חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ קידום אתרים

מאת: SeoVקידום אתרים15/11/2010742 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט כל בעלי האתרים כבר יודעים שמיקום האתר שלהם גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, באמצעת קידום אתרים הוא הדרך הבטוחה להשגת לקוחות פוטנציאלים לאתר. הדבר נכון בחלקו שכן גוגל מהווה את מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בקרב גולשים ברחבי העולם ולכן מהווה במה ראויה שכדאי להראות בה אך ישנן אפשרויות נוספות ומגוונות להשגת תנועת גולשים לאתר גם ללא קידום בגוגל.

ובכל זאת, לאלה שאכן מכירים בערך הקידום בגוגל ומעוניינים לראות את אתרם בראש תוצאות החיפוש קיימות כמה דרכים להשיג את המטרה וביניהן להעזר בשירותי ייעוץ קידום אתרים.

למי מתאים הייעוץ?

ייעוץ לקידום אתר עשוי להתאים למי שמעוניין לקדם בעצמו את אתרו בגוגל . יש לקחת בחשבון שקידום אתר מכל סוג שהוא דורש עבודה והתמדה לאורך זמן. תהליכי קידום אתר צריך להתבצע על פי אסטרטגייה קידומית כוללת לאתר וכאשר מדובר בקידום על ידי מי שאינו מקצועי, כמו במקרים שבעל האתר מעוניין לקדם בעצמו את אתרו, כדאי מאוד להסתייע בליווי מקצועי של יועץ קידום אתרים שיתווה את האסטרטגיה הקידומית, ידריך ויהא מסוגל לפתור בעיות שונות המופיעות לעיתים במהלך תהליך הקידום.

מה כוללים שירותי ייעוץ?

שירותי ייעוץ לקידום אתר מתבצעים בדרך כלל על בסיס פגישות או ייעוץ טלפוני בהן הלקוח מקבל הדרכה ומענה לכל שאלה אודות האתר או בעיה קידומית שמתעוררת. בהתאם ליועץ הקידום והשירות אותו הוא מספק, ניתן לקבל הדרכה החל מרכישת דומיין מתאים לקידום, אחסון אתרים, בניית אתר מותאם למנועי חיפוש, הנחיות לקידום האתר, תוכנית בניית קישורים, דוחו"ת ונתונים לגבי מצב האתר מבחינת תקינות קוד, תכנים ואופטימיזציה ואף דוחו"ת חודשיים אודות התקדמות פרוייקט הקידום וכדומה.

היתרונות בשירותי ייעוץ

ישנם יתרונות רבים בבחירת שירות ייעוץ על פני קידום אתר בפועל, להלן כמה מהם:

חסכון משמעותי במחיר פרוייקט הקידום.

ליווי מקצועי של יועץ קידום אתרים בגוגל מקנה ידע בקידום אתרים. (חלק מהשירותים הניתנים כוללים גם הדרכה מקצועית)

בקרה ושליטה של הלקוח על משימות הקידום המבוצעות בכל חודש. (הלקוח הוא מי מטעמו מבצעים את פעילויות הקידום כך שניתן לשלוט על קצב העבודה המתמשכת)

וישנם יתרונות נוספים, בעיקר כאשר יועץ הקידום הינו מומחה קידום אתרים בעל ניסיון רב בתחום.

החסרון הטמון בשירותי ייעוץ על פני קידום בפועל הוא שביצוע פעולות הקידום דורש השקעת זמן וסבלנות.

 יעוץ קידום אתרים – טיפים

אם בוחרים להסתייע בליווי מקצועי של יועץ קידום אתרים כדאי לוודא מראש שאכן מדובר ביועץ מומחה ובעל ניסיון. בפגישת ההיכרות הראשונית כדאי לברר את הדברים הבאים:

·         מה כולל שירות הייעוץ והאם מדובר בתוכנית חד פעמית או כזו הפרוסה על פני כמה חודשים. מומלץ לבחור יועץ המספק ליווי למשך תקופה של כמה חודשים לפחות.

·         האם שירותי הייעוץ כוללים בניית אסטרטגייה רחבת טווח לקידום האתר. מומלץ להמנע מראש ממי שמבטיח יעוץ לקידום האתר במהירות הבזק לראש התוצאות. לא מדובר בקסמים אלא בעבודה מסודרת לאורך זמן.

·         האם היועץ מספק דוחו"ת תקופתיים ומעקב אחר ביצוע ההנחיות לקידום. דוחו"ת אלה חשובים לבקרה אודות המשימות שביצעתם בהנחיית היועץ והם יכולים לגלות שגיאות שאולי ביצעתם שעלולות להזיק לקידום האתר.

·         חשוב לשאול כמה ניסיון יש ליועץ ובאיזה תחומי קידום, בארץ ובעולם. יועץ מומחה קידום אתרים מנוסה בקידום מגוון אתרי אינטרנט בזירות תחרותיות.

ולבסוף, ייעוץ קידום אתרים בגוגל יכול להתאים לבעלי עסקים קטנים ואף לחברות גדולות שיכולות לשריין כמה מעובדי החברה לביצוע משימות הקידום. יועץ קידום מומחה יתאים את פרוייקט הייעוץ לפי דרישות האתר ובעל העסק ויספק את כל הייעוץ והמידע הנחוץ לקידום האתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באדיבות SeoV קידום אתרים מקצועי בארץ ובחו"ל. פתרונות אפיון, עיצוב ובניית אתרים ידידותיים למנועי חיפוש ושירותי ייעוץ קידום אתרים בגוגל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SeoV

מאת: SeoVקידום אתרים14/01/11710 צפיות
קידום אתרים בצורה מקצועית דורש את חוות דעתו וייעוצו של מומחה קידום אתרים

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica