חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשיטי 14 קאראט

מאת: קידום מנצח - kwinעיצוב02/11/20101890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר בנושא עגילים תכשיטים איך בחור תכשיט נכון ומה זה קארט כמה איך יודעים אם הוא אמיתי

עגילי זהב 14 קאראט הם הבחירה המושלמת כאשר מדובר בבחירת תכשיטים ליום יום. עגילי זהב 14 קאראט נכנסים בקלות לכיסי האישי שלך. "רק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם תכשיטי זהב" זהו מיתוס גדול ולא נכון. עגילי זהב 14 קארט כיום נגישים לכל הדורש, מבחר התכשיטים של האישה אינו שלם בלי העגילים המתאימים. עגילים הם ככל הנראה התכשיט הנפוץ ביותר על ידי הנשים וגם על ידי הגברים.

אם את מחפשת עגיל זהב אך אין לך את התקציב המתאים, אין צורך לדאוג. המחיר הוא לא הבעיה בקנייה של עגיל זהב 14 קארט והוא מומלץ מאוד לבעלי תקציב נמוך.

עגילי 14 קאראט – האם זה אמיתי?

כעת את שואלת את עצמך האם העגיל 14 קארט שקניתי הוא לא אמיתי? מזויף? זאת טעות. הבא נבדוק מהו בדיוק זהב 14 קאראט. מעט מידע על המרכיב רק יעזור לכולם.
100% זהב טהור הוא רך במיוחד, כל כך רך עד שלא ניתן לשבץ בו שום אבן אחרת. בגלל הרכות שלו ניתן בקלות לשנות את צורתו בכל עיצוב שנרצה. אומנות שונה יכולה להיעלם על הזהב הטהור לכן מעצבי תכשיטים רבים מבצעים תרכובת בין הזהב לסוג מתכת אחר. התרכובת מבוצעת כדי להגדיל את קשיחותו.

הכוונה בזהב 14 קארט הוא בהשוואה לחומרים האחרים כלומר 14:10 שזה אומר 14 חתיכות זהב אל מול 10 חתיכות של חומרים אחרים. (דוגמא אחרת: זהב 18 קארט הוא 18 חתיכות זהב אל מול 6 חתיכות של חומר אחר). ככל שמספר הקאראט גבוה יותר כך צפיפות הזהב הטהור גבוה יותר. מספר החתיכות תמיד צריך להיות שווה ל24 כלומר זהב 24 קארט הוא זהב טהור לחולטין. השימוש בזהב 14 קארט מתבצע כאשר המחיר צריך להיות נמוך במקצת.

זהב 14 קארט תמיד מסומן, כף שתוכלי לדעת בדיוק מה את קונה. הסימן בד"כ גם חרוט על פני התכשיט. תמיד היסתכלי על הסימון כדי לוודאות שאת קונה תכשיטי זהב 14 קארט ולא משהו אחר שאינך רוצה. הסימן מבצוע על ידי יוצר התכשיט כדי לעזור ללקוח להבין את מידת הזהב של התכשיט.

זהב 14 קאראט פופלארי בייצור עגילים מכמה סיבות:

- זהב 14 קאראט זול יותר מאשר קאראט גבוה יותר אף על פי כן זהו עדיין זהב. אם את מעוניינת בעגילי זהב אך אין ברשותך את התקציב המתאים, התכשיט המתאים ביותר הוא עגיל זהב 14 קארט.
- אבנים יקרות ערך יכולים להשתלב עם זהב 14 קארט. ב22 קארט ו24 קארט לא מומלץ לשבץ אבנים בגלל שיש סכנה שהם יפלו עקב הרכות של הזהב.
- עקב כך שאבנים יקרות ערך יכולות להשתלב בזהב 14 קארט, התכשיטים הם גדולים במיוחד בניגוד לזהב 22 ו24 קארט שבו העיצוב הוא מינמלי.
- תכשיטי 22 ו24 קארט מקבלי צבע צהבהב שבעיני אנשים רבים הוא לא יפה. הצבע של ה14 קארט הוא צבע זהוב לחלוטין והוא נראה בדיוק כמו תכשיטים מלוכה נוצצים ויפים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא מגוון רחב של ספא כמובן תוכלו ל מרפאת שיניים הנמצאת בחולון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום מנצח - kwin

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181921 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

מאת: קידום מנצח - kwinהפרעות קשב וריכוז24/12/121337 צפיות
חד מהמאפיינים הבולטים והבעייתיים ביותר מתוך כלל התסמינים של הפרעות קשב הוא בעיית השינה, או, ליתר דיוק, חוסר היכולת לישון ברצף ולישון עמוק

מאת: קידום מנצח - kwinספא28/06/121277 צפיות
תוך ההבנה הזו ומתוך הידיעה כי הצפי הוא רק להתחזקותן של המגמות הללו ולהגברת השפעתן על התנהלות צרכנית ועסקית! הגולשים האוהבים את החיים הטובים ואת הפינוק שבחוויית ספא מקצועית ואמיתית, להביא את עצמו לידיעת הגולשים ולהגדיל את זרם הפונים אליו בעזרת פרסום אמיתי ומקצועי של העידן החדש.

מאת: קידום מנצח - kwinהריון ולידה04/04/121472 צפיות
בימים שלאחר הווסת, אפשר להעמיק את התנועה הקודמת: להניח את כפות הרגליים על הקיר ולגלג לאט לאט את האגן למעלה. אין לתרגל תנוחה זו לאחר טיפול פיריון ובימי הווסת.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות25/03/121402 צפיות
ההעדפה העיקרית תהיה, ללא ספק, לדרוש מוסד פיננסי ולברר לקבל הלוואה בנקאית. לכל מי על הבעיה גם עניים, השאלה שלך תהיה כנראה ירד שליטה.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות19/03/121399 צפיות
וגם את ההלוואה נכס הוא בדרך כלל המרכיב הבסיסי של רוב האנשים, לא מעטים מהם אינם מבינים את החשיבות ובנוסף שינוי לעומת הלוואה בנקאית.

מאת: קידום מנצח - kwinהלוואות26/02/121389 צפיות
הזן המלווה נהדר המשכנתא מוגבל מרמז על השגת יתרון מסוים תמורת כסף, כשזה מגיע הביתה, את החברה ואת ביטוח הבריאות הטוב ביותר מבחינת אמונה מבוססת

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica