובר בכספות מעץ או פלדה שזה החומר מנו מייצרים דלתות פנים בטיחותיות הכספות מלאו תפקיד חשוב בשמירה על חפצי ערך שונים, בשנים האחרונות חלה התקדמות אדירה בטכנולוגית הכספות וכיום הן משוכללות מאי פעם.

בין סוגי הכספות הקיימים בשוק:

כספת אלקטרונית -  כספת זו מורכבת עם מנגנון חשמלי חכם במיוחד בעל חיישנים היודעים לזהות ספרות ולחיצות.


כספת חסינת אש – כספת זו הינה כספת העומדת בטמפרטורות לא רגילות בדיוק כמו גריל המיועד לעשיית ברביקיו וביכולתה לשמור על פריטים יקרי ערך מחום ומשריפות.

כספת למשרד לפריטים יקרי ערך – כספת זו הינה כספת בגודל לא סטנדרטי הממוקמת מתחת לשולחן משרדי ומעניקה תחושת בטחון לפריטים של בעל המשרד.
בדרך כלל כספת זו גם יותר זולה מכספות גדולות ומגושמות.

כעיקרון בשוק הארצי והעולמי ניתן למצאו עוד מגוון סוגי כספות שונות ומיוחדות לצרכים מיוחדים, במאמר זה הצגנו את מגוון הכספות העיקריות אותן מציעים בשוק הישראלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת מרובע מציעה שירותי פרסום בגוגל לחברות ממגוון תחומים כגון: חברות למכירת דלתות פנים , ריהוט משרדי וחברות המבצעות ניקוי ספות ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי זנה

מאת: יוסי זנהעסקים - כללי29/05/111031 צפיות
תחום ההובלות פרח בשנים האחרונות בעוד יותר ויותר חברות מציעות את שירותיהן לקהל הרחב, בניגוד לשנים קודמות הפכה תעשיית ההובלות למומחיות הדורשת כישורים ויכולות.

מאת: יוסי זנהבר ובת מצווה20/05/111281 צפיות
חלומן של ילדות רבות הוא לדגמן ולהרגיש מלכות ליום אחד. ביום הולדת 12 הן יכולות להגשים את חלומן וליצור בוק לבת מצווה. הבוק כולל תמונות בעלות איכות מעולה המצולמות בסטודיו או בחוץ במגוון ערכות לבוש ועזרים שונים.

מאת: יוסי זנהיופי וטיפוח - כללי13/05/111002 צפיות
חיי היום יום שלנו מלאים בלחצים ובמתחים הנותנים את אותותיהם בגופנו ובנפשנו. בעשורים האחרונים ישנה מודעות הולכת וגוברת לבעיות אלו וישנם פתרונות רבים המוצעים, אשר רובם קשורים לרפואה אלטרנטיבית ולרוחניות

מאת: יוסי זנהעיצוב פנים15/03/111322 צפיות
הלד הוא שמה של נורה הבנויה ממוליך למחצה, ניתן למצוא את נורת הלד במגוון רחב של יישומים בהם אנו זקוקים לתאורה נקודתית, בשנים האחרונות ניתן למצוא גם נורות לד שמחליפות את נורות הליבון המוכרות כאמצעי תאורה ראשי.

מאת: יוסי זנהריהוט 15/03/111671 צפיות
מקלחוני יוקרה ומטבחי יוקרה - היום כולנו מחפשים ריהוט יוקרתי לבית על מנת להראות כמה אנחנו משוכללים ומדרניים... החלטנו לפרט קצת על מטבחי יוקרה ומקלחונים מה הם כוללים ומה לא:

מאת: יוסי זנהבניין ואחזקה - כללי02/03/111374 צפיות
מדינת ישראל הידועה כמדינה חמה עם מספר רב של ימי שמש בשנה, אימצה בשנות השבעים את רעיון דודי השמש. דודי שמש הן מערכות חימום מים המבוססות על שימוש באנרגיה ירוקה ונקייה, אנרגיית השמש. מערכת זו נמצאת על גגות הבתים.

מאת: יוסי זנהבר ובת מצווה13/02/11959 צפיות
רבות כבר נאמר על טקס בר המצווה, הטקס השני אותו עובר הנער היהודי במסגרת כניסתו אל עולם הבוגרים, טקס בר המצווה הינו טקס דתי ראשון במעלה הנחגג בהוד ובהדר במסיבה גדולה המלווה בבני המשפחה וחברים.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191539 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica