חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברות טרמיטים - בגלל כל הסיבות הנכונות

ג'וק אחד ויחיד בלבד החוצה לפתע בריצה את חדר הסלון יכול לשלוח אותך היישר בקפיצה אל הכסא הקרוב בצווחות איומות, או לחילופין, בריצה אל הארון, להוציא את אחד מתרסיסי הקיי-500 ודומיהם. אבל מה קורה כשאין מדובר בג'וק אחד אלא במספרים גדולים בהרבה? לרגעים כאלו, טוב שיש לכם שם של חברת הדברות טובה בפנקס הטלפונים.

הקיץ הוא התקופה הגרועה ביותר. נדמה שכל חרקי העולם מתעוררים ובאים לבקר בבית, ובעקבותיהם גם חברות הדברות מקצועיות - נמלים, ג'וקים, יתושים, פרעושים... הבעיה בחרקים היא המספרים. אם מדובר על אחד או שניים, הדברה באמצעות לחיצה-שתיים על לחצן מיכל הריסוס תעשה את העבודה נאמנה. אבל חרקים מגיעים לרוב במספרים גדולים, ושם כוחם האמיתי - המצריך לקרוא בדחיפות ובבהילות לשירותי הדברה מקצועית ומקיפה כדי להתמודד עם המפגע.

ישנן הדברות מסוגים שונים, נגד מזיקים שונים: הדברה נגד פרעושים, הדברה נגד נמלים, הדברה נגד ג'וקים וכולי. אבל יש סוג אחד של הדברות ששונה מכל אלו באופן ניכר - הדברה נגד טרמיטים.

הדברה נגד טרמיטים: קשה יותר, מורכבת יותר

את המזיקים שהזכרנו קודם, כמו נמלים ותיקנים, אנחנו רואים בעיניים. פרעושים, גם אם לא נבחין בהם בקלות במבט ראשון, נרגיש את הגירוד והעקיצות במהרה. את כל אלו גם קל יחסית להשמיד באמצעות הדברה ביתית כשהם מגיעים בכמויות בודדות יחסית (כשמדובר על יותר, אז פונים אל הדברות מקצועיות). אבל טרמיטים הם עניין שונה לחלוטין. כאן החלק הקשה הוא דווקא האיתור.

זהו למעשה החלק הראשון בתהליך הדברה נגד טרמיטים: לגלות איפה הם בדיוק מסתתרים. זאת מכיוון שהם חיים הרחק מהעין, חבויים תחת הרצפה או בקירות ואפילו באדמה מסביב לבית. עובדה זאת הופכת הדברה שלהם למורכבת מאוד - אי אפשר כמו בסוגי הדברות אחרות פשוט לפזר ריסוס בכל הבית, כי הוא אינו יעיל כלל וכלל. הדברה נגד טרמיטים צריכה להיעשות במקומות בהם הם חיים. כלומר, את חומרי ההדברות צריך להחדיר אל עומק הקיר ואל מתחת לבלטות, הכל באמצעות קידוחים ושימוש במכשור מיוחד במינו למטרה זו. בגלל זה אי אפשר לעשות הדברה נגדם באופן עצמאי, וחייבים באופן מוחלט להזמין הדברה מקצועית.

מה כל כך גרוע דווקא בטרמיטים?

אתם בוודאי שואלים: אם אני לא רואה אותם, למה קיומם מפריע לי? למה לבזבז כסף על הדברה נגד טרמיטים?

חיה זו מגיעה במאסות עצומות של מיליונים, ובניגוד לחרקים אחרים שאוכלים שאריות מזון, היא אוכלת עץ: רהיטים, ארונות, קורות תמיכה של הבניין, יסודות הבית, משקופים - כל מה שהיא תצליח למצוא. גם אם לא רואים אותם במשך זמן רב, מתחת לפני השטח היסודות מתחילים להתערער. כשתראו אותם, יהיה כבר נזק ממשי.

זאת הסיבה שגם אם הדברה נגד טרמיטים היא יקרה ומסובכת, היא בהחלט מצדיקה את ההשקעה בפנייה לשירותי הדברות מקצועיים. זהו החרק הגרוע מכולם, ורק חברת הדברה מנוסה בתחום זה תוכל לו.

 



תגיות המאמר: הדברה, הדברות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101481 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101313 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101705 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101381 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195928 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173622 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173366 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173172 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172822 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172734 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172439 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica