חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אריק קליין איך נהפוך את האייפאד למכשיר מעולם אחר

אם לא יצא לכם לקרוא את מדריך השימוש לאיי-פאד שלכם – הרי שעשר ההמלצות שלפניכםהן בדיוק מה שאתם צריכים: החל מניהול עוצמת הקול, דרך ארגון האפליקציות במכשיר וכלהבהשתקה במקרי חירום – הכל כבר כאן.

מאת אריק קליין

1.  לשוניות בדפדפן הספארי – אם אתם גולשים באינטרנט ופתאוםמתחשק לכם לעבור לאתר אחר, מבלי לסגור את העמוד הנוכחי, תוכלו לפתוח בקלות לשוניתגלישה נוספת (בדיוק כפי שהנכם יכולים לעשות במהלך גלישה במחשב הביתי). על מנת לעשותכן יהיה עליכם ללחוץ על הלינק הנוסף שברצונכם לפתוח ולהחזיק את הכפתור לחוץ עדשייפתח בפניכם תפריט קצר בן שלוש אפשרויות – השנייה שבהם (Open in New Page) תפתחאת הקישור הרצוי בחלון נוסף.
לחיצה נוספת על חלקו העליון של הדפדפן (אייקוןבצורת שני עמודים חופפים) תציג בפניכם את כל העמודים הפתוחים נכון לאותו הרגע.

2. השלמת סיסמאות אוטומטית בדפדפן הספארי – רוצים לחסוך בזמן?משתמשים לבד באיי-פאד שלכם ו/או סומכים על כל חבריכם שמשתמשים בו? מהיום תוכלולשנות את הגדרות הדפדפן של האיי-פאד, הספארי, כך שהוא יזכור וישלים באופן אוטומטיאת סיסמאות הכניסה שלכם לאימייל, לפייסבוק לטוויטר וכיו"ב.  כל שיהיה עליכם לעשותזה להיכנס לתפריט ההגדרות של הספארי תחת הכותרת "Settings" ותחת האפשרות "AutoFill"לסמן ON.

3. השתקה מהירה של האיי-פאד שלכם – באמצעות לחיצה והחזקה שלכפתור הורדת הווליום באיי-פאד שלכם, תוכלו להוריד בלא יותר משתי שניות את עוצמתהקול של האיי-פאד שלכם ל-0. זאת כמובן בהיעדר כפתור ה-MUTE המוכר שלא נמצאבאיי-פאד.

4. עשו שימוש בכפתור "הבית" שלכם – כפתור "הבית" שבאיי-פאד,יעביר אתכם אל עמוד הבית שלכם. אך בה בעת יש לו גם תפקידים נוספים. באמצעות תפריטההגדרות של המכשיר תוכלו להגדיר איזו פונקציה תרצו שימלא הכפתור בעת לחיצה כפולה –כך למשל, פתיחת תיבת חיפוש ו/או כניסה לאייפוד שלכם.

5. שבצו קישורים לאתרים האהובים עליכם במסך הבית – היכנסו לאתרשאתם מבקרים בו בתדירות גבוהה – לחצו על סימן ה- "+" שמופיע על יד שורת הכתובתולאחר מכן  בחרו את אופציית ה-ADD TO HOME SCREEN . כעת תוכלו לחסוך זמן וליהנותהרבה יותר.

6.  דפדוף אפקטיבי יותר – כולנו מכירים את פונקציית הדפדוףהידני בספרי האיי-פאד. מדובר ללא ספק אחד הדברים הכי מרעננים במכשיר, אך סביר להניחכי אחרי שנקרא כמה ספרים, יהפוך הדפדוף לטרחה. זוהי בדיוק הסיבה לכך שאנו ממליציםלכם על שינוי פונקציית הדפדוף בתיקיית ההגדרות תחת תפריט ה-"APPS" וה-"IBOOKS" –בלחיצת כפתור אחת תוכלו להורות לאיי-פאד שלכם לעבור מעמוד אחד למשנהו באמצעות לחיצהאחת על השוליים השמאליים של המכשיר. פשוט וקל.

7. בדקו את הגדרות הקול שלכם – גם לכם נמאס מהשמעה לא מאוזנתשל השירים באיי-פאד?  חלש מדיי פעם אחת וחזק מדיי בפעם אחרת. כעת תוכלו לפתור אתהבעיה באמצעות הפעלת "בדיקת הסאונד" תחת לשונית ה-IPOD שנמצאת  בתיקייתההגדרות.

עוד לקריאה-אריק קליין

8. דחסו עד שש אפליקציות אל תוך ה"רציף" שלכם  – כמו בכל מכשירבו תשתמשו, סביר להניח כי ישנן מספר אפליקציות שבהן אתם עושים שימוש בתדירות גבוההיותר מאחרות. בחרו אותן וגררו אותן בתנועה אחת פשוטה אל "רציף" האיי-פאד שלכם.

9. טריק הרווחים – זוהי אולי לא העצה השימושית ביותר – אךבהחלט אחת המשעשעות שבהן. מנגנון ה-TOUCH של האיי-פאד נבנה באופן שמאפשר לכפתורהרווח לייצר רווחים בהיקף זהה לכמות האצבעות עימן תלחצו על הכפתור. כך למשל, באםתלחצו על הכפתור עם אצבע אחת בלבד – יווצר רווח של תו אחד בלבד וכן הלאה.

10. הורידו את ספר ההדרכה של האיי-פאד – ספר ההדרכה שלהאיי-פאד שלכם זמין להורדה בחינם מאתר הבית של APPLE . הורידו אותו עוד היום ופתחואותו בפעם הבאה שתהיה לכם שאלה.

אריק קליין הוא מבעליה ומייסדיה של SAFESKY העוסקת בבניית מערכות בתחומי הרפואה, האנרגיה, התפלת מים והתקשורת. שווויה מוערך במאות מיליוני דולרים. SAFESKY פועלת בין היתר בהודו, הולנד, הונג-קונג, קפריסין ואנגליה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


Arik Klein
אריק קליין,
מהנדס תוכנה נשיא ומייסד חברת Safesky


חברת "סייפסקיי" מספקת טכנולוגיות מתקדמות עבור אנרגיה סולארית, מערכות טיפול במים,  פתרונות תקשורת רפואה ורפואת שיניים, התקני אבטחה, תוכנת בודק מט"ח ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק קליין

מאת: אריק קלייןרשתות חברתיות07/11/102009 צפיות
לפני שאתם נכנסים שוב לחשבון הפייסבוק (ויש כאלה שעושים זאת יותר מפעם ביום), האם נתתם את הדעת למידת האבטחה שלו? אני בטוח שלא כולכם.

מאת: אריק קלייןטלפונים סלולריים24/10/101115 צפיות
כיצד תעניקו חיים חדשים לאייפון הישן שלכם? אם עד לפני כחצי שנה, כל מי שהחזיק בישראל מכשיר מסוג אייפון, ניצב בחזית קידמת טכנולוגיית הסלולר, הרי שהיום הוא יכול קצת בפיגור.

מאת: אריק קלייןטכנולוגיות חדשות17/10/101382 צפיות
השקתו היוקרתית של APPLE TV מכשיר הטלויזיה מבית אפל הייתה לשלב נוסף בתהליך הקירוב שבין הטלויזיה לאינטרנט. עבור האיש שהביא לעולם את המקינטוש ואת האייפוד – לא מדובר על פריצת דרך יוצאת דופן ואף על פי כן, אין להקל ראש בחשיבותו של האירוע.

מאת: אריק קלייןאבטחת מידע13/10/101308 צפיות
בעולם הטכנולוגי שבו אנו חיים, עלה משמעותית קרנה של אבטחת המידע שהפכה אט אט לתחום עיסוק בפני עצמו – במיוחד בחברות הגדולות העובדות על מסדי נתונים גדולים בהיקפם מדי יום ביומו.

מאת: אריק קלייןגאדג'טים03/10/101208 צפיות
בין אם אתם נמצאים בטיול בארצות הברית, באוסטרליה, באירופה או סתם יצאתם לטיול בצפון הארץ, יש לנו בשבילכם 10 גדג'טים שיהפכו את הטיול שלכם לחוויה של ממש.

מאת: אריק קלייןטכנולוגיות חדשות27/09/101277 צפיות
אם חשבתם שטכנולוגיה זה רק עסק למבוגרים – אז טעיתם ובגדול. התינוקות של היום לא מסתפקים בדובי, מוצץ ועריסה. כיום יש מגוון רחב של גאדג'טים טכנולוגיים שנועדו לשפר את חיי התינוק, יחד עם הקלה על חיי ההורים המטפלים.

מאת: אריק קלייןמחשבים וטכנולגיה - כללי19/09/101288 צפיות
בית החולים בריגהאם השוכן בעיר בוסטון, אשר עלה לכותרות כבר בשנה שעברה, עת היה למוסד הרפואי שביצע את השתלת הפנים השנייה בתולדות ארצות הברית, הודיע זה מכבר על החלתה של תוכנית ניסיונית שתציע השתלת ידיים. מאת: אריק קליין

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205442 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196578 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187935 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181528 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica