חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשב נייד לסטודנט

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים27/11/20101567 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום מחשבים ניידים מאוד פופולאריים בקרב אנשי עסקים שיכולים לקחת את המחשב איתם הביתה או לפגישות עסקיות כך שהם בעצם נושאים עימם מעין משרד קטן במשך כל היום. לרוב, אנשי עסקים יהיו אלה שירכשו מחשב נייד אך הם לא היחידים אשר זקוקים ויכולים להוציא את המיטב ממנו. סטודנטים הם אוכלוסייה שבהחלט מממנת חלק נכבד מתעשיית המחשבים ובפרט מחשבים ניידים. מחשב נייד הוא מאוד פונקציונאלי מבחינת הסטודנט הן מבחינת הגודל והמשקל שלו והן מבחינת הניידות.

כיום, ישנם לא מעט מותגים וחברות המוכרות מחשבים נייד ובגלל המגוון יש לסטודנט אפשרות להחליט בהתאם לצרכים שלו איזה מחדש נייד לרכוש. ישנם מספר דברים שמומלץ לשים לב אליהם לפני שרוכשים מחשב נייד וביניהם משקל המחשב, משקל הסוללה והזמן שלה, זיכרון המחשב, המעבד וכמובן איך לא המחיר. אוכלוסיית הסטודנטים ידועים בכך שכסף הוא לא בדיוק משהו שיש בשפע ולכן עניין המחיר יכול להיות הגורם שיכריע בין מחשב נייד כזה לאחר.

מחשב נייד בעל זמן סוללה קצר לרוב לא יענה על הצרכים שלכם שכן כסטודנטים תיאלצו לבלות לעיתים שמונה שעות ויותר במכללה או באוניברסיטה. לרוב, מחשב נייד יגיע עם סוללה בעל זמן של שלוש שעות ללא הטענה. בהרבה מאוד ממוסדות הלימוד ישנם שקעים ברוב האולמות הרצאות או כיתות אך הדבר לא תמיד כך. חשוב מאוד לקבל גם אחריות על הסוללה שכן במקרה ותשימו לב כי הסוללה לא פועלת שלוש שעות ללא הטענה, תדעו שמשהו לא תקין ותוכלו להחליפה או לתקנה.

עצה קטנה שמומלצת היא לרכוש סוללה רזרבית על מנת שלא תהיו תלויים במטען שלכם שגם הוא כמובן יכול להתקלקל ואז באמת תהיו בצרה.

משקל המחשב הוא מאוד חשוב ועקרוני שכן כסטודנטים שמגיעים ויוצאים ממוסד הלימוד באמצעות תחבורה ציבורית, תיאלצו לשאת את המחשב על כתפיכם. בימים הראשונים אולי לא תרגישו בעול על הכתפיים, אך היו בטוחים שלאחר כמה זמן הכאבים בכתפיים והגב יגיעו ואז תתחרטו שלא בדקתם את משקל המחשב. אז כאשר אתם ניגשים לרכוש מחשב נייד, אפילו הביאו אתכם תיק גב שבו תוכלו לשים את המחשב ולהלך איתו בחנות כמה דקות על מנת לבדוק האם באמת נוח לכם.

מחשב נייד כמו כל מחשב אחר מגיע עם מעבד. מחשב נייד קטן לרוב יגיע עם סוג מעבד אשר גורם להתחממות של המחשב די מהר כך שכדאי מאוד לבדוק לפני שאתם רוכשים את המחשב, איזה מעבד מותקן שכן בזמן הלימודים המחשב שלכם ישמש אתכם במהלך כל היום וכמובן כתוצאה מכך יתחמם, וחימום יתר כידוע יכול לגרום לנזק במחשב ובנתונים ששמרתם.

אז לפני שאתם רוכשים מחשב נייד, בדקו טוב מה מציעים לכם כי אחרי הכל זוהי השקעה כללית לא קטנה וחשוב שתקבלו את הטוב ביותר עבור כספיכם.

 



תגיות המאמר: מחשב נייד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה בלוסקיי

מאת: דנה בלוסקיימחשבים וטכנולגיה - כללי30/11/101172 צפיות
כאשר אנו רוכשים מכשיר GPS חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים והאביזרים שמגיעים איתו.

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים25/11/101426 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בקברי תוכלו למצוא במאמר זה

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים24/11/101066 צפיות
כחלק מהתפתחות מכשיר האייפון, פיתחו וממשיכים לפתח לא מעט אפליקציות אשר מיועדות לשדרג את חווית השימוש במכשיר. כאן תוכלו לקרוא על חלק מהאפליקציות שניתן למצוא כיום.

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים18/11/101333 צפיות
אם ברצונכם להתמקצע ולרכוש ידע על מכשירי אייפון, תוכלו לעשות זאת באמצעות קורס פיתוח אפליקציות למכשיר אייפון

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים17/11/101170 צפיות
כדי להשלים את חווית השימוש באייפון שלכם להלן רשימה של אביזרים שהם בגדר חובה

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים17/11/101375 צפיות
חשוב מאוד לרכוש מחשב נייד וציוד נכון לעובדים מן הבית.

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים15/11/101153 צפיות
כדי להשלים את חווית השימוש של מחשב נייד כדאי, ראוי ומומלץ לרכוש כמה תוספות נחמדות

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213127 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187610 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187746 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187711 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183489 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182371 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181922 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica