חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טלמיטינג – נקודות חשובות

מאת: מעראז דלתכניניהול23/11/2010997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טלמרקטינג היא שיטה בדוקה ליצור מעגל לקוחות איכותי. בעולם העסקים המקוון, בדיוק כמו בריצות קצרות, נשברים שיאים כל הזמן. זמן הוא כסף, והרבה כסף. למי יש אותו על מנת לבזבז על גיוס לקוחות אקראיים? זו הסיבה מדוע חברות טלמיטינג הפכו להיות כל כך נחוצות ופופלאריות.

חברות טלמיטינג עובדות למען העסק שלכם, יהיה אשר יהיה, חברות היי טק וסטרט אפ, חברות תוכנה, משרדי רואי חשבון ועורכי דין, רהיטים, סלונים, חברות מוצרים ועוד. לכל סוג עסק יש את קהל היעד שלו, פוטנציאל לקוחות משלו ותסריט שונה. חברות טלמיטינג קובעות למענך פגישות אשר הפוטנציאל העסקי שלהם הוא גבוה.

חברות טלמיטינג עושות למענך את פילוח קהל היעד, הוצאת הטלפונים, השיחה, ההסברה וקביעת הפגישה. כל שעליך לעשות, למעשה, הוא להגיע, לשכנע ולסגור עסקה. ממוקד, יעיל ורווחי.

יחד עם זאת, בגלל ריבוי חברות טלמיטינג, עליך לדעת כמה נקודות חשובות שיעזרו לכך לחבור לחברת הטלמיטינג הטובה ביותר לסוג העסק שלך. לשם כך עליך להכיר מושג אחד חשוב:

פיילוט

פיילוט הוא בנק שעות אותו רוכשים מחברת טלמיטינג ובמהלכן בודקים את התסריט הנקבע מראש על מנת לבדוק את יעילותו. הדבר דומה לכל פיילוט תקשורתי אחר ומטרתו הוא לאסוף נתונים על מנת לשפר ולהשתפר, לשנות, במידה וצריך או לגנוז, גם זה קורה.

הפיילוט בא לבדוק כמה נושאים:

·        טיב התסריט.

·        פילוח קהל ביעד

·        בדיקת יעדים

·        קבלת משוב מלקוחות.

·        בחינת תהליך התקשורת בין הלקוח לחברת טלמיטינג.

·        פילוח מדויק של הצלחה באחוזים.

פיילוט מתאים לחברות אשר מעוניינות לבחון את חברת הטלמיטיניג או חברות המנסות מוצר חדש, משיקות פרוייקט חדש וכדומה. במהלך הפיילוט עם חברת טלמיטינג ניתן לשנות את התסריט, ולשפר כל נקודה הניתנת לשיפור ואז, לנסות שוב ושוב עד לזיקוק התהליך שיהיה מקובל על הלקוח.

איכות על פני כמות

אחת הבעיות הנפוצות בהתקשרות עם חברת טלמיטינג הא מערך הציפיות של הלקוח. כאן טמון פרדוקס: מצד אחד הלקוח רוצה כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים אך מצד שני הוא רוצה שכולם יהיו איכותיים ובעלי פוטנציאל סגירת עסקה גבוה. בעיה.

עצה: חברות טלמיטינג השואפות ללקוחות איכותיים בלבד טובה יותר מחברת טלמיטינג המבטיחה הרים וגבעות אך מסתבר שמשיגה לקוחות שאינם מתאימים לסוג העסק שלך. בראייה כוללת, בזבוז הזמן והאנרגיה שאתם משקיע על לקוחות בעלי פוטנציאל נמוך, רבים ככל שיהיו, אינו משתווה לאנרגיה שאתה משקיע על לקוחות איכותים בעלי פוטנציאל גבוה. במילים אחרות ופשוטות : לכו על איכות במקום על כמות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
AKC - מערכות אזעקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעראז דלתכני

מאת: מעראז דלתכניריהוט 11/04/111252 צפיות
לקראת סוף המאה ה-20, ובעיקר בעשור האחרות אנו עדים למגמה ההולכת וגוברת לעיצוב פרגולות בתוך בגינות ובחצרות הבתים. פרגולות המעוצבות בטוב-טעם מקנות למקום חמימות ונעימות, ומקום שנעים...

מאת: מעראז דלתכניבידור ופנאי - כללי11/04/111069 צפיות
כל אדם המעוניין בכך יכול להשתתף היום בכל מיני סוגי הרצאות בתחומים שונים כגון תקשורת ופוליטיקה, כלכלה ועסקים, זוגיות הורות וילדים, גיאוגרפיה תיירות ומסעות, אדריכלות ועיצוב, איכות..

מאת: מעראז דלתכנידיני חוזים11/04/111342 צפיות
כשזוג רוצה להינשא לאחר היכרות ממושכת, הוא רוצה לדעת בוודאות כי למרות מהמורות החיים, איכות החיים שלו לא תרד בעקבות שינוי הסטאטוס והיותם נשואים במקום רווקים.

מאת: מעראז דלתכניקורסים וסדנאות11/04/111286 צפיות
ישראל הקיצית הינה בעלת כמעט 10 חודשים חמים בשנה בהם מזגנים מופעלים כמעט ברצף, לפחות במקומות משרדיים וארגוניים עם אנשים רבים נוכחים אם לא בכל בית ובית.

מאת: מעראז דלתכניתוספי מזון11/04/118080 צפיות
מהם שורפי שומן ואבקות חלבון, ולמי הם מיועדים? שורפי שומן ואבקות חלבון הינם תוספי מזון המיועדים לספורטאים רציניים, מתאמנים כבדים בחדרי כושר או אף מתאמנים..

מאת: מעראז דלתכניבר ובת מצווה11/04/111169 צפיות
אין ילד או ילדה שלא מתרגשים כאשר הם מתקרבים לגיל בר מצווה או בת מצווה.זהו יום הולדת מיוחד שמציין את הפיכתם מילד או מילדה לנער ונערה מתבגרים.

מאת: מעראז דלתכניחתונות11/04/111235 צפיות
שמלות כלה לנשים מלאות - במאות הקודמות נשים מלאות היו מושא התשוקה הגדולה מבחינה חברתית, תרבותית ואמנותית, והרזון נתפס כמצב חולני. בעשור האחרון לא מעט..

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201483 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201593 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201611 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201327 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201141 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica