חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואות רכב - איך לזהות הלוואה משתלמת?

מאת: danishavit81הלוואות23/11/20101042 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלוואות רכב ניתנות בחברות למימון רכב ובבנקים. לעתים הבנקים מציעים הלוואות בתנאיםטובים ללווים טובים, כלומר ללקוחות שיש סימנים איתנים לכך שיחזירו את ההלוואהבמלואה ובמועדים הנקובים בהסכם שבין הבנק ללווה. אם אתם מחפשים הלוואה לרכישת רכבשימו לב למדדים הבאים.

הלוואות רכב ועלויות נוספות

סכוםהלוואת רכב: קחו את הסכום שאתם צריכים ולא יותר. כדילא להתפתות ולעלות בסכום ההלוואה, הגדירו תחילה מהו סוג הרכב שאתם צריכים, ובעיקרלמי הוא מיועד. לנהגים צעירים כדאי לקנות מכונית לא חדשה, אבל בטיחותית ביותר גם אםהיא זוללת דלק.

על מנת להימנע מתסבוכות כלכליות, זכרו כי ישנן עלויות נוספות הכרוכות באחזקת רכב,מלבד החזר ההלוואה. הביאו אותן בחשבון ובטרם לקיחת הלוואת רכב וודאו כי יש ביכולתכםלהחזירה:

- ביטוח רכב חובה ומקיף: תוכלו להקטין סכום זה אם תגבילו את גיל הנהג לשלושיםומעלה, אם זה רלוונטי, כמובן.

- דלק: חשבו כמה קילומטר אתם נוסעים בשנה, וכמה ליטר לדלק המכונית צורכת.

- טיפולים במוסך: ברכב אמין יש פחות עלויות בסעיף זה.

- עלויות רישוי, תיווך ומסים: הביאו אותם בחשבון כי רק לנכים יש פטור ממס. בייבואאישי מורידים את עלויות התיווך אבל אז מדובר במכוניות מיוחדות ויקרות שלא כולןיכולות לקבל כאן שירות, טיפולים וחלקי חילוף.

הלוואה לרכישת רכב חדש

קניית רכב חדש ישירות מהיבואן מן הסתם עולה יותר אבל יכולה להיות משתלמת אם מצאתםיבואן שנתקע עם מכוניות ועושה מבצעים. יש מבצעים לאיגודים מקצועיים ויש מבצעים שלסוף שנתון. לקראת סוף שנה סוכן המכוניות חייב למכור את המלאי, אם נצבר אצלו מלאיעודף. יש יבואנים שעושים, לזמן קצר, הנחות די גדולות על רכב חדש.

גם אם המבצע ניתן על מכוניות פחות סחירות, כדאי לבדוק את העסקה. ככל שהרכב פחותמבוקש כך ההנחה גדולה יותר. אולי זה יקשה עליך למכור אותו בבוא היום, אבל אם הרכבהוא גם אמין, תדע איך להלל ולשבח אותו בעת מכירתו.

לעתים, במקום לתת לך הנחה, יצ'פרו אותך באבזור מיותר. לך על זה אם אתה כרוך אחריהרחבות שכאלה. טרייד אין, החלפת רכבך בחדש או בישן פחות, גם היא דרך שכדאי לבדוק.עסקה כזאת פוטרת אותך מן ההתעסקות עם מכירת רכבך הישן. בדרך זאת אפשר לקבל רכבחלופי עד למציאת העסקה המתאימה.

ריבית על הלוואות רכב

הלוואות רכב נבדלות זו מזו בריבית על ההחזרים. כל ריבית בכלהלוואה מבוססת על הריבית של בנק ישראל והיא הריבית המזעריתביותר. כל בנק מוסיף על זה מעט לכדי ריבית הפריים. ועל זה כל בנק מוסיף עוד קצת –בהתאם לכוחו של הלווה או בהתאם לרצונו של הבנק להשביע את רצון לקוחותיו.

ככל שהלווה איתן יותר מבחינה פיננסית (יש לו עוד נכסים כספיים או ריאליים) כוחהמיקוח שלו על הריבית הוא גדול יותר ויקבל ריבית מופחתת. בנק שרוצה למשוך אליולקוחות חדשים ייתן הלוואות רכב בריבית אטרקטיבית. יש להשוות בין הבנקים ולבדוק מההם מציעים, גם להם יש מבצעים. מקרים רבים תגלו כי אתם שייכים לקהל מסוים לו מציעהבנק הטבות מיוחדות בתנאים משתלמים במיוחד וכיו"ב.

תקופת החזר של הלוואות

כדי להקל עליך, בנקים נותנים הלוואות רכב גם לעשרים שנה. זה נשמע כמו פריסה די נוחהשל תשלומים. אבל דווקא ככל שתקופת ההחזר של הלוואת רכב קצרה יותר, כך תהיה הריביתקטנה יותר. בכל מקרה, אל תתחייב להחזר חודשי גדול שייצור לך מינוס קבוע בחשבוןהעו"ש. אם ההחזרים החודשיים קורעים את מסגרת האשראי שלך, מוטב לשלם ריבית גבוההיותר, כלומר לקחת הלוואה ארוכה יותר.

הלוואת רכב - ערבויות וביטחונות

כדי שהמלווה יהיה בטוח שההלוואה תוחזר לו, יש שישעבד את רכבך לבנק. יש שהבנק לאיבקש כלל לשעבד את רכבך לבנק משום שדירתך כבר משועבדת לו. אם הבנק מבקש ערבים,כלומר חברים או בני משפחה שתצטרך לגייס לעניין, זכור כי בשם ההדדיות גם אתה תתבקשלהיות ערב להלוואותיהם שלהם. זה בסדר, אם יש לך אמון בחוסנם הכלכלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת danishavit81

מאת: danishavit81הלוואות26/07/111022 צפיות
ישנן דרכים רבות למימון רכב, וכל לקוח המעוניין בסוג כזה של הלוואה יכול למצוא את המימון המתאים לו ביותר. בשנים האחרונות קיבל הנושא של מימון רכב תנופה משמעותית, הן מבחינת חקיקה והן מהבחינה הפרקטית, וכך ניתן כיום למצוא דרכי מימון שלא קיימות בעבר.

מאת: danishavit81נדל"ן26/07/111474 צפיות
רכישת דירה הינה אחת הרכישות הגדולות והמשמעותיות בחיינו. אנו נדרשים לבחון היטב את הנכס, את הסביבה, את תנאי המשכנתא, במידה ואנו מעוניינים באחת כזו, וכן גם נדרשים לבדוק נתונים שונים כדי לוודא שאכן הדירה מתאימה לנו.

מאת: danishavit81פיננסים וכספים - כללי 29/03/111140 צפיות
בעלי משפחות מוצאים את עצמם מתלבטים בשאלות כלכליות מדי יום ביומו. החל משאלות גדולות אודות הנכס אותו יקנו למגורים וכמה משכנתא עליהם לקחת, דרך שאלות גדולות פחות אודות תכנון חופשה בחו"ל או רכישת נעלי מעצבים, ועד לשאלות של יומיום, דוגמת באיזה סופרמרקט כדאי לערוך את הקניות המשפחתיות, וכמה משלמת המשפחה במסגרת החשבון הסלולארי.

מאת: danishavit81פיננסים וכספים - כללי 29/03/111195 צפיות
כל מי שהשתמשו אי פעם בכרטיס אשראי מכירים את הסצנה הבאה לפרטי פרטים - סיימתם לערוך את הקניות ואתם מגיעים אל הקופה, המוצרים עוברים ואתם מגישים את כרטיס האשראי שלכם.

מאת: danishavit81משכנתא23/11/101034 צפיות
אחת הסוגיות המדוברות ביותר, בייחוד בימים אלה, היא בעיית הנדל"ן הגורפת במדינת ישראל. מחירי הנדל"ן הולכים ומאמירים והציבור מוצא את עצמו מול בעיה לא קלה של מציאת פתרונות מגורים.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211949 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202551 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161756 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161697 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161475 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161604 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161547 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica