חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכונים ואוכל – הסוד להרגשה אנרגטית לאורך כל היום

מאת: נתימזון אורגני16/11/2010929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במהלך חיי היום יום, אנחנו נדרשים לכמויות עצומות של אנרגיה – פיסיתונפשית, על מנת לתפקד ולעשות את כל מה שאנחנו רוצים לעשות. לימודים, עבודה, גידולילדים – כל אלו הן מטלות טריוויאליות שכל אחד מאיתנו מבצע מדי יום, ומעוניין לבצעאותן על הצד הטוב ביותר.

לשם כך כאמור, דרושה אנרגיה רבה. הדרך להשגת האנרגיה הזו עוברת בראשובראשונה דרך התזונה שאנחנו מעניקים לגופנו. התזונה שלנו היא הסוד לתפקוד הגוףשלנו, ולכן גם לתפקוד הנפש שלנו, אשר קשה לה מאוד לשגשג ללא גוף בריא.

לא בכדי קיבלו חטיפי הדגנים השונים את הכינוי – "חטיפי אנרג'י", שכן הםמעניקים לגוף מנת תזונה עשירה במרכיבים אנרגטיים, אשר מעניקים לנו מרץ לכמה שעותנוספות.

המודעות העולמית לחשיבות התזונה בחיי היום יום אמנם עלתה באופן ניכרבשנים האחרונות, אך עדיין מרבית האנשים נוטים להמעיט מערכה של תזונתם השוטפת.מחקרים רבים הוכיחו מעבר לכל ספק אפשרי, כי מה שאנחנו אוכלים במשך היום לא רקשמשפיע באופן ניכר על רמת העייפות והריכוז שלנו, אלא גם מביא להשפעה ארוכת טווח עלהמוח שלנו. מי שדואג לאורך כל חייו לתזונה מגוונת ובריאה, צפוי להגיע לשנות זקנותובמצב טוב יותר מאלו שלא דאגו לפרמטר הזה, הן מבחינה גופנית והן מבחינה שכלית.

הרכב התזונה היום יומי שלנו צריך להיות כזה אשר יספק לגופנו ולמוחנו אתשלל המרכיבים התזונתיים הנדרשים. הקפדה על תפריט מגוון ומאוזן המורכב משלל מתכוניםאשר עשירים ברכיבים תזונתיים מביאה לשימור היכולות השכליות, וכמובן לתפקוד גופניבריא יותר.

את רמת ה"אנרג'י" היומית שלנו, עדיף כי נקבל ממגוון רחב של מתכוניםהמכילים כמה שיותר מרכיבים טבעיים, וכמה שפחות מרכיבים מעובדים ומתועשים. מי שמתחיללשים דגש על פן זה ולצרוך תזונה מבוקרת ובריאה צפוי להרגיש בשינוי מהותי בתחושההיום יומית תוך זמן קצר בלבד. הקפדה על התפריט שאנחנו צורכים לא רק שתסייע במניעתמחלות לב והשמנה, אלא גם תביא לתחושת חדות ובהירות מחשבה של ממש, שכן המוח שלנומתפקד באופן יעיל יותר כאשר הוא מקבל את התזונה הנכונה עבורו.

השינוי ברמת האנרגיה הגופנית, השכלית והנפשית בעקבות המעבר להרכב תזונהבריא ונכון, הוא קריטי לרמת החיים שלנו. השינוי הפיסי מביא עמו מהר מאוד גם לשינוינפשי, והופך את ההתמודדות עם אתגרי החיים לקלים ומהנים יותר. לכן, במידה ואתםמרגישים מעט חסרי אנרגיה במהלך היום יום וכי אתם זקוקים לשינוי כלשהו אך לא יודעיםאיזה באיזה שינוי בדיוק מדובר – כדאי שתבחנו את הרכב התזונה שלכם, את המתכונים אותםאתם צורכים באופן יום יומי ואיפה ניתן לשנות ולשפר בתחום זה.

 



תגיות המאמר: מתכונים ואוכלאנרגי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נתי וינר, קידום אתרים - סאו סימפל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי

מאת: נתיאירועים וחתונות – כללי15/12/101574 צפיות
חתונה היא אחד האירועים המשמחים והמאושרים בחייהם של הזוג המאושר – היום בו הם מתאחדים לנצח ומקימים את התא המשפחתי האישי שלהם. עם זאת, עד כמה שיום זה יכול להיות יפה ומרגש, החודשים המקדימים לאירוע עלולים להיות מלחיצים, מעייפים ואפילו מתישים. ארגון חתונה היא משימה לא פשוטה בכלל – צריך לזכור המון דברים, לתאם בין גורמים שונים, לוודא כי הכול ידפוק כמו שעון כדי שלא יהיו אי נעימויות וכד'.

מאת: נתילימודים בחו"ל15/12/101332 צפיות
חברויות והיכרויות עם אנשים אחרים הם הבסיס של הקשרים החברתיים שלנו בחיים, קשרים אשר מגדירים אותנו ותורמים לנו הרבה מאוד. בלי חברים ומכרים – איפה היינו היום? מה היינו עושים בכל הזמן החופשי שלנו? לכן, רובנו מנסים עד כמה שניתן ליצור חברויות אשר יתאימו לנו – חברויות עם אנשים הדומים לנו לפחות באספקטים מסוימים, או אנשים אשר מעניין לנו איתם.

מאת: נתיעבודה וקריירה - כללי15/12/101254 צפיות
תקופה של חיפוש עבודה, אותה נאלצים כל אחת ואחד מאיתנו לעבור מדי פעם, יכולה להיות תקופה מעצבנת ולא כל כך נעימה. ההמתנה לקבלת תשובות, הצורך להתמודד עם דחיות מרובות ותשובות שליליות מבאסות, ולהתפרנס תוך כדי עד שתגיע המשרה המיוחלת.

מאת: נתיבית חכם28/11/101302 צפיות
נכון, מערכות "בית חכם" אמנם עדיין לא נעשו לחלק אינטגראלי מחיינו אולם נראה שהשינוי המתבקש יגיע, ואולי אף מוקדם מהצפוי. מהן למעשה מערכות בית חכם?

מאת: נתיהדברה28/11/101066 צפיות
האמונה הרווחת קובעת שמכת המזיקים מתחדשת במלוא עוצמתה בקיץ, כאשר השמש זורחת ומעניקה לבעלי החיים המזיקים תנאים אופטימאלים לרביה ולפעילות אולם המציאות, על כל פנים, מוכיחה שההפך הוא הנכון

מאת: נתיבניין ואחזקה - כללי28/11/101090 צפיות
סתיו, אין כמו הסתיו. תל אביב מתחילה להיות מקום קצת יותר נורמאלי לחיות בו אחרי אחוזי הלחות המטורפים של הקיץ, השלכת מתחילה לתת את האותותיה בעצים, החצבים פורחים והלילות מתקצרים. גם טכנאי מזגנים מתחילים לעבוד קצת פחות קשה...

מאת: נתינישואין26/11/101573 צפיות
זוגיות, הקמת בית ומשפחה יחדיו – זהו החלום של מרבית האנשים בעולם, האידיאל שהם רואים לנגד עיניהם. כל אחד ואחת כמעט מחפשים במשך שנות צעירותם עבור הנפש התאומה שלהם, עמה יוכלו להתחיל חיים משותפים ובעתיד גם להביא ילדים לעולם.

מאמרים נוספים בנושא מזון אורגני

מאת: דודישמזון אורגני14/03/164263 צפיות
כשאומרים לכם חיטה, אתם ישר חושבים על לחם, בורקסים, פיצות, או על טקס חג השבועות בבית ספר שבו רקדנו עם שיבולים כאילו אין מחר

מאת: ירון כהןמזון אורגני30/11/142221 צפיות
גלוטן למי שלא היה בטוח בכך הוא החלבון שנמצא במוצרי חיטה ודגנים נוספים. ניתן היום למצוא מתכונים רבים של אפייה ללא גלוטן. יש טרנד חם שנדמה שהופך לקבוע של אפייה ללא גלוטן. יותר ויותר אנשים מגלים שאכילה ללא גלוטן משפרת את חייהם, משפרת את איכות החיים שלהם, נותנת להם יותר אנרגיה וגורמת להם לחוש הרבה יותר טוב.

מאת: רב גדמזון אורגני18/05/145093 צפיות
רוצים לשמור על הבריאות שלכם ושל הילדים שלכם? ישנן אינספור דרכים ואפשרויות לשמור על בריאות המשפחה, בריאות התפריט ושמירה על איכות המזון שלנו בפשטות ובאופן חסכוני, יעיל ופשוט הרבה יותר מכפי שרובנו חושבים. הכנת תבלינים ורטבים ביתיים, הכנת קינוחים ביתיים ושימוש בחומרי גלם טבעיים במקום באלה התעשייתיים הם רק חלק קטן אך חשוב במיוחד ביכולת להתחיל לחשוב ולחיות בריא.

מאת: מיכאל רומנסקימזון אורגני26/06/131897 צפיות
רבים תוהים היכן אותם פירות ריחניים שאפיינו את ילדותם. מאחורי תהייה נוסטלגית זו קיימת לעיתים אמת מכאיבה. רוב הפירות הגדולים והצבעוניים המוצגים בפרסומות בטלביזיה ועל גבי דוכנים בשווקים וברשתות המזון הם ירקות שעברו תהליכים לא טבעיים (ריסוס/ הזרקה של חומרים שונים). מאמר זה יציג את היתרונות של מזונות אורגנים, ביניהם פירות אורגנים ויספר לקוראים כיצד ניתן להקים לתחייה את זכרון הילדות הנוסטלגי על ידי אוכל בריא.

מאת: מיכאל רומנסקימזון אורגני22/05/131867 צפיות
בריאות מתחילה בראש ובראשונה בתזונה נכונה. המזון המהיר, הפיתויים התזונתיים בכל מקום כמעט, ולעיתים גם חוסר המודעות למרכיבים הבעייתיים של המזון שאותו אוכלים, כל אלה עשויים לפגוע בבריאות באופן ישיר ולהשפיע על איכות החיים. אוכל בריא יכול להיות ירקות ופירות ומיני מאכלים שונים. אלה יכולים להיות גם ירקות אורגניים ומוצרים אורגניים שונים ועוד ועוד. אם אתם רוצים לשמור על בריאותכם, המאמר הבא במיוחד עבורכם.

מאת: דן קורןמזון אורגני06/09/119651 צפיות
מתכון הריזוטו שלפניכם נחשב מתכון טבעוני לכל דבר, אין בו חמאה, אין גבינה, אך אל דאגה יש בו שפע של טעמים טובים..המרקם הקרמי הינו מרנין ואם אינכם רגישים לחלב תוכלו בהחלט לפנק את המנה במעט גבינת פרמזן בשלבים האחרונים של הבישול, מה שישדרג אף יותר את המנה הטעימה.

מאת: יוסי קרמר מזון אורגני22/07/118445 צפיות
איך רצוי להתייחס לרעב ושובע?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica