חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרים חשובים למחשב נייד

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים15/11/20101151 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחשבים ניידים הפכו לנפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות בשל ירידה משמעותית במחירים. הטכנולוגיה צועדת קדימה ואיתה צועד המחשב הנייד, קטן יותר, קל יותר ושמיש יותר, מחשב נייד כיום יכול בהחלט להחליף מחשב נייח ואפילו להציע אופציות נוספות. יחד עם זאת, על מנת למקסם את חווית השימוש של מחשב נייד כדאי לאבזר אותו כראוי.

עכבר אלחוטי

מחשב נייד חייב עכבר נוח ושימושי. אמנם מחשב נייד מגיע עם עכבר מובנה וישנם עכברים מובנים אשר מאוד נוחים לשימוש עדיין אין להחליף לחלוטין את העכבר. כדי למזער כמה יותר את כמות החוטים סביב מחשב נייד מומלץ להשתמש בעכבר אלחוטי. עכבר אלחוטי גם קטן יותר ונוח מאוד לשימוש, הוא נכנס לתיק ולמזוודה ללא כל קושי ואין צורך לקפל חוטים רבים יחד איתו.

משטח קירור

מחשב נייד כולל איתו כמובן גם סוללה ומטען, שני גורמים שמייצרים חום. חום הוא אויבו הגדול של המחשב הנייד שכן הוא עלול לגרום לנזק כבד או לכול הפחות להתחממות יתר וכיבוי פתאומי. רצוי לרכוש מטח קירור עבור מחשב נייד הכולל לפחות שלושה מאווררים. המאווררים יעזרו לשמור על טמפרטורה סבירה עבור עבודתו של מחשב נייד ויעזרו לו הן לתפקד בצורה טובה יותר והן להימנע מכיבוי פתאומי עקב התחממות יתר. כמו כן, רצוי להוציא את הסוללה כאשר מחשב נייד מחובר את החשמל, הסוללה תחייה זמן רב יותר.

מעמד לשולחן עבודה

למרות ניידותו של מחשב נייד רבים מאיתנו עובדים על שולחן עבודה כשהמחשב מונח לפנינו. על מנת ליהמנע מכאבי צוואר וכתפיים וכאבי גב נלווים כדאי לרכוש סטנד עבור מחשב נייד שיגביה מעט את המסך ויישר אותו עם קו גובה העיניים שלנו. זוהי התנוחה הטובה ביותר לעבודה מול מחשב.

מפצל USB

אמנם מחשב נייד מגיע עם לפחות שתי כניסות USB עדיין יתכן שנצטרך יותר כניסות לחיבור כל הציוד הנלווה וכמובן גאג'טים אחרים. אם אנו מחברים עכבר ומקלדת, הרי שתי כניסות כבר תפוסות , אם נוסיף לכך טלפון סלולארי וזיכרון נייד הגענו ל ארבע כניסות. אין ספק שיש צורך במפצל. מפצלי USB עבור מחשב נייד ניתן לרכוש בכול חנות מחשבים, כדאי לקנות מפצל עם לפחות 5 כניסות על מנת לא להזדקק למפצלים נוספים.

תיק עבור מחשב נייד

מחשב נייד הוא חפץ יקר ובעל ערך רב מעבר לערכו הכספי. רובנו שומרים תמונות, מסמכים, קבצי לימודים או עבודה על גבי מחשב נייד, אם המחשב יינזק יצתכן שנאבד את כל מה ששמרנו, ויתרה מכך תיקון מחשב נייד אינו דבר זול ובהחלט כדאי להימנע. תיק איכותי עבור מחשב נייד יכול לעזור לשמור עליו כשאנו לוקחים אותו ממקום למקום או כשיש צורך לאחסנו. חשוב לוודא שהתיק מרופד היטב ועמיד בפני נפילות.

 



תגיות המאמר: מחשב נייד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה בלוסקיי

מאת: דנה בלוסקיימחשבים וטכנולגיה - כללי30/11/101170 צפיות
כאשר אנו רוכשים מכשיר GPS חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים והאביזרים שמגיעים איתו.

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים27/11/101565 צפיות
מחשב נייד הוא מאוד שימושי ומתאים במיוחד לסטודנטים אשר זקוקים לו במהלך היום בלימודיהם במוסד הלימודים

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים25/11/101425 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בקברי תוכלו למצוא במאמר זה

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים24/11/101064 צפיות
כחלק מהתפתחות מכשיר האייפון, פיתחו וממשיכים לפתח לא מעט אפליקציות אשר מיועדות לשדרג את חווית השימוש במכשיר. כאן תוכלו לקרוא על חלק מהאפליקציות שניתן למצוא כיום.

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים18/11/101330 צפיות
אם ברצונכם להתמקצע ולרכוש ידע על מכשירי אייפון, תוכלו לעשות זאת באמצעות קורס פיתוח אפליקציות למכשיר אייפון

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים17/11/101170 צפיות
כדי להשלים את חווית השימוש באייפון שלכם להלן רשימה של אביזרים שהם בגדר חובה

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים17/11/101372 צפיות
חשוב מאוד לרכוש מחשב נייד וציוד נכון לעובדים מן הבית.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213101 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187586 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187723 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187688 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183485 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182367 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181918 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica