חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבטיחות עם כסאות משרדיים

מאת: ד"ר גבבריאות ורפואה כללי13/11/20101071 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כסאות משרדיים נראים כל כך משעמים ותמימים שאנחנו לא מקשרים אותם לסכנותבריאותיות וסכנות בטיחותיות. אתם יכולים להגניב מבט עכשיו אל הכסא שלכםועדיין לא להיות משוכנעים אולם כסאות באמת יכולים להוות סכנה ולגרוםלפציעות.

זו עובדה ידועה שאחת הבעיות הנפוצות ביותר של עובד משרדי נגרמת בגלל כסאעבודה לא טוב. בעיות אלה כוללות ישיבה בתנוחת גוף לא נכונה וזרימת דםלקוייה. דברים אלו יכולים להוביל לכאבי גב, לחץ ועייפות. אולם בעיותבריאותיות אלו הן לא היחידות שיש להיזהר מהן. עליכם להיזהר גם מסכנותהיכולות להווצר בזמן ישיבה על הכסא משרדי שלכם, וכן, יכולות להיות סכנות גםבישיבה על כסא מנהלים מהודר או כסא אורטופדי. על מנת להימנע מצרות אלו להלן מספר טיפים לבטיחות שיגנו עליכם:

1.      אל תקנו כסאות שנראים לא יציבים.
כאשר אתם חושבים על קניית כסאות חדשים לעבודה, אל תשקלו רק את המחיר אלא גם את התמיכה שהכסא נותן. חפשוככל הניתן כסאות בעלי בסיס של חמש רגליים, ביחנו כמובן גם את הגלגלים שלהכסא בדקו שהם עמידים מספיק לנשיאת המשקל המיועד להם. כצעד מונע תמיד שמרועל כל בסיס הכסא צמוד לרצפה.

2.      הפסיקו להיות עקשנים וקראו את מדריך ההרכבה.
כאשר מרכיבים כסא משרדי רובינו נוטים לעשות זאת לפי אינסטיקט, כאילו שזו העבודה שלנו במשך שנים.זה בטוח לא יזיק לקרוא את המדריך, וודאו שכל החלקים מורכבים בסדר ובמקוםהמתאים, שלא נשארו לכם ברגים שלא הוברגו למקום.

3.      בחרו את הכסא על פי המשטח שעליו יהיה.
רובהכסאות המשרדיים בעלי הגלגלים מתאימים אידיאלית לשימוש על משטחים קשים אושטיחים מקיר לקיר. כנראה שגלגלים לא יהיו הבחירה הנכונה לרצפה חלקה במיוחד,לעומת זאת ריצוף יצריך בחירה של גלגלים רכים יותר למניעת פגיעה במראהו.כמו בכל קניה, כאשר אתם לא בטוחים כדאי להתייעץ עם מומחה.

4.      בדקו את הכסא שלכם תקופתית.
כמו בכל השקעהאותה אתם עושים, גם את הכסאות שלכם יש לבדוק בצורה סדירה. בדיקה פעם בחצישנה תספיק, חפשו אחר חלקים פגומים והחליפו אותם בחדשים.

5.      התאימו את הכסא לגוף שלכם.
כמעט כל סוגיהכסאות מגיעים עם אפשרויות התאמה, השתמשו בהן והביאו את הכסא לתמיכה טובהבהתאם למידות גופכם על פי הגובה, המשקל וכמובן בהתאם לאלמנטים הסביבתייםכמו גובה השולחן וכו'.

6.      הכסא אינו נדנדה.
אתם יכולים להיות בטוחיםשהכסא המשרדי שלכם אינו טיל, או ספינה, אבל אנחנו עדיין מנסים להנות עםהכסא שלנו, בטוחים שהוא יכול לעמוד בעומס, בלי לדעת שלרוב זה כנראה לאהמצב. לעולם אל תשענו אחורה מידי על הכסא כך שהגלגלים הקדמיים שלו כבר לאנוגעים ברצפה, מה שיקרה הוא שהכסא יתהפך ואתם תהיו עם כאב גב רציני.

7.      אל תשאירו מכשירי חשמל על הכסא.
הדבר נכון אפילו יותר לכסאות עם כיסוי בד, מכשיר חשמלי בטעינה מתחמם והשארתו על גבי כסא יכולה להתחיל שריפה.

תשמרו על עצמכם,
ד"ר גב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות , כורסאות T.V,  כורסאות עיסוי ,מזרונים , מיטות, כריות שינה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר גב

מאת: ד"ר גבריהוט 01/07/111276 צפיות
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מאת: ד"ר גבריהוט 28/06/111089 צפיות
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

מאת: ד"ר גבקניות 28/06/111368 צפיות
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111182 צפיות
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111051 צפיות
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מאת: ד"ר גברהיטים01/06/111042 צפיות
מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה

מאת: ד"ר גבריהוט 21/05/111162 צפיות
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223132 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213636 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201742 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201513 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201783 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201501 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191977 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica