חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורים ומתבגרים - לבנות גשר מעל פני מים סוערים – חלק ב'

מאת: לני נזריאימון לחינוך14/11/20101656 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הורים ומתבגרים - לבנות גשר מעל פני מים סוערים – חלק ב'

בהמשך לבניית הגשר בין הורים ומתבגרים – כעת נותרו עוד 3 שלבים על מנת לגשר על פני המים הסוערים. לאחר סיום התכנון אפשר לעבור לשלב הבא:

גישור הורים ומתבגרים שלב ג'– לאסוף חומרים

התכנון, הכוונה והרצון הטוב הם רק אבני היסוד של הגשר בין הורים ומתבגרים – על מנת שהיחסים בין הורים ומתבגרים יצליחו לעמוד במים הגועשים תחתם, יש צורך לאסוף חומרים מתאימים. קרי, לפשפש בתוכנו ולמצוא את החומרים החזקים שלנו שמהם אנחנו יכולים לגזור את הכוחות להקמת הגשר בינינו לבין ילדינו.

הורים ומתבגרים אשר מוצאים את "החומרים" הנכונים יוכלו לגשר בקלות, באם יעבדו לפי התכנון, ולהשקיט את המים הסוערים.

לאחר איסוף החומרים (עץ או ברזל – ע"פ התכנון) יש צורך להפעיל את הכלים שלנו ולפנות את "אתר הבניה" שלנו. אתר הבניה שלנו מצריך מאמץ משני צידי הגשר – הורים ומתבגרים צריכים לפנות זמן ומשאבים כדיי לגשר על הפערים ביניהם. באם לא נפנה את המשאבים שלנו ונתאמץ – לא נצליח לבצע את העבודה הסבוכה הזו. הורים ומתבגרים צריכים שניהם להתכוון ברצינות כדיי לפתור את הבעיות ביניהם.

גישור הורים ומתבגרים שלב ד'– לבנות את הגשר

הורים ומתבגרים אשר החליטו ברצינות לבנות את הגשר ביניהם כעת יכולים לצאת אל המלאכה הקשה מכולן אך המספקת ביותר – לבנות את ערוץ התקשורת ביניהם.

בניית הגשר נעשית בעבודה מאומצת ומשותפת של הורים ומתבגרים כאחת – כל צד צריך לשים את מלוא המאמץ בבניית הגשר, צעד אחד צעד, שלב אחר שלב, לראות שהכל עומד במקום ע"פ התכנון ולבדוק פעמיים את החיזוקים. לא מספיק לבנות את הגשר במהירות, יש צורך לנקוט בצעדים זהירים ובטוחים האחד כלפי השני כדיי לא ליצור שוב חיכוך בין הורים ומתבגרים שהרגישות ביניהם עדיין עומדת.

גישור הורים ומתבגרים שלב אחרון– לבדוק את הגשר

לאחר שסיימתם את המלאכה – כל שניתן כעת הוא לדרוך על הגשר לאט לאט ולבדוק את היציבות שלו, לעשות בקורת איכות לוודא שהתקשורת בינכם כנה ואמיתית ולצעוד בבטחה זה לקראת זה.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לני נזרי

שינויים גדולים מתחילים בשני צעדים קטנים...

http://lanizri.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לני נזרי

מאת: לני נזרישינה 17/01/11979 צפיות
הבושה ואו הפחד לפעמים מעכבים את הסובלים מתופעות של בעיות שינה ולפעמים ניתן למנוע שנים רבות של סבל לשני בני הזוג לו רק היו מודים בבעיה.

מאת: לני נזרישינה 10/01/111105 צפיות
מתהפכים במיטה? לא יכולים לישון? סובלים מיקיצות תכופות? עייפים במשך היום? בעיות שינה הן לא דבר שיש להקל בו ראש. כמו כל בעיה כרונית אחרת, יש לבדוק אותן לעומק. במידה שלא נמצאה בעיה רפואית מוגדרת הגורמת לתופעה של בעיות שינה – כדאי להתחיל בתהליך של טיפול על מנת להתחיל ולמגר את התופעה של בעיות שינה, לפני שתהפוך להיות חמורה.

מאת: לני נזרישינה 20/12/101127 צפיות
קצב העידן המודרני מתאפיין משפיע על כולנו. סדר היום שלנו הפך להיות עמוס פי כמה מאשר של ההורים שלנו. הלחץ, העומד וריבוי המשימות רק הולכים וגדלים. מחסור בשינה הוא אחת הרעות החולות שיש בעולם המודרני, מאז הומצא האור – האדם האריך את שעות הפעילות שלו מעבר לשעות האור הקיימות, דבר שהוביל לשינוי פיזיולוגי אדיר שבא להתאים את הגוף לתפקוד מלא במשך שעות ארוכות יותר מכפי שהוא ידע בעבר הקדום. יש לכך כמה תוצאות הרות גורל שמאפיינות את הדור שלנו – הפרעות אכילה, בעיות שינה ומחלות של דרכי העיכול וכאבי ראש.

מאת: לני נזריהורות15/12/101039 צפיות
על כולנו עוברת תקופה לא קלה. אנחנו צריכים להתמודד מצד אחד עם עידן טכנולוגי המתפתח במהירות הבזק ולאחוז בערכים של העולם הישן מצד שני. יש תחושה שהיחסים של הורים ומתבגרים עומדים בטלטלות קשות בשל פערים עצומים שנפערו בעידן הנוכחי. איך בכל זאת ניתן לבסס יחסי הורים ומתבגרים יציבים?

מאת: לני נזריהורות07/12/101136 צפיות
כהורים צעירים, קשה לנו להסתכל בעיניים של ילדינו המתבגרים ולראות את התסכול והכאב שבתהליך ההתבגרות. אנחנו שכחנו את הקשיים שיש בגיל ההתבגרות, וכמי שמתמודדים עם בעיות משלנו, אנו נוטים לזלזל מעט בבעיות של ילדינו. מצד אחד אנו מפגינים קשיחות שבדרך כלל מרחיקה אותם מאיתנו ויוצרת מצב קשה יותר. ומצד שני, אנו נוטים לויתורים כדיי לפתור כביכול את "המלחמה" העיקשת הזו. איך בכל זאת נוכל לעבור את התקופה הקשה הזו של הורים ומתבגרים בצורה הטובה ביותר לשני הצדדים?

מאת: לני נזריהורות30/11/101024 צפיות
ימינו טרודים – אנחנו עסוקים בפרנסה, משכנתא, טיפול בהורים המזדקנים שלנו, ולא תמיד יש לנו את הסבלנות שהייתה לנו פעם להקשיב לילדים שלנו. דווקא גיל ההתבגרות מצריך מאיתנו ההורים את מלוא תשומת הלב, הסבלנות וההקשבה כיוון שהילדים שלנו מתחילים להתמודד עם בעיות סבוכות ועצותינו הם בדרך כלל המפתח להצלחת ההתמודדות שלהם. אז מה לא להגיד? איך להקשיב ומתי להגיב?

מאת: לני נזריהורות22/11/10989 צפיות
באם נשכיל להבין זאת בכל הנוגע ליחסים הורים ומתבגרים – ייתכן שנוכל לפתור את הבעיות שיש לנו עם ילדינו בצורה טובה יותר. להלן כמה עצות שיכולות להועיל בדרך לפתרון בעיות הורים ומתבגרים :

מאמרים נוספים בנושא אימון לחינוך

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193040 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153235 צפיות
Credit cards assist many people everywhere to achieve the goals of a particular lifestyle. Having a credit card can provide opportunity and allows for increased financial freedom. With that said, you should always make careful spending decisions with your card. This article has some effective advice to help consumers to do just that. Do not close any credit card accounts until you understand the impact it may have.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153054 צפיות
Reputation is something that make a skill to be sure you have because it helps with a career. There just aren't enough business owners who realize what it takes to manage their outside image effectively. These suggestions can help you to maximize your reputation. Be sure you're posting content that's positive about your brand so it will keep things fresh, so that any negative feedback slips in the search engine listings.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך11/02/153413 צפיות
There are so many factors to consider when it comes to building a mobile marketing strategy for your business that it's hard to know where to start. The ideas discussed below were selected to help you a great head start to becoming a successful mobile marketing technology.

מאת: מאיה ברשאימון לחינוך08/12/142247 צפיות
העצמת ילדים ונוער "אחד על אחד" אימון מנטלי - ילדים ונוער לדור חדש מאיה ברש העצמה ותרגול מנטלי עם ילדים ונוער ייצור דור חדש של אנשים חזקים בעלי ביטחון עצמי, מודעות, קבלה עצמית ואת האחר . יכולת הקשבה לעצמו לסביבה. ילדים שלומדים לקבל על עצמם אחריות ולא פועלים מתוך השלכה של רגשות ותגובות שהם מקבלים מהסביבה, לומדים לתקשר בשפה שונה. להיות פחות שיפוטיים ולשלוט בכעס, בכאב,בתסכול,בפגיעה. לומדים להתמודד עם פחד לחץ, דחייה חברתית, הורים, מורים וחברים. כן לכעס יש מקום וגם לכאב אבל "הדרך"

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143078 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאת: אילה פינקוייסאימון לחינוך11/09/143108 צפיות
מה הייתם אומרים אילו סיפרתי לכם שמנהיגים דגולים שנחרתו על דגלה של ההיסטוריה כמו אלברט איינשטיין , מהטמה גנדי, ואימא תרזה היו מנהיגים מופנמים? אנו טועים לחשוב כי המצליחים בסביבת העבודה הם אלו ש"מכים על השולחן" הקולניים, אולם מחקרים מראים כי המנהיגים השקטים המופנמים, דווקא הם אלו שהגיעו רחוק יותר מפני שהמטרה שלהם הינה לא לעמוד באור הזרקורים אלא להעלות רעיונות ולמצוא את ייחודה של החברה אליה הם שייכים. מסתבר כי אין קשר בין יכולת לדבר באופן אטרקטיבי מול אנשים לבין יכולות חשיבה גבוהה וייחודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica