חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברים שיש לשקול טרם רכישת טלוויזיה

מאת: דוד גרינברגהשוואת מחירים21/11/20101597 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טלוויזיית LCD  הינה אחד מן מוצרי החשמל החשובים אותם נראה בכל בית ובית.

בעידן המודרני בו אנו חיים כיום, לכל אדם יש לפחות טלוויזיה אחת מסוג זה בבית שלו.

למעשה, בחלק מן הבתים הללו נראה בכל חדר וחדר טלויזיה מסוג LCD  כאשר השוני ביניהן יהיה בגודל המסך.

אנו חיים בעידן בו כמעט כל דבר ניתן לעשייה, העלייה החדה בהתפתחות המוצרים הטכנולוגיים השפיעה גם על מוצרי החשמל הביתיים בכללן טלוויזיות LCD .

המותגים, הדגמים, המאפיינים, הצורות, הצבעים והמחירים של מכשירים אלה משתנים בצורה רבה.

כל צרכן יכול להחליט ולבחור את הסוג אשר הכי מתאים עבורו ועבור החדר בו הוא מעוניין להציב את אותה טלוויזיה.

טרם ביצוע אותה רכישה , רצוי כי תשקלו כמה דברים אשר יכולים לעזור לכם בביצוע רכישה חכמה של המוצר הכי טוב אשר ירצה אתכם .

להלן כמה פרטים קריטיים אותם יש לשקול לפני ההחלטה לרכישת מוצר חשמלי –

החברות – קרוב לוודאי זוהי ההתלבטות הראשונה של כל צרכן וצרכן .

ברגע בו הייתם מרוצים ממותג של חברה מסוימת בעבר, רוב הסיכויים הם כי ברכישה הבאה תקנו מוצר של אותה חברה.

ישנם מותגים רבים בשוק כיום מהם ניתן לבחור , רצוי כי תשקלו לבצע רכישה של מוצר חשמלי מחברה אמינה.

היצרן יספק לכם מוצר באיכות מצוינת ועם חלקים באותה מידת איכות, מוצרים נלווים , שירות טוב לאחר הרכישה וכן אחריות אשר תשמש כערבון לנתינת השירות הטוב ביותר של החברה לקהל הצרכנים שלה.

הגודל – הפקטור הזה הינו חשוב ורצוי להתחשב גם בו.

אתם לא מעוניינים כי הטלוויזיה תתפוס יותר מידי מקום בחדר , רק בגלל שלא בדקתם את הגודל הרלבנטי לחלל החדר טרם הרכישה.

עם הטכנולוגיה אתם אפילו ליכולים לנצל את קירות החדר ופשוט לתלות את הטלוויזיה על אחד הקירות.

המאפיינים – בהחלט אתם מעוניינים לקבל את מקסימום המאפיינים הקיימים כיום בשוק הטלוויזיות .

ישנן כאלה אשר מגיעות עם כניסת USB וכאלה אשר מגיעות עם כניסה לכרטיס זיכרון ועוד אפשרויות כאלה ואחרות אשר משדרגות את הנוחיות ואת רמת הצפייה פלאים.

ישנו טווח רחב של מאפיינים מהם אתם יכולים לבחור את  אלה אשר מתאימים לכם ביותר.

המחיר – זהו דבר מאוד חשוב אשר גם בו יש להתחשב טרם הרכישה.

לא כל אדם יכול לרכוש כל טלוויזיית LCD , לעומת זאת, כל הזמן יוצאים דגמים משופרים יותר והתחרותיות הינה רבה דברים אלה מאפשרים לכם לרכוש טלוויזיה מסוג זה במחיר שנוח לכם.

ברגע בו החלטתם על הגודל, המאפיינים והחברה הרצויה , בצעו השוואת מחירים בחנויות השונות עד אשר תמצאו טלוויזיה שנמצאת בטווח המחירים שלכם.

היכן לרכוש – מובן שאתם יכולים לגשת לחנות של סיטונאי מוצרי חשמל, לראות את המוצר, לשלם עליו ומיד לקחת אותן הביתה, אך אולי רצוי כי תשקלו לבצע את הרכישה דרך כמה השוואת מחירים.

אם החלטתם לבצע את הרכישה באינטרנט וודאו כי אתם רוכשים מחנות בעלת אמינות והיסטוריה של שירות ומוצרים טובים.

וודאו כי אתם מקבלים אחריות של היבואן הרשמי ומה הם תנאי ביטול העסקה והחזרת המוצר.

וודאו כי המוצר חדש ולא מחודש.

 



תגיות המאמר: טלויזיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132316 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131580 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111564 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111674 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195509 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172972 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/172994 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161829 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161720 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152443 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151679 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica