חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו של מחשב נייד וציוד נכון לעובדים מן הבית

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים17/11/20101374 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות וריבוי המשתמשים באינטרנט הפכו את האופציה של עבודה מהבית לנגישה יותר לכלל הציבור מאי פעם בעבר. אחד הכלים החשובים ביותר עבור כל אדם העובד מן הבית הוא מחשב נייד. חשיבותו של מחשב נייד עבור בעל עסק קטן אינה מבוטלת ויש להתייחס הן למחשב והן לסביבת העבודה בצורה נבונה. להלן כמה טיפים חשובים לגבי מחשב נייד וסביבת עבודה.

למה מחשב נייד?

אם אתם מחליטים לעבוד מהבית בכל תחום שהוא חשוב לקחת בחשבון את העובדה שאם אתם רוצים לגדול ולהתפתח כעוסקים הרי לא תוכלו לנהל את כל מערך השירות והמכירה שלכם מן הבית מאה אחוז מהזמן. תאלצו מפעם לפעם לצאת לפגישות עסקיות, להציג את המוצר שלכם או השירות ואפילו לקחת חלק בכנסים מקצועיים. מחשב נייד אשר מכיל את כל הכלים המקצועיים שלכם, המידע, המצגות, סרטוני הדמיה והדרכה וכדומה הוא כלי בעל ערך שיווקי אדיר עבורכם. נוח ושימושי מאוד לשאת איתכם מחשב נייד ולא להסתמך על מציאת מחשב פנוי במקום אליו תגיעו. מכיוון שפגישות עסקיות נערכות לא אחת מחוץ למשרד הרי מחשב נייד הופך כל שולחן בבית קפה לפלטפורמה ייצוגית לפרזנטציה מקצועית.

סביבת עבודה בשילוב מחשב נייד

כאשר אתם עובדים מן הבית חשוב מאוד לארגן את כל סביבת העבודה שלכם בצורה יעילה, נוחה ואפקטיבית, זה כולל מיקום מחשב נייד, כסא ושולחן עבודה כראוי. התנוחה המומלצת לשיבה מול מחשב נייד או נייח היא כאשר הזרועות מונחות בזווית של 90 מעלות למקלדת והעיניים מופנות ישירות אל המסך בגובה המתאים. הכסא צריך לאפשר לכם גישה נוחה אל כל פריט בשולחן, יש לכוונו כראוי. אם אתם עובדים במשך שעות רבות מול מחשב נייד כדאי לשקול רכישת כסא ארגומטרי שיאפשר ישיבה נוחה משך 8 שעות רצופות.

אביזרים נלווים עבור מחשב נייד

כמובן שעבודה על מחשב נייד שונה מעבודה על מחשב נייח ויש להיערך כראוי. מומלץ לרוכש יחד עם מחשב נייד גם עכבר אלחוטי ומקלדת רגילה להקלדה נוחה של טקסטים ארוכים או אימיילים. כמו כן, אם אתם עובדים שעות רבות על מחשב נייד כדאי לשקול רכישת משטח קירור עם שני מאווררים לפחות על מנת למנוע התחממות יתר של המחשב. פריט נוסף שרצוי לרכוש הוא מפצל USB עם לפחות 4 כניסות על מנת שתוכלו לחבר יותר משלושה פריטים אל המחשב.

 



תגיות המאמר: מחשב נייד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה בלוסקיי

מאת: דנה בלוסקיימחשבים וטכנולגיה - כללי30/11/101172 צפיות
כאשר אנו רוכשים מכשיר GPS חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים והאביזרים שמגיעים איתו.

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים27/11/101567 צפיות
מחשב נייד הוא מאוד שימושי ומתאים במיוחד לסטודנטים אשר זקוקים לו במהלך היום בלימודיהם במוסד הלימודים

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים25/11/101426 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בקברי תוכלו למצוא במאמר זה

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים24/11/101066 צפיות
כחלק מהתפתחות מכשיר האייפון, פיתחו וממשיכים לפתח לא מעט אפליקציות אשר מיועדות לשדרג את חווית השימוש במכשיר. כאן תוכלו לקרוא על חלק מהאפליקציות שניתן למצוא כיום.

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים18/11/101332 צפיות
אם ברצונכם להתמקצע ולרכוש ידע על מכשירי אייפון, תוכלו לעשות זאת באמצעות קורס פיתוח אפליקציות למכשיר אייפון

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים17/11/101170 צפיות
כדי להשלים את חווית השימוש באייפון שלכם להלן רשימה של אביזרים שהם בגדר חובה

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים15/11/101152 צפיות
כדי להשלים את חווית השימוש של מחשב נייד כדאי, ראוי ומומלץ לרכוש כמה תוספות נחמדות

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213120 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187604 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187740 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187705 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183489 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182370 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181921 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica