חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרי חובה עבור אייפון

אייפון הוא בין מכשירי הסמרטפון הפופולארים ביותר בשוק הסלולארי כיום, המכשיר כבש את פסגת מכירות הסלולר בשנים האחרונות ללא מתחרים. iphone הוא יותר מאשר טלפון סלולארי, הוא סמל סטאטוס ומעמד. סביב האייפון התפתחה קהילה של משתמשים שדוחפת את השוק לפתח את המכשיר, אפליקציות וציוד נלווה. להלן סקירה קצרה של ציוד נלווה עבור iphone , חובה לכל אייפוניסט.

מגן עבור האייפון

האייפון האהוב שלכם הוא מוצר יקר ועדין. למרות מראהו העמיד הוא בהחלט יכול לסבול משריטות ושברים אם לא תשמרו עליו כראוי. כמובן שחשוב להימנע מלהפיל את המכשיר, לשאת אותו בתיק עם מכשירי מתכת כגון עטים או מפתחות שעלולים לגרום לשריטות. אך כמה שלא נשמור על האייפון שלנו תמיד יתכנו נפילות לא מתוכננות או נזק כלשהו. על מנת להגן על אייפון מפני פגעי העולם סביבו חשוב לרכוש מגן למכשיר. מגני iphone מגיעים בשלל צורות וצבעים. כשאר אנו בוחרים מגן עבור האייפון יש לוודא שהוא עמיד מאוד וגם מגן על המסך. לכול הפחות יש לוודא שהוא מגיע עם מדבקת מסך שתשמור עליו מפני שריטות.

גיבוי מטען וסוללה

כדי שנוכל להמשיך להשתמש באייפון במשך שעות רבות או במקרי חירום כגון הפסקת חשמל פתאומית חשוב לרכוש סוללה נוספת או סוללה נטענת עבור המכשיר. סוללות אלו מחזיקות לרוב יותר זמן מהסוללה שהאייפון מגיע איתה. מטען אשר ניתן לשימוש ברכב למשל הוא חובה של ממש לחובבי הטיולים והנסיעות. לאוהבי גימיקים טכנולוגיים וחידושים ישנם מטענים לאייפון המחוברים לפאנל סולארי, כך ניתן להטעין את המכשיר בעזרתה הנדיבה של השמש. המטען הייחודי אמנם אינו זול, אך אם אתם מתכוונים לצאת לטיול במקומות ללא גישה להטענה כמו יערות דרום אמריקה למשל או מזרח אסיה ועדיין יש לכם צורך באייפון הוא יכול לספק פיתרון מושלם.

האייפון כמרכז מולטימדיה

כידוע לכול בעל iphone המכשיר הוא מרכז מולטימדיה בעל יכולות מרשימות. ככזה, כדאי מאוד להתאים לו מערכת מולטימדיה עם תחת עגינה שלט וכבל AV . האייפון שלכם יכול להתחבר את הטלוויזיה, מערכת הקולנוע הביתית, המחשב כמובן ומערכת הסטריאו ולשמש הן כמרכז פיקוד והן כנגן המולטימדיה. כמובן שחשוב להתאים גם אוזיונות איכותיות לאייפון כדי ליהנות מאיכות הצליל שהמכשיר מספק. על מנת להשלים את הערכה הורידו כמה אפליקציות מולטימדיה שימושיות שיעזרו לכם לגשת את הקבצים בקלות. ניתן לרכוש ערכות מולטימדיה מלאות הן באינטרנט והן בחנויות השונות.

 



תגיות המאמר: iphone, אייפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה בלוסקיי

מאת: דנה בלוסקיימחשבים וטכנולגיה - כללי30/11/101170 צפיות
כאשר אנו רוכשים מכשיר GPS חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים והאביזרים שמגיעים איתו.

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים27/11/101565 צפיות
מחשב נייד הוא מאוד שימושי ומתאים במיוחד לסטודנטים אשר זקוקים לו במהלך היום בלימודיהם במוסד הלימודים

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים25/11/101425 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בקברי תוכלו למצוא במאמר זה

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים24/11/101063 צפיות
כחלק מהתפתחות מכשיר האייפון, פיתחו וממשיכים לפתח לא מעט אפליקציות אשר מיועדות לשדרג את חווית השימוש במכשיר. כאן תוכלו לקרוא על חלק מהאפליקציות שניתן למצוא כיום.

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים18/11/101330 צפיות
אם ברצונכם להתמקצע ולרכוש ידע על מכשירי אייפון, תוכלו לעשות זאת באמצעות קורס פיתוח אפליקציות למכשיר אייפון

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים17/11/101372 צפיות
חשוב מאוד לרכוש מחשב נייד וציוד נכון לעובדים מן הבית.

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים15/11/101151 צפיות
כדי להשלים את חווית השימוש של מחשב נייד כדאי, ראוי ומומלץ לרכוש כמה תוספות נחמדות

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205421 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196556 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187914 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181523 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163880 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica