חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת דירה לצורך השכרה – כל מה שחשוב לדעת בטרם הרכישה

מאת: danishavit81נדל"ן26/07/20111474 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת דירה הינה אחת הרכישות הגדולות והמשמעותיות בחיינו. אנו נדרשים לבחון היטב את הנכס, את הסביבה, את תנאי המשכנתא, במידה ואנו מעוניינים באחת כזו, וכן גם נדרשים לבדוק נתונים שונים כדי לוודא שאכן הדירה מתאימה לנו. רכישת דירה לצורך השכרתה דורשת גם היא התמודדות מול מצב, שדורש תשומת לב ובחינה מדוקדקת. רכישה זו יכולה להביא, בעקבותיה, פעמים רבות, השקעה כספית גדולה במיוחד, לצד רמת סיכון גבוהה. כדי להקטין את הסיכון, חשוב לבחון כמה נקודות בטרם הרכישה. מה מומלץ לבדוק בטרם רכישת דירה לצורך השכרה? על כך, בכתבה הבאה.

למה חשוב לשים לב בטרם רכישת דירה

ההשקעה הכספית בעת רכישת דירה יכולה להיות גבוהה מאד. רמת הסיכון, לצידה, יכולה להיות גבוהה גם כן. ישנם גורמים רבים, המגדילים את רמת הסיכון של השקעה זו בעת רכישת דירה חדשה. אחד הגורמים המשמעותיים, היכולים להפוך השקעה זו לכדאית פחות, הינו ירידת מחירים באופן משמעותי, ירידת מחירים שאיננה צפויה. בנוסף, גם הקושי בהשכרתה של הדירה, העשוי להיות גם הוא פחות צפוי, עלול להפוך השקעה זו לבעלת רמת סיכון גבוהה. לעיתים, הצורך בשיפוץ הדירה או תיקונה בעקבות תקלות שונות ובלתי צפויות, שנתגלו לאחר הרכישה ולמרות שנבדקה בטרם הרכישה, עלול להפוך את ההשקעה לפחות משתלמת גם כן. ולצד כל אלה, רכישת דירה, וגם אם לצורך השכרתה, כוללת במסגרתה גם תשלום עבור משכנתא מהבנק. בחירתה של משכנתא משתלמת, בעלת רמת סיכון נמוכה, יכולה להפוך את ההשקעה לנכונה יותר.

כיצד רכישת דירה נכונה תבטיח השקעה משתלמת וכדאית

על מנת להבטיח כי רכישת דירה תניב בעקבותיה רווחים יפים בעת מכירתה בעתיד, מומלץ תחילה לבצע רכישת דירה בעלות, הנכונה לשוק מחירי הדירות באותה התקופה. מומלץ שלא לבצע רכישת דירה בעלות גבוהה, ובמיוחד בתקופה בה צפויים מחירי הדירות לרדת. במידה ושוק הנדל"ן איננו יציב וברור, מומלץ להמתין עד להתייצבותו על מנת להפחית את רמת הסיכון, הכרוכה ברכישת דירה, כמה שיותר. כמו כן, כדאי לזכור כי שכר הדירה, המשולם למשקיעים, במסגרת רכישת דירה לצורך השכרה, פטור ממיסים, כל עוד איננו גבוה מהסכום שנקבע על פי חוק. במידה וגובה שכר הדירה, אותו אתם דורשים, נמוך מכך, הרי שלא תדרשו בתשלום מיסים. עובדה זו הופכת את ההשקעה לכדאית. בנוסף, במידה ואתם מעוניינים לבצע רכישת דירה ולאחר מכן לשפצה, מומלץ לכם לבחון את מידת הצורך בשיפוץ. לעיתים שיפוץ הדירה יכול להביא בעקבותיו הוצאות כלכליות גבוהות מהצפוי ואף הוצאות בלתי מתוכננות. ולכן. כדאי לבחון האם שיפוץ הדירה יעלה את גובה שכר הדירה, ואם כן, כיצד ניתן לבצעו באופן הנכון ביותר (האם אבזור הדירה, למשל, יכול לעלות את ערך הדירה, האם הוספת חדר או הרחבת חדר קיים יכול לשנות את גובה שכר הדירה וכדומה). כך או כך, בטרם רכישת דירה, חשוב ואף מומלץ להיוועץ עם מומחים כדי לוודא כי השקעה זו אכן כדאית ומשתלמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת danishavit81

מאת: danishavit81הלוואות26/07/111022 צפיות
ישנן דרכים רבות למימון רכב, וכל לקוח המעוניין בסוג כזה של הלוואה יכול למצוא את המימון המתאים לו ביותר. בשנים האחרונות קיבל הנושא של מימון רכב תנופה משמעותית, הן מבחינת חקיקה והן מהבחינה הפרקטית, וכך ניתן כיום למצוא דרכי מימון שלא קיימות בעבר.

מאת: danishavit81פיננסים וכספים - כללי 29/03/111140 צפיות
בעלי משפחות מוצאים את עצמם מתלבטים בשאלות כלכליות מדי יום ביומו. החל משאלות גדולות אודות הנכס אותו יקנו למגורים וכמה משכנתא עליהם לקחת, דרך שאלות גדולות פחות אודות תכנון חופשה בחו"ל או רכישת נעלי מעצבים, ועד לשאלות של יומיום, דוגמת באיזה סופרמרקט כדאי לערוך את הקניות המשפחתיות, וכמה משלמת המשפחה במסגרת החשבון הסלולארי.

מאת: danishavit81פיננסים וכספים - כללי 29/03/111195 צפיות
כל מי שהשתמשו אי פעם בכרטיס אשראי מכירים את הסצנה הבאה לפרטי פרטים - סיימתם לערוך את הקניות ואתם מגיעים אל הקופה, המוצרים עוברים ואתם מגישים את כרטיס האשראי שלכם.

מאת: danishavit81הלוואות23/11/101043 צפיות
הלוואות רכב ניתנות בחברות למימון רכב ובבנקים. לעתים הבנקים מציעים הלוואות בתנאים טובים ללווים טובים, כלומר ללקוחות שיש סימנים איתנים לכך שיחזירו את ההלוואה במלואה ובמועדים הנקובים בהסכם שבין הבנק ללווה.

מאת: danishavit81משכנתא23/11/101034 צפיות
אחת הסוגיות המדוברות ביותר, בייחוד בימים אלה, היא בעיית הנדל"ן הגורפת במדינת ישראל. מחירי הנדל"ן הולכים ומאמירים והציבור מוצא את עצמו מול בעיה לא קלה של מציאת פתרונות מגורים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222697 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202516 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183250 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183224 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183253 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182594 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182258 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica