חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך כתיבת מאמרים באינטרנט

מאת: אתר מאמריםקופירייטינג15/11/20101314 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן של קידום האתרים, לכולם ברור מהי כתיבת תוכן. אז מדוע נוצר הייחוד של כתיבת תוכן לאינטרנט? מה ההבדל בינה לבין כתיבת תוכן 'רגילה'? מסתבר שהבידול הזה משמעותי מאוד, כשמבינים מה הייעוד של כתיבת תוכן לאינטרנט.

כתיבת תוכן לאינטרנט – ההבדל מתחיל כבר בשֶם

התוספת של המילה 'לאינטרנט' לא נוצרה סתם כך. מדובר בתהליך שנוצר לאורך השנים, ככל שהתחום הזה הלך והתפתח. הרי כתיבת תוכן לא נוגעת רק לענייני אינטרנט. ישנם כותבי תוכן שמתמחים באפליקציות סלולריות, כאלו שכותבים לרשתות חברתיות, קופירייטרים 'טהורים' וכדומה. וההבדלים ביניהם גדולים.

לא ניתן להתייחס לעולם כתיבת התוכן כאל עולם אחיד. כל כתיבת תוכן היא כתיבה בסגנון אחר ובשיטה ייחודית לתחום אליו היא מיועדת. מעֶבֶר לתוכן המסוים שמספק כל כותב, גם התמחוּר של כל סגנון הוא שונה. וזה עניין משמעותי עבור כל הצדדים שעוסקים בנושא.

מהסיבה הזו, כתיבת תוכן לאינטרנט הוגדרה בנפרד. כתיבה לאינטרנט חייבת להיעשות בצורה מיוחדת, שונה, מותאמת לסגנון הגלישה של משתמשי הרשת. כתיבת תוכן לאינטרנט נכתבת בצורה שמתחשבת בעובדה שגולשים הם קוראים מזן אחר – הזן האינטנסיבי.

סיפורים ו'מגילות' תצטרך לשמור לפעם אחרת

יש דברים אותם כתיבת תוכן לאינטרנט לא יכלה לסבול. מאחר וכל גולש הוא קורא אינטנסיבי ומסתפק במועט, אינך יכול להשתמש כאן בטקסט ארוך. אתרי אינטרנט שכוללים טקסטים מייגעים וארוכים פשוט לא ייקראו. הם סתם יתפסו מקום ברשת ואצלך באתר.

כשאתה כותב עבור האתר שלך או מייעד את הטקסט למקום כלשהו ברשת, עליך לזכור כלל אחד חשוב: קצר וקולע הוא סוג הטקסט היעיל ביותר. כתוב במשפטים קצרים, נסח טקסט פשוט וקל להבנה, השתמש בפסקאות קצרות וזכור לא להיסחף. מה שתכתוב בחמש שורות, אפשר לצמצם בדרך כלל גם לשתיים. הכל תלוי בך.

כלל חשוב לא פחות - שמתאים למעשה לכל סוג טקסט ולא רק לענייני כתיבת מאמרים, או תוכן לאינטרנט – הוא לא 'להתאהב' בטקסט של עצמך. כתבת משהו והוא נראה לך מצוין? זה כבר טוב. אבל חשוב איך הגולש רואה את זה, בעין אובייקטיבית. חושש שלא כולם יאהבו את מה שכתבת? אל תהסס לשנות. זה שיתלם לך בהמשך.

האם כתיבת תוכן לאינטרנט היא באמת בשבילך?

אין מה לעשות. לא כולנו בורכנו בכושר כתיבה פנומנלי. אפשר להגיד שהרוב המוחלט של האנשים לא מחזיק ביכולת הזו. אז אל תתעקש. אם כתיבת תוכן היא לא הצד החזק שלך, אתה לא חייב לעשות זאת לבד. יש מספיק מקצוענים בתחום כתיבת מאמרים ותוכן, שיעשו זאת בשבילך.

כותבי תוכן קיימים היום בכמויות. בכל מקום תוכל להיתקל לפחות באחד כזה. וזה אומר שיש מי שיעשה עבורך את העבודה הזו. חשוב שתוודא כי אתה בוחר בכותב תוכן מקצועי – בעל ניסיון והמלצות מכמה שיותר מקומות – כדי שהעבודה שיעשה תשרת אותך נאמנה. כתיבת תוכן לאינטרנט הי דבר חשוב וחיוני. עליך לדאוג שתיעשה עבורך כמו שצריך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הצטרף לצוות הכותבים המנצח של אתר Authors.co.il
הפץ מאמרים וקבל חשיפה מקצועית לאלפי גולשים פוטנציאליים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתר מאמרים

מאת: אתר מאמריםמתכונים ואוכל - כללי16/04/101327 צפיות
אנו שמחים לבשר על פתיחתו של אתר המתכונים, האוכל והבישול Cooks.co.il המאפשר פרסום ושיתוף מתכונים ברשת בחינם.

מאת: אתר מאמריםהודעות לעיתונות - כללי12/02/101314 צפיות
מה בין מאמרים פרסומיין לבין הודעות לעיתונות? איפה ניתן לפרסם מאמרים והודעות אילו באינטרנט? התשובות במאמר הבא, בחסות אתר הכותבים Authors.co.il

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193786 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172457 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142656 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142800 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138141 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138205 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138350 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica