חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח צד ג' לרכב

מאת: קידום אתריםביטוח רכב13/11/2010789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח רכב הנקרא - ביטוח צד ג' הינו ביטוח  המכסה את הנזקים שנגרמו  לרכב או לרכוש של צד שלישי אחר.  נזק הנגרם לאחר  יפוצה ע"י חברת הביטוח , ע"פ הפוליסה  ותנאיה. ככלל  ביטוח צד ג' נכלל בביטוח הרכב המקיף, אם ישנה פוליסת  ביטוח שינו כיסוי על נזקים שנגרמו, ואין צורך לרכוש פוליסת ביטוח נוספת. כיוסי נוסף מקובל בפוליסת ביטוח צד ג' לרכב הינו כיסוי הוצאות משפט למבוטח לצורך התגוננות בפני תביעת צד ג' בשל מקרה   הביטוח, על פי תנאי הפוליסה.

תעריפי ביטוח צד ג' נקבעים לפי נתוני הנהג העיקרי ברכב, מספר הנהגים הנוספים ונתוניהם, וכמובן סוג הרכב והיסטוריה של תביעות בעבר. הרחבות  והוספות לפוליסה הבסיסית ביטוח צד ג' לרכב בד"כ בתוספת תשלום, הדבר מבטיח לכם כיסוי רחב יותר וממצה ההופך פוליסת ביטוח צד ג' לרכב לביטוח משודרג המותאם בדיוק לפי צרכיכם.
הרחבות המקובלות הינן שירותי דרך וגרירה ,תיקוני דרך, חילוץ והחלפת גלגל, כיסוי לשבר שמשות,  רדיו חליפי . לעניין הגנה משפטית  במקרה של תביעות במקרה של תאונה והפעלת הליכים משפטיים, בהם מוגש נגד המבוטח כתב אישום ע"י המדינה או מטעמה עקב מקרה ביטוח המכוסה בפוליסה. הרחבה זו מעניקה ייצוג משפטי ויעניק הגנה משפטית הדרושה.  חשוב לציין כי ביטוח צד ג' לרכב הוא ביטוח חלקי ומיועד בדרך כלל לרכבים שערך השוק שלהם נמוך.סכום הפיצוי נקבע ע"פ סכום הנזק שנגרם לצד ג', אך לא עולם לא יעלה על גבול האחריות שנקבע בפוליסה.

ניתן לסכם ולומר, כי ביטוח צד ג' לרכב הינו ביטוח שיש לעשות אותו, כאשר מגיעים למצב בו חברת ביטוח רכב לא מסכימה לחדש ביטוח מקיף , ואין ברירה אלא לעשות ביטוח צד ג', אך באמצעות תוספות והרחבות לפוליסה , כפי שתיארתי קודם ניתן לשדרג את פוליסה מתאימה, וזכות לכיסוי ביטוחיי מתאים.הדבר יחידי שאינו ניתן לבטח הוא כדומה לביטוח אשר מפצה על נזקים שנגרמו לרכב שלך או לרכב של מישהו אחר. אם הרכב שלך ניזוק, או אם פגעת ברכב של מישהו אחר, תפוצה אם יש לך ביטוח רכב מקיף. הביטוח נקרא "מקיף" כי הוא מקיף מגוון גדול של סיכונים שאתה מבוטח מפניהם, כמו גניבה, תאונה, שריפה, ועוד כפי שמפורט בפוליסה.
בנוסף לביטוח צד ג' לרכב ,  בעלי רכב דו-גלגלי, קטנועים ואופנועים מסתפקים בדרך כלל ביטוח צד ג'. בעיקר עושים כך מסיבה לרוב שחברות הביטוח מסרבות לבטח אותם, והביטוח יקר מאוד, והקטנועים משום שמחיר הביטוח יקר יחסית לערך הקטנוע עצמו.

המאמר זה נכתב ע"י דאבל פתרונות אינטרנט, כתוכן שיווקי עבור אתר www.incar.co.il  השוואת מחירי ביטוח רכב מאפשר לגולש לקבל פניות להצעת מחיר ביטוח רכב לרכב הפרטי , ביטוח לאופנועים , ביטוח לאוטובוס ורכבים מסחריים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131217 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131064 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131099 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131098 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131123 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131152 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131438 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171743 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164131 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163373 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163097 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163078 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143619 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147860 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica