חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסלולי משכנתא

מאת: danishavit81משכנתא23/11/20101034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הסוגיות המדוברות ביותר, בייחוד בימים אלה, היא בעיית הנדל"ן הגורפת במדינת ישראל. מחירי הנדל"ן הולכים ומאמירים והציבור מוצא את עצמו מול בעיה לא קלה של מציאת פתרונות מגורים. שכירות היא ללא ספק פתרון נקודתי שיכול להיות יעיל למדי, אך ללא ספק מדובר על פתרון זמני, אשר אינו יעיל כל כך מבחינה כלכלית, ואינו מבטיח קביעות, קבלת בעלות על הנכס בעתיד או שום בטחון אחר. בייחוד כשמדובר על משפחות עם ילדים, לבטחון דיור יש חשיבות גבוהה שכן, ילדים זקוקים ליציבות ולבסיס קבוע לצורך התפתחות ראויה.

מעבר לעובדה שתשלומים בגין שכר דירה גבוהים בפני עצמם, הרי שההוצאות בגין שכר הדירה אינן מועברות לצבירה בכדי שבסופו של דבר יוכל הנכס לעבור לבעלות הדייר,  כי אם הוצאות אלה "נזרקות לאוויר", כאשר בסיום חוזה השכירות הדייר מוצא עצמו ללא ההון וללא הנכס. פתרון זה יכול בכל זאת להיות יעיל עבור אנשים צעירים ורווקים, אך כאשר מדובר על זוגות בתחילת חייהם, משפחות ואנשים בגילאי שלושים ומעלה, הרי שאלה מוצאים עצמם ללא ספק בבעיה.

משכנתא היא למעשה הפתרון היחיד שיכול להיות יעיל עבור אנשים שמעוניינים לרכוש לעצמם נכס בו יוכלו להתגורר, להקים משפחה ולהבטיח לעצמם קורת גג.

מתוך מודעות לבעיית הנדל"ן והעלויות הגבוהות בארץ, הבנקים מחפשים ללא הרף פתרונות יעילים, נוחים וזמינים ללקוחותיהם, על מנת לאפשר לאוכלוסיה הצעירה להתחיל את חייה בכבוד.

משכנתא היא אחת האפשרויות היחידות שעומדות בפני מרבית האוכלוסייה כיום לרכישה של דירה או בית מגורים. מדובר על הלוואה לטווח ארוך, אשר ניתנת כנגד הצגת כח או יכולות החזר לצד השקעה של סכום ראשוני.

נטילת משכנתא

על הלווה לרכוש פוליסת ביטוח משכנתא אשר באה להבטיח את יכולת ההחזר שלו, כמו גם לספק ביטוח עבור הנכס עצמו מפני נזקים שונים אשר עלולים להיווצר בעתיד.

בעת נטילת משכנתאות עדיף, הן מבחינת הבנק, וכמובן מבחינת הלווה עצמו, לרשום את ההלוואה עבור שני בני הזוג, כך גם את פוליסת הביטוח. מומלץ להגיע אל הבנק מוכנים, לאחר שנעשו כל ההכנות הנדרשות, לרבות בדיקת הנכס הרצוי, העלות שלו, גובה השכר של שני בני הזוג ועוד.

בבנק עצמו תוכלו לקבל את כל הייעוץ והמידע לו תזדקקו על מנת לקבל החלטה מושכלת ונבונה לגבי העתיד שלכם. במסגרת הייעוץ, תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם אודות הריביות עבור המשכנתא, פרק הזמן עליו תוכלו לפרוס את המכשנתא שלכם, הצעות עבור פוליסות ביטוח שונות אותן תוכלו לרכוש עבור המשכנתא ועוד.

במסגרת הייעוץ תוכלו להיערך כראוי לקראת נטילת המשכנתא, הן מבחינת הכח הכלכלי שלכם, מבחינת תחזית עתידית ופרק הזמן עליו תפרסו את המשכנתא ועוד.

למידע נוסף: מחזור משכנתא

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת danishavit81

מאת: danishavit81הלוואות26/07/111022 צפיות
ישנן דרכים רבות למימון רכב, וכל לקוח המעוניין בסוג כזה של הלוואה יכול למצוא את המימון המתאים לו ביותר. בשנים האחרונות קיבל הנושא של מימון רכב תנופה משמעותית, הן מבחינת חקיקה והן מהבחינה הפרקטית, וכך ניתן כיום למצוא דרכי מימון שלא קיימות בעבר.

מאת: danishavit81נדל"ן26/07/111475 צפיות
רכישת דירה הינה אחת הרכישות הגדולות והמשמעותיות בחיינו. אנו נדרשים לבחון היטב את הנכס, את הסביבה, את תנאי המשכנתא, במידה ואנו מעוניינים באחת כזו, וכן גם נדרשים לבדוק נתונים שונים כדי לוודא שאכן הדירה מתאימה לנו.

מאת: danishavit81פיננסים וכספים - כללי 29/03/111140 צפיות
בעלי משפחות מוצאים את עצמם מתלבטים בשאלות כלכליות מדי יום ביומו. החל משאלות גדולות אודות הנכס אותו יקנו למגורים וכמה משכנתא עליהם לקחת, דרך שאלות גדולות פחות אודות תכנון חופשה בחו"ל או רכישת נעלי מעצבים, ועד לשאלות של יומיום, דוגמת באיזה סופרמרקט כדאי לערוך את הקניות המשפחתיות, וכמה משלמת המשפחה במסגרת החשבון הסלולארי.

מאת: danishavit81פיננסים וכספים - כללי 29/03/111195 צפיות
כל מי שהשתמשו אי פעם בכרטיס אשראי מכירים את הסצנה הבאה לפרטי פרטים - סיימתם לערוך את הקניות ואתם מגיעים אל הקופה, המוצרים עוברים ואתם מגישים את כרטיס האשראי שלכם.

מאת: danishavit81הלוואות23/11/101043 צפיות
הלוואות רכב ניתנות בחברות למימון רכב ובבנקים. לעתים הבנקים מציעים הלוואות בתנאים טובים ללווים טובים, כלומר ללקוחות שיש סימנים איתנים לכך שיחזירו את ההלוואה במלואה ובמועדים הנקובים בהסכם שבין הבנק ללווה.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222582 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222576 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222551 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222570 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222857 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222895 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222896 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica