חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפייה ללא גלוטן- להקל על המערכת ולהרגיש הרבה יותר טוב.

מאת: ירון כהןמזון אורגני30/11/20142219 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גלוטן למי שלא היה בטוח בכך הוא החלבון שנמצא במוצרי חיטה ודגנים נוספים. ניתן היום למצוא מתכונים רבים של אפייה ללא גלוטן. יש טרנד חם שנדמה שהופך לקבוע של אפייה ללא גלוטן. יותר ויותר אנשים מגלים שאכילה ללא גלוטן משפרת את חייהם, משפרת את איכות החיים שלהם, נותנת להם יותר אנרגיה וגורמת להם לחוש הרבה יותר טוב.

תגובות שונות לגלוטן

יש אנשים שהגלוטן רק מעט מכביד עליהם אך רבים ממש מגיבים תגובה אלרגית לגלוטן ואלה הם חולי הצליאק. חולי הצליאק מגיבים תגובה אוטואימונית חריפה לגלוטן. גם אי סבילות לגלוטן כמו אי סבילות ללקטוז כוללת תופעות לא נעימות גם אם לא חריפות כמו תגובת חולי צליאק.

נזקי התזונה המודרנית

רופאים ונטורופאתים שונים טוענים כי כיום התזונה שלנו מורכבת מכול כך הרבה מוצרים מתועשים ולא טבעיים עד כי המערכת מגיבה לא טוב וגורמת לנו לתחושות קשות ולא נעימות. מערכת העיכול שלנו זקוקה למזונות טבעיים, שלמים ולא מתועשים כדי לפעול במיטבה. אפיה ללא גלוטן גורמת לאנשים רבים לחוש טוב יותר, גם אם אינם חולים בצליאק. רמת האנרגיה שלהם עולה, מיחושים שונים שלהם נעלמים, והפרעות עיכול שהם חשבו שלעולם לא יעברו עוברים ומשתפרים.

מגדניית תמר- כל הטוב ללא גלוטן

מי שסובל ממחושים או הפרעות עיכול שונות יפיק הקלה בזכות אפייה ללא גלוטןובזכות לעיסה יסודית של המזון. אם מערכת העיכול שלכם כבר מוחלשת בשל תזונה לא נכונה או לעיסה לא נכונה הרי אפיה ללא גלוטן והימנעות מגלוטן תקל על מערכת העיכול שלכם. במגדנייה של תמר תמצאו מגוון גדול של מאפים ללא גלוטן שטעמם ואיכותם ישבו אתכם בקסמם. לתמר יש קהל לקוחות הולך וגדל שפשוט מכור למאפים המדהימים שלה הנטולים גלוטן אך טעימים באופן יוצא דופן.

 



תגיות המאמר: אפייה ללא גלוטן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181865 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181733 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182806 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןספרות01/06/172182 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175579 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171748 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא מזון אורגני

מאת: דודישמזון אורגני14/03/164263 צפיות
כשאומרים לכם חיטה, אתם ישר חושבים על לחם, בורקסים, פיצות, או על טקס חג השבועות בבית ספר שבו רקדנו עם שיבולים כאילו אין מחר

מאת: רב גדמזון אורגני18/05/145092 צפיות
רוצים לשמור על הבריאות שלכם ושל הילדים שלכם? ישנן אינספור דרכים ואפשרויות לשמור על בריאות המשפחה, בריאות התפריט ושמירה על איכות המזון שלנו בפשטות ובאופן חסכוני, יעיל ופשוט הרבה יותר מכפי שרובנו חושבים. הכנת תבלינים ורטבים ביתיים, הכנת קינוחים ביתיים ושימוש בחומרי גלם טבעיים במקום באלה התעשייתיים הם רק חלק קטן אך חשוב במיוחד ביכולת להתחיל לחשוב ולחיות בריא.

מאת: מיכאל רומנסקימזון אורגני26/06/131896 צפיות
רבים תוהים היכן אותם פירות ריחניים שאפיינו את ילדותם. מאחורי תהייה נוסטלגית זו קיימת לעיתים אמת מכאיבה. רוב הפירות הגדולים והצבעוניים המוצגים בפרסומות בטלביזיה ועל גבי דוכנים בשווקים וברשתות המזון הם ירקות שעברו תהליכים לא טבעיים (ריסוס/ הזרקה של חומרים שונים). מאמר זה יציג את היתרונות של מזונות אורגנים, ביניהם פירות אורגנים ויספר לקוראים כיצד ניתן להקים לתחייה את זכרון הילדות הנוסטלגי על ידי אוכל בריא.

מאת: מיכאל רומנסקימזון אורגני22/05/131867 צפיות
בריאות מתחילה בראש ובראשונה בתזונה נכונה. המזון המהיר, הפיתויים התזונתיים בכל מקום כמעט, ולעיתים גם חוסר המודעות למרכיבים הבעייתיים של המזון שאותו אוכלים, כל אלה עשויים לפגוע בבריאות באופן ישיר ולהשפיע על איכות החיים. אוכל בריא יכול להיות ירקות ופירות ומיני מאכלים שונים. אלה יכולים להיות גם ירקות אורגניים ומוצרים אורגניים שונים ועוד ועוד. אם אתם רוצים לשמור על בריאותכם, המאמר הבא במיוחד עבורכם.

מאת: דן קורןמזון אורגני06/09/119650 צפיות
מתכון הריזוטו שלפניכם נחשב מתכון טבעוני לכל דבר, אין בו חמאה, אין גבינה, אך אל דאגה יש בו שפע של טעמים טובים..המרקם הקרמי הינו מרנין ואם אינכם רגישים לחלב תוכלו בהחלט לפנק את המנה במעט גבינת פרמזן בשלבים האחרונים של הבישול, מה שישדרג אף יותר את המנה הטעימה.

מאת: יוסי קרמר מזון אורגני22/07/118444 צפיות
איך רצוי להתייחס לרעב ושובע?

מאת: תקליט ליצליוםמזון אורגני16/06/1112567 צפיות
אלו החובבים אוכל בריא יוכלו להזמינו באמצעות משלוחים תל אביב. הדבר אמור כמובן בעיקר לגבי חובבי אוכל בריא באיזור המרכז. אוכל בריא הניתן להזמנה על ידי משלוחים תל אביב כולל סוגים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica