חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סורגים - גדרות

מאת: אוריבית חכם14/11/2010867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים וגדרות

כל אחד מאיתנו היה רוצה ליהנות מתחושת ביטחון מקסימלית בביתו הפרטי, עבורו ועבור בני משפחתו. כל אחד מאיתנו היה רוצה לזכות בפרטיות ובביטחון אישי בביתו הפרטי מפני כל צרה שלא תבוא: גנבים, פורצים, מסיגי גבול, מציצנים ועוד. ובעידן המודרני, שבו גם תחום הביטחון עובר הפרטה, אין לנו ברירה אלא לדאוג לביטחוננו ולביטחון משפחתנו בעצמנו. במציאות שכזו הצעד האחראי ביותר שעל כל אחד מאיתנו לבצע הוא למגן ולאבטח את ביתו באמצעות סורגים וגדרות.

סורגים וגדרות – למען הביטחון האישי שלך

כל בעל בית פרטי חייב להגן על ביתו, שטחו ובני משפחתו. בתים פרטיים מועדים יותר לגניבות ולפריצות מכיוון שמלאכת הפריצה אליהם היא קלה יותר (באופן יחסי) בהשוואה לדירות בבניין. צעד ראשון הוא גידור שטח הבית בגדרות, שיקשו על חדירתם של מסיגי גבול למיניהם. גדרות גם יאפשרו לכם לשמור על פרטיותכם כשאתם שוהים בחצר הבית.

צעד שני כולל הצבת שערים בכניסה לשטח הפרטי שלכם ו/או מחסומים בכניסה למקום החניה הפרטי שלכם. שערים שכאלו, הניתנים לפתיחה רק על ידי מי שיש ברשותו מפתח או שלט רחוק, מונעים את כניסתם של זרים העלולים להפריע למנוחתכם, לפגוע בפרטיותכם, לגנוב, להשחית או לגרום נזק לרכוש שנמצא בחצר ביתכם (ריהוט גן, רכב, אופניים, אביזרי גינון ועוד).

צעד שלישי כולל את מיגון החלונות והמרפסות בבית באמצעות סורגים. סורגים הם "חומת המגן" האחרונה הניצבת בפני גנבים ופורצים, לאחר שצלחו את משוכת השערים והגדרות. לכן חשוב להקפיד להתקין סורגים איכותיים, חזקים ואיתנים שיקשו על מלאכת הפריצה ואף יהפכו אותה לבלתי אפשרית. גם אם ברשותכם מערכת אזעקה משוכללת וחיבור ישיר למוקד אבטחה, הסורגים הם אמצעי מיגון ואבטחה ראשון במעלה שאין לוותר עליו.

חשוב לציין שלא רק בעלי בתים פרטיים חייבים להגן על ביתם. גם בעלי דירות בבנייני מגורים חייבים להקפיד על אמצעי מיגון אישיים, שיעניקו להם תחושת ביטחון. בבנייני מגורים פרטיים גדרות ושערים ימנעו את כניסתם של מסיגי גבול לכת מתחם הבניין. בדירות בקומות קרקע ובקומות תחתונות, הסורגים חשובים במיוחד למניעת כניסתם של גנבים ופורצים שעלולים לחדור בקלות לדירה באמצעות טיפוס על המרזבים. וגם דיירי הקומות הגבוהות יותר זקוקים לסורגים, ולו רק בשביל למנוע מקרים של נפילת ילדים שהתכופפו מטה ובחוסר תשומת לב איבדו את שיווי משקלם.

סורגים וגדרות – ביטחון ואסתטיקה ללא פשרות

עבור אנשים רבים חשוב מאוד גם לשמור על חזות אסתטית של ביתם הפרטי. אנשים רבים לא היו מעוניינים להרגיש כאילו הם גרים בבית ביצורים, ומעדיפים ליהנות מסביבה ביתית נעימה ומזמינה.

העובדה שאנו מעוניינים להגן על עצמנו ועל משפחתנו בביתנו הפרטי, אינה מחייבת אותנו באופן אוטומטי להעניק לביתנו מראה של מבצר מסוגר ומאובטח, שכלל לא נעים לשהות בו. למרבה המזל כיום ניתן לייצר סורגים וגדרות איתנים, עמידים וחזקים במגוון עיצובים מודרניים ומרהיבים. כיום כל אחד יכול ליהנות מסורגים ומגדרות שימלאו את ייעודם במישור הביטחון וההגנה ובו בזמן גם לא יפגעו בחזות האסתטית של הבית שלנו.

 



תגיות המאמר: גדרות, סורגים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161776 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161785 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161656 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161368 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161909 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica