חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום עסקים באינטרנט

מאת: קידום עסקיםקידום אתרים15/11/20101069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל העולם העסקי, וגם כל מי שפתוח למידע שזורם כל הזמן יודע כבר שכללי המשחק של עולם העסקים סובבים בעיקר סביב קידום עסקים שחלק ניכר מהמאמץ השיווקי מוקדש לענף קידום באינטרנט.

הוכח וקרה כבר לא מעט פעמים שמוצרים לא אטרקטיביים, לא שימושיים בעזרת יחסי ציבור נכונים גם יכולים להיסחר בהיקף סביר.שוב מה שעומד מאחורי העניין הוא שיווק וקידום המותג באופן נכון ברב המקרים, כמובן כשלא מדובר בעסק כושל לחלוטין מלכתחילה בסגנון מכירת קרח לאסקימוסים.

אז כאמור כשמדברים על קידום אתרים בגוגל , בהרבה מקרים מתמקדים בפאן של קידום באינטרנט, כשמדובר על קידום באינטרנט מדובר על המדרג של תוצאות חיפוש במנועי החיפוש, מכאן אפשר להקיש גם לגבי מנוע החיפוש הפופולארי וכולי, כללי המשחק מכוונים ליעדים מסוימים ולא מפוזרים מדי ברשת.

מדוע חשוב כל כך להשקיע בזירת קידום אתרים בגוגל ?

בעולם שבו פלוני אלמוני משווק מוצר בסין, מעלה אותו למכירה באתר שיושב בארצות הברית, בסופו של דבר המוצר יכול להגיע לישראל, רוסיה, נורווגיה דרום אפריקה... מה שנקרא גלובליזציה במיטבה, נפרצו חומות המסחר הישנות שחייבו תיאום מול רשויות מסוימות בכל מדינה המייבאת והמייצאת, קיצור הליכים, נגישות, זמינות מאחורי כל אלה עומד הפיתוח המופלא ששינה את העולם כפי שהכרנו- האינטרנט.

לכן כשהאינטרנט מרכז בחובו כל דבר שאפשר למצוא בעולם, זהו עולם ומלואו הכוח השיווקי, שאפשר להפיק משימוש נכון באינטרנט, במקרה של קידום עסקים, אז קידום אתרים בגוגל הוא עצום.

ניקח לצורך השוואה את עולם ההלבשה, יש אינספור רשתות, חנויות פרטיות, בוטיקים מזעריים, שעוסקים בהלבשה בכל מדינה. נניח שכל אחד מהם מעוניין בשיווק, קידום עסקים דרך קידום באינטרנט, כפי שקורה כאמור אז מאגר האינטרנט מוצף במידע עבור כל רשת וחנות בעשרות מדינות בכל העולם.

כדי להגיע אל הקהל שיכול ומעוניין במוצר, חשוב להתאים את תוצאות החיפוש לאזור המדינה, שפה מבוקשת ועוד.

מעל כל אלה חשוב לבלוט בתוצאות החיפוש וזהו קידום עסקים אפקטיבי ויעיל, להופיע בראש תוצאות החיפוש שמרבית המחפשים יפגשו בתוצאת החיפוש.

קידום באינטרנט זה עולם גדול עם חוקים פשוטים ואין צל של ספק שהתחום של קידום אתרים בגוגל רק ילך ויגדל ויהפוך למשהו איכותי יותר ונרחב יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום עסקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום עסקים

מאת: קידום עסקיםקידום אתרים19/05/118149 צפיות
קידום אתרים בגוגל הוא ענף מרכזי בענקית ששמה גוגל שחולשת על מידע רב, על מפות, על סרטוני ווידאו והארסנל שלה טרם נסגר ואף רחוק מכך.

מאת: קידום עסקיםקידום אתרים14/12/101046 צפיות
קידום אתרים בגוגל הוא אחד התחומים החזקים ביותר והבולטים ביותר ברשת, וכל מי שתשאלו אותו על המושג הזה שנקרא קידום באינטרנט והוא מבין ומתמצא פחות או יותר בתחום הקידום או בתחום האינטרנט בכלל, יאשר לכם בוודאות שמדובר בתחום השולט כיום והיקפו כבר עומד לעבור את היקף התחום של בניית אתרים וזאת למרות שאין אפשרות לעשות קידום באינטרנט ללא אתר, אך זאת בשל המערכות החינמיות הרבות שמוצעות ומובנות במיוחד עבור קידום אתרים.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213393 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211692 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183553 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172637 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172479 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172519 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica