חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס פיתוח אפליקציות למכשיר iphone

כיום כחלק מהשתכללות ושדרוג המכשירים הסלולאריים, ישנן מכללות וחברות המציעות למפתחים, קורס המתמקד בפיתוח אפליקציות למכשיר iphone. מכשיר אייפון הופך להיות כה פופולארי ואנשים פרטיים ואנשי עסקים מעדיפים אותו שכן הוא כה יעיל ונוח לשימוש.

קורס פיתוח אפליקציות למכשיר אייפון מאפשר למשתתפים ללמוד את היסודות של שפת Objective-C, שפה המבוססת על על שפת C, ובנוסף מקנה ידע נרחב בתחום ערכת הפיתוח ל-iPhoneאשר נקרא SDK. כחלק מהקורס, המפתחים יילמדו על מאפיינים שונים של מכשיר iphone ובנוסף על GPS,

Multi Touch screen, ופונקציות משוכללות ועכשוויות. ישנן מספר סביבות פיתוח בהם תעשו שימוש בעת הקורס וביניהם תוכלו למצוא לדוגמה סביבת פיתוח בשם xCode וב-Interface Builder על מנת לבנותUI תוך כדי שנעשה שימוש ב-MVC, בו תשמשו על מנת לעצב ממשקי משתמש גנרים. כמו שצוין לפני כן, קורס זה מיועד לאנשי פיתוח בעלי רקע לימודי או ניסיון בתחום. כמובן שגם כאלה שלא בקיאים בתחום יוכלו להשתתף בקורס אך מומלץ כהכנה לפני הקורס, לעבור על הדרישות ולהכין את עצמם בהתאם על מנת שלא תיצברו פער כבר בהתחלת הקורס ובעצם תפספסו את מטרתו.

כמו בכל תחום טכנולוגי המתפתח ומתקדם עם השנים, ככל שהזמן עובר הדרישה לאנשי מקצוע המצטיינים בתחומם עולה. מכשיר אייפון, בעקבות הפופלריות שלו גרם לכך שהרבה מאוד מתכנתים ומפתחים מעוניינים להשתלב ולהמציא רעיונות חדשים ומקוריים אשר יהיו רלוונטים בעת השימוש במכשיר. חברות רבות מציעות קורסים למכשירי iphone בתקווה להיתקל ולבחור להם אנשי מקצוע מתוך הקורס עצמו לעבוד בחברה ולשפר ולייעל את המכשירים אותם הם מייצרים. חשוב מאוד שכמו בכל קורס לימודי, תשקיעו את מירב המאמצים שלכם שכן קורס פיתוח אפליקציות למכשיר iphone יכול לפתוח לכם את הדלת לקריירה ארוכה בחברה יציבה, עם משכורת טובה ותנאים אידיאלים.

חברה או מכללה אשר מכבדת את עצמה ואת אנשי המקצוע להם היא מציעה את הקורס, תעניק בסוף הקורס תעודה.מומלץ מאוד לוודא שהמקום בו אתם ניגשים ללמוד את קורס פיתוח אפליקציות למכשיר אייפון מתחייב להעניק לכם תעודה המאשרת כי סיימתם את הקורסים וכעת אתם מומחים וכשירים לעבודה בתחום. דבר נוסף שחשוב לוודא הוא כי המורים/ מדריכים אשר מיועדים להעביר את הקורס הם בעלי מקצוע וניסיון, בקיאים בתחום כך שיוכלו לענות על כל שאלה ומהם תוכלו לרכוש את כל הידע אותו תצטרכו על מנת להשתלב בתחום ולמצוא עבודה טובה אשר תתאים לדרישות ולציפיות שלכם.

 



תגיות המאמר: iphone, אייפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה בלוסקיי

מאת: דנה בלוסקיימחשבים וטכנולגיה - כללי30/11/101172 צפיות
כאשר אנו רוכשים מכשיר GPS חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים והאביזרים שמגיעים איתו.

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים27/11/101567 צפיות
מחשב נייד הוא מאוד שימושי ומתאים במיוחד לסטודנטים אשר זקוקים לו במהלך היום בלימודיהם במוסד הלימודים

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים25/11/101426 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בקברי תוכלו למצוא במאמר זה

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים24/11/101066 צפיות
כחלק מהתפתחות מכשיר האייפון, פיתחו וממשיכים לפתח לא מעט אפליקציות אשר מיועדות לשדרג את חווית השימוש במכשיר. כאן תוכלו לקרוא על חלק מהאפליקציות שניתן למצוא כיום.

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים17/11/101170 צפיות
כדי להשלים את חווית השימוש באייפון שלכם להלן רשימה של אביזרים שהם בגדר חובה

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים17/11/101375 צפיות
חשוב מאוד לרכוש מחשב נייד וציוד נכון לעובדים מן הבית.

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים15/11/101153 צפיות
כדי להשלים את חווית השימוש של מחשב נייד כדאי, ראוי ומומלץ לרכוש כמה תוספות נחמדות

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205446 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196582 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187939 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181529 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163158 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162443 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica