חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבטחת מידע בפייסבוק (אריק קליין)

מאת: אריק קלייןרשתות חברתיות07/11/20102007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לפני שאתם נכנסים שוב לחשבון הפייסבוק (ויש כאלה שעושים זאת יותר מפעם ביום),האם נתתם את הדעת למידת האבטחה שלו? אני בטוח שלא כולכם.

מאת: אריק קליין

עם הזמן, החשבון שלכם בפייסבוק צובר עוד ועוד מידע אישי לגביכם ותוכןבעל ערך יקר מפז שלא תרצו לאבד. הסינריו הכי גרוע מבחינתכם הוא כמובן שמישהו יפרוץלחשבון שלכם, יחטט במידע האישי שלכם ואולי אף יעשה נזק.

הרשת החברתית "פייסבוק" כבר מזמן כבשה את העולם הוירטואלי והפכה לאחתהרשתות החברתיות הכי פופולריות בדברי הימים של רשת האינטרנט. עם זאת, ככל שעולהמספר הפרופילים הפעילים באתר – כך מקבלת שאלת אבטחת הפרטים של המשתמשים – משנהתוקף. בדיוק לשם כך החליטה הנהלת הרשת לאפשר למשתמשים לעשות שימוש בסיסמאותחד-פעמיות לטווח קצר בבואם לגלוש במחשבים ציבוריים.

[למידע נוסף על מוצרי SAFESKY בתחום אבטחת המידע  - אריק קליין ]

העיקרון שמאחורי היוזמה ברור – לא בכל פעם שתיכנסו לפייסבוק, תוכלולעשות זאת מהמחשב הביתי שלכם, אלא דווקא מספרייה ציבורית ו\או בית קפה (במיוחדכשמדובר לכניסה חד-פעמית שלא תימשך זמן רב). בכדי למנוע מצב בו החשבון שלכם ייפרץעל ידי על ידי אדם זה או אחר – תוכלו לסמס את המילה "OTP" למספר 32665 ולקבל בתוךשניות סיסמא זמנית שעימה תוכלו להיכנס לחשבון שלכם. תוקפה של הסיסמא יפוג לאחר 20דקות.

בקרוב, כך אומרים בהנהלת החברה, תהפוך האפשרות, שמוגבלת לעת עתה למספרמצומצם של משתמשים, לזמינה עבור כל גולשי האתר. חשוב לציין כי בכדי שהפעולה תצליח –מספר הטלפון הנייד שלכם חייב להיות משוייך לעמוד הפייסבוק שלכם – על מנת להקל עלהזיהוי.

מהיום, לא תצטרכו לרוץ הביתה בכדי להחליף את הסיסמא מחשש שמישהו בביתהקפה ראה אתכם מקלידים אותה ו\או הוריתם לדפדפן, בטעות כמובן, לשמור את הסיסמא.

שיפור ושדרוג שירותי האבטחה של הרשת החברתית הגדולה בעולם, הפכה לאחרונהלחלק בלתי נפרד מהמדיניות של החברה. לשם כך השיקה פייסבוק, אפליקציה נוספת שתאפשרהתנתקות בשלט רחוק, מהחשבון שלכם, וזאת בצירוף למעקב שוטף אחרי הכניסות הבלתימורשות לחשבון

נשאלת השאלה האם אתם, המשתמשים, תעשו את הצעד הנוסף ותשלחו את הסמסשבעקבותיו תגיע הסיסמא או שמא לא תטריחו את עצמכם ותסתפקו בסיסמא הישנה והקבועהשלכם. נצטרך לחכות ולראות.

הכותב הוא אריקקליין, מנכ"ל סייפסקיי SAFESKY המפתחת פתרונות בתחום אבטחת המידע ]

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


Arik Klein
אריק קליין,
מהנדס תוכנה נשיא ומייסד חברת Safesky


חברת "סייפסקיי" מספקת טכנולוגיות מתקדמות עבור אנרגיה סולארית, מערכות טיפול במים,  פתרונות תקשורת רפואה ורפואת שיניים, התקני אבטחה, תוכנת בודק מט"ח ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק קליין

מאת: אריק קלייןטלפונים סלולריים02/11/101281 צפיות
אם לא יצא לכם לקרוא את מדריך השימוש לאיי-פאד שלכם – הרי שעשר ההמלצות שלפניכם הן בדיוק מה שאתם צריכים: החל מניהול עוצמת הקול, דרך ארגון האפליקציות במכשיר וכלה בהשתקה במקרי חירום – הכל כבר כאן.

מאת: אריק קלייןטלפונים סלולריים24/10/101114 צפיות
כיצד תעניקו חיים חדשים לאייפון הישן שלכם? אם עד לפני כחצי שנה, כל מי שהחזיק בישראל מכשיר מסוג אייפון, ניצב בחזית קידמת טכנולוגיית הסלולר, הרי שהיום הוא יכול קצת בפיגור.

מאת: אריק קלייןטכנולוגיות חדשות17/10/101380 צפיות
השקתו היוקרתית של APPLE TV מכשיר הטלויזיה מבית אפל הייתה לשלב נוסף בתהליך הקירוב שבין הטלויזיה לאינטרנט. עבור האיש שהביא לעולם את המקינטוש ואת האייפוד – לא מדובר על פריצת דרך יוצאת דופן ואף על פי כן, אין להקל ראש בחשיבותו של האירוע.

מאת: אריק קלייןאבטחת מידע13/10/101308 צפיות
בעולם הטכנולוגי שבו אנו חיים, עלה משמעותית קרנה של אבטחת המידע שהפכה אט אט לתחום עיסוק בפני עצמו – במיוחד בחברות הגדולות העובדות על מסדי נתונים גדולים בהיקפם מדי יום ביומו.

מאת: אריק קלייןגאדג'טים03/10/101206 צפיות
בין אם אתם נמצאים בטיול בארצות הברית, באוסטרליה, באירופה או סתם יצאתם לטיול בצפון הארץ, יש לנו בשבילכם 10 גדג'טים שיהפכו את הטיול שלכם לחוויה של ממש.

מאת: אריק קלייןטכנולוגיות חדשות27/09/101276 צפיות
אם חשבתם שטכנולוגיה זה רק עסק למבוגרים – אז טעיתם ובגדול. התינוקות של היום לא מסתפקים בדובי, מוצץ ועריסה. כיום יש מגוון רחב של גאדג'טים טכנולוגיים שנועדו לשפר את חיי התינוק, יחד עם הקלה על חיי ההורים המטפלים.

מאת: אריק קלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי19/09/101288 צפיות
בית החולים בריגהאם השוכן בעיר בוסטון, אשר עלה לכותרות כבר בשנה שעברה, עת היה למוסד הרפואי שביצע את השתלת הפנים השנייה בתולדות ארצות הברית, הודיע זה מכבר על החלתה של תוכנית ניסיונית שתציע השתלת ידיים. מאת: אריק קליין

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152395 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica